zondag 4 september 2016

Freshly preserved.....



Mijn studie is afgelopen week begonnen....
dus dit blokje van de Tula Pink Quilt vind ik zeer toepasselijk ;-)
Woensdag mag ik weer gaan, ik verheug me er nu al op. 
We zijn een groep van 40 mondhygienistes die deze uitdaging aangaan, de klik zat er na 2 dagen al in. 
Dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat....


Deze klappers worden nu steeds meer opgevuld met lesmaterial,
de zin om weer met lapjes bezig te zijn 
( na een echte zomerquiltdip )  
komt weer terug.
dus deze foto laat zien hoe ik me de komende tijd zal vermaken !

Ik heb een nieuw blokje voorbereid :


Het nieuwe schaartje ligt te pronken ,
mijn quiltvriendin Marianne heeft hem heeeeelemaal uit Kanada voor me meegebracht. Volgens mij voelde ze dat er een quiltopkikker moest komen ;-)

Gisteren was ik vroeg op pad met Chippy :


Om daarna naar Deventer te gaan.
Ik heb mijn Dear Jane bij Jeltje ( 100 rozen quiltshop ) afgegeven. 
Zij neemt haar mee naar de expositie in St.Marie aux Mines .....
Ik vind het erg leuk dat Jane daar zal hangen.
Kan er zelf helaas nier naartoe:-(
Tja, de studie...
Alles kan gewoon niet. Maar quiltvriendin Marjo zal er zijn, dus ik hoop op een paar foto's ;-)

De stad Deventer vinden wij erg leuk, kon niet langs de boekenzaak zonder binnen te wippen :


Deze scheurkalender kon niet achterblijven !

De komende foto van Chippy laat zien dat hij weer een *nette* hond is, hij was bij de kapper ;-)


 Ik wens jullie een vrolijke en gezonde tijd toe

Liefs Sis 

9 opmerkingen:

  1. Succes Sis, met je studie en mooi blokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chippy ziet er uit om door een ringetje te halen. Maar hoe lang blijft hij zo netjes??? :-)
    Veel succes met je studie de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou komen langzaam weer de lange avonden...tijd genoeg om te studeren ...maar daarna "lapjesontspanningstijd"
    Zal je alletwee wel lukken.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weer wat van je te lezen. Wat ziet Chippy er aandoenlijk uit. Ook fijn te lezen dat je zomerdipje weg is. Enne.....heel veel succes met de studie. Groetjes Wilma Oja, ook proficiat dat de Jane op de tentoonstelling gaat hangen. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veen succes met je studie. Als de avonden langer worden, komt meestal de zin om te quilten weer terug. Een beginnetje heb je in elke geval alweer gemaakt.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je quilt in St Marie komt te hangen, gefeliciteerd! Jammer dat je zelf niet kan gaan, maar idd je kan niet alles. Succes met de studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent toch ook wel een heeeeel bezig bijtje! Lief dat Marianne dat mooie schaartje voor je heeft meegenomen. Deventer blijft leuk!
    En dat je nu ook zo aan de studie bent. Dapper hoor, maar dat gaat je lukken! Kanjer!! En Chip ziet er weer fantastisch uit! Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je quilt op een expositie te zien is.
    Ja een quilt dip heeft iedere quilter wel eens ;)
    Succes met je studie.
    Chippy ziet er weer super knap uit zo.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me heerlijk en uitdagend om zo'n cursus te volgen. Weer nieuwe dingen te leren.
    Die foto van Chippy, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen