zondag 21 augustus 2016

Hoe kon dat nou gebeuren .... ?!?!


Ineens is het 21 augustus....
werk je alweer wekenlang...
heb je niet een , nee echt niet een, quiltsteekje gezet.... 
wel 3 boeken gelezen....
en wat geborduurd....
en de tuinkamer afgemaakt...

dat dan weer wel ;-)

Dus ik trakteer jullie alleen op een bloemetje:


En een foto van de tuinkamer :


By night :


 We zijn er zeer blij mee ;-)

Vandaag dan ook de tijd gevonden om een fijne wandeling over de Brunsummerheide te maken :



Deze week start mijn nieuwe studie, maar op woensdag is er ook een bee.
Evt komt het dus goed met die quiltsteekjes ;-)

Dussss....wanneer jullie weer iets van mij horen ?
Ik zou het echt niet weten....

Ik wens jullie een gezonde restzomertijd.

Liefs Sis

9 opmerkingen:

  1. Your garden room is fantastic! I'll bet you really enjoy relaxing out there.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Lindo blog, amei suas postagens! Já fiquei por aqui!!!Maravilha!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal jij daar lekker zitten op de nog komende mooie avonden?
    Trouwens wat is de hei al mooi paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je tuinkamer Sis, knap van jos dat hij dat zomaar kan, en van die hei.....word ik wel heel erg blij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was ist denn eine Tuinkamer auf Deutsch? Sieht ja klasse aus, schöner als unser Wohnzimmer.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden,verheug me op woensdagavond.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, die heide. Maar ook jullie tuinkamer, wat een zegen!!

    BeantwoordenVerwijderen