woensdag 13 juli 2016

Vakantie op de helft.....


Ik weet het erg te waarderen dat ik een baan heb en dat deze mij erg veel plezier verschaft....
Maar.....eerlijk is eerlijk,
wat is het even fijn om een tijdje thuis te zijn.
Manlief pakt af en toe een dag vrij en de rest keutel ik hier lekker voor me uit ;-)

Sneeuwwitje heeft al 2 kussens genaaid :


 
 De kussens gaan morgen mee naar de camping.

De maand july van mijn borduurcalender is ook eindelijk af ;-)


 Mijn hobbykamer heeft een grote poetsbeurt gehad.
De Singertjes hebben hun plekje gevonden :


Ik ben aan de rand van de Hunter Star begonnen:


Verder ben ik nog niet gekomen, dat gebeurd volgende week wel !

Oh ja , wat jullie nog missen is de Tula Pink :


Op het moment naai ik de blokken met Johanna:


Neem haar morgen weer me naar de camping en ga dan verder met de blokken ;-)

Net als bij het handpatchen gebruik ik ook hier het scheurvlies,
wat je 15 jaar gewend bent, wil je graag houden....


Niks schuift, alle naden zijn even breed,
werkt voor mij ook perfect op de machiene.
 

Jos heeft ook niet stilgezeten, de vloer is nu gelijk, volgende week beginnen we aan de vloertegels:
 

Dus ik mag wel langzaam opschieten met de Hunter Star, anders heeft hij eerder de tuinkamer klaar, 
dan ik de quilt die daarvoor bestemd is 
;))

Ik wens jullie een gezonde restweek

Liefs Sis

12 opmerkingen:

  1. Geweldig Sis wat een produktie in je vakantie. Lekker He? Helemaal niks. Alles mag niks moet. Veel plezier nog en ik hoop voor jou dat de dagen langzaam gaan. Vroeg opstaan, dat helpt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht sooooo toll aus!!!!!!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo lekker met je liefhebberij bezig zijn. Wat heb jij een mooie opgeruimde hobbykamer zeg, puts me to shame! Misschien een klus(je....) voor mij deze zomer, mijn naaikamertje opruimen. Je FW's staan er mooi bij zo, beide op hun eigen plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De keuze wordt nog moeilijk zo met al die machientjes! Mooi zoals je de rand aan het quilten bent en heerlijk om zo een aantal vakantiedagen al quiltend door te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch ...en nou een paar dagen genieten op die andere zalige plek van jullie.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, een vakantie thuis is geen straf. Lekker keutelen en jullie gaan nog naar de caravan. De tuinkamer wordt al mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig om zo productief te kunnen zijn in je vakantie! Bij mij staan de handwerkactiviteiten op een heel laag pitje... helaas. Maar er komen vast weer betere handwerktijden! Ik ben zo benieuwd hoe de tuinkamer er straks uit komt te zien als alles af is!! Dikke knuffel en vele plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zo'n beetje keutelen in je vakantie. Het ziet er allemaal goed uit.
    Fijn weekend in de witte doos.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar is een vakantie ook voor gewoon doen waar je zin aan hebt. En dat zijn veel dingen zie ik maar wel allemaal heel erg leuk. Wat wordt de overkapping mooi en gezellig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn vakantie en leuk om je naaiwerk plek te zien en de rest van dit berichtje te lezen. Ik heb ooit eens gezocht naar dat gaatjes bord bij de bouwmarkten maar niet gevonden. Mag ik vragen waar jij het kocht?
    Het quilt werk van je Hunter star quilt is al erg mooi.
    Fijne vakantie nog.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn vakantie en leuk om je naaiwerk plek te zien en de rest van dit berichtje te lezen. Ik heb ooit eens gezocht naar dat gaatjes bord bij de bouwmarkten maar niet gevonden. Mag ik vragen waar jij het kocht?
    Het quilt werk van je Hunter star quilt is al erg mooi.
    Fijne vakantie nog.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet je werkkamer er prachtig opgeruimd uit zeg, zo mooi geordend alles, en je tuinkamer wordt ook een plaatje, wat zullen jullie er een plezier van hebben als ik het ook zo bij ons bekijk.

    BeantwoordenVerwijderen