zondag 10 juli 2016

Een *hartige zondag*


Ik was voor het eerst op een Singertjesdag bij Atelier Bep.
Na een *hartig* ontvangst, schoof ik buiten aan.
( Goede parkeermogelijkheden ook trouwens ....)
Bij bekende en mij niet bekende mensen....maar ook dat werd al snel *hartig*
Hieronder zien jullie het projectje van vandaag:

een lavendel*hart*
 

Naar mijn *hart* was ook het weer vandaag, we zaten met z'n allen buiten :



De lachende dame op de volgende foto vervulde nog een *harten*wens van mij :


Een witte featherweight , een zeeeeeeeeeer vroeg verjaardagscadeau :


Sneeuwwitje heb ik haar genoemd.
Natuurlijk heb ik haar meteen in gebruik genomen....
;-)
Zalig, nog zo een heerlijk snorrertje erbij...
Maar nu stopt het ook, hoor !

Natuurlijk hoorde bij overname van het machientje een *hartig* gesprek :


Ik ben een en al luisterend oor ;-)

De tuin van Bep en het project van Gert...
ook daar ging mijn *hart* sneller van kloppen:
 

 Daarom wil ik Bep graag bedanken voor haar goede zorg en het lekkere eten !
Ik heb zeer genoten.

Met een opgelucht *hart* over de goede heen en terugreis schrijf ik nu dit blogje....
( ik heb naar het luisterboek 'de pilaren van de aarde' zitten luisteren en de tijd vloog om )

Rest mij verder nog jullie een *hart*stikke fijne week te wensen ;-)

( ik stop nu met het *hart*dragende gesprek )
;-))


Liefs Sis

 

11 opmerkingen:

  1. Zo te zien en te lezen een TOP dag,ben benieuwd naar Sneeuwwitje.
    En die quilt.... :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige dag en van harte gefeliciteerd met Sneeuwwitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig verjaardagscadeau heb je gekregen Sis!Een sprookje van een machientje! Mooi weer en leuke mensen met dezelfde interesses is altijd leuk!
    geniet van je Sneeuwwitje!

    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige aanwinst, die Sneeuwwitje! En wat een leuke dag heb je gehad! Heel veel plezier met Sneeuwwitje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er toch altijd gezellig uit bij Bep en Sneeuwwitje doet haar naam er aan. t'Is een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige machine, en wat een gezellige dag is dat geweest. Veel plezier met je aanwinst. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sis,
    das sieht nach einem lustigen Sonntag aus! :D
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dag weer met 'bekende' gezichten! En wat een snoepie is Sneeuwwitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "Hart"stikke leuk om gisteren te hebben genoten van een een "hart"elijke omtvangst bij Bep, met "hart"verwarmend goed gezelschap! Ik vond het superleik en gezellig om je gisteren weer eens te ontmoeten, Sis! Geniet maar fijn van je prachtige Sneeuwwitje; ze is een beauty!
    Liefs van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks dat ik geen mooi Sneeuwwitje heb en ook geen zwart machientje, kwam ik toch even gezellig aanschuiven. Het was toch heel erg leuk om je te ontmoeten, je bent een hartelijke bijzondere en vrolijk mens. En lief!!!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dagje Sis!!!!
    Altijd leuk bij Bep

    BeantwoordenVerwijderen