zondag 12 juni 2016

Terugblik....


het laatste blogje 7 weken geleden....
Hoe kon dat nou gebeuren ?!
Oftewel, wat is er in de tussentijd allemaal gebeurd ?!

Laat ik beginnen bij het begin ;-)

Er was een zeer fijn weekend met hemelvaart in de Eifel.
Yvonne en Cooper hadden tijd om te komen en we zijn samen naar Wilwerwitz naar het quiltfestival gegaan :

  
Hier zien jullie een kleine indruk van het dorp.




Het is een quiltblog ....
dus nog even wat fotos van de tentoonstelling ;-)

Er werd ook een quiltende man gespot:


Jos en ik hebben met de aardige dame van Bernina afgesproken, dat zij de eerste is die we bellen mocht er winst zijn op het staatslot ;) 

Na dit weekend werd er veel gewerkt, ook in de tuin.


De aardbeien zijn *top* dit jaar !


De komkommertjes willen ook wel ;-)
 

Courgette heeft nog even nodig....

Tussendoor is er ook tijd voor ontspannig :


Zalig zo een vuurkorf !

Toen volgde er eind mei een weekend in Rotterdam.
Mijn vriendinnetje mocht 50 worden !

Ze werd opgewacht door de Rotterdam Rebels:


Ikzelf ben ook dol op motoren, heb alleen geen rijbewijs ;-)

Er was een *vurige zoon *


Gaaf om te zien !
De mondhygieniste in mij  had het even zwaar....
Lampenolie in de mond ?!?! ;-)

Natuurlijk werd er ook uitgebreid geknuffeld


Deze twee kunnen wij niet evenaren ;-)

Vorige week was het ineens zover....
Iets waar ik lang naar heb uitgekeken...
Een paar dagen in een beachhouse in Vrouwenpolder !
Ik laat de foto's spreken :


Afstand naar het strand : 0 meter :)
 

25 jaar samen en nog niet getrouwd....
wel happy !
 

Je kunt zat slechter zitten, toch ?!
 


Chippy en ikke dik tevreden s'ochtends op het strand...
 

Ook s'avonds is het niet verkeerd....
Kortom, het was GEWELDIG !!!!
Mochten jullie dat nog niet door hebben ....
;))

Ik lig natuurlijk achter met mijn borduurwerk:





Maar volgend jaar word het ook weer mei ;-)


Ben nog steeds 'flieft' op mijn kleine Johanna, vandaag een blokje voor de Tula Pink gemaakt.

Ja, en ook nog wat tijd gevonden voor wat quiltwerk aan de Hunter Star :


Gestaag ga ik door ;-)


Wat nu volgt ?
Nou, ik heb me aangemeld voor een 2 jaar durende vervolgopleiding in de mondhygiene.
Ja, dat word pittig naast mijn 40 uur werken, maar ik heb er erg veel zin in !
Start is eind augustus,
wat dat dan gaat inhouden voor mijn gequilt ?
Dat weet ik nog niet, dus mochten jullie minder quiltaktiviteiten van mij zien, 
het ligt puur aan andere bezigheden !

We will see

Ik wens jullie een tevreden, energievolle week toe 

Liefs Sis

 

13 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi..nogmaals. je blogpauze heb je goed gevuld met leuke,gezellige momenten.
    En woensdag wil ik alles over die heerlijke strandvakantie horen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi..nogmaals. je blogpauze heb je goed gevuld met leuke,gezellige momenten.
    En woensdag wil ik alles over die heerlijke strandvakantie horen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ein großartiger Post mit tollen Fotos.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet altijd erg van je blogjes en vind het leuk om ze iedere week te lezen, maar ik moet zeggen dat zeven weken in vogelvlucht ook wel wat heeft :) Dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sis,
    ich konnte zwar nicht alles verstehen, aber es sieht nach einer tollen Zeit für dich aus und dann kommt halt das Internet mal kürzer. Dein Quilt unter der Nadel sieht genial aus! Irgendwann mache ich das Muster auch noch mal.
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave post vol mooie foto'en fijne herinneringen zo te zien. Succes met je opleiding. Dapper zo naast je werk hoor.
    Goetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave post vol mooie foto'en fijne herinneringen zo te zien. Succes met je opleiding. Dapper zo naast je werk hoor.
    Goetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, je hebt je de afgelopen 7 weken niet verveelt. Leuke tentoonstelling en genoten van de ondergaande zon met de lief.... hoe romantisch is dat.... hij had je wel ten huwelijk kunnen vragen :-)
    Gelukkig was het prachtig weer, dat is wel zo fijn aan het strand.
    Leuk zoals alles groeit en bloeit in je tuintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 7 Weken zijn zo om en we zijn weer bijgepraat! Leuk al die foto's. En de komende tijd veel voorbereidend werk doen! Dan kun je als straks de opleiding begint toch af en toe een werkje pakken voor de broodnodige ontspanning :)
    Fijne week,
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan me heel goed voorstellen dat je een tijdje niet geblogt hebt, je hebt het er gewoon veel te druk voor gehad! Wat een leuke dingen allemaal en nogmaals gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, volgend jaar weer zo leuk vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk weer iets te lezen van je! Woeste plannen ook om 2 jaar te gaan studeren, maar als je ergens je zinnen op hebt gezet gaat dat je vast lukken. Het quilten op een lager pitje, zijn ook geen rampen. Succes met je voorgenomen plannen.
    O, ja zou ik zomaar vergeten, gefeliciteerd met jullie 25 jarig samen zijn. Leuk stel zijn jullie!!!

    Fijn weekend,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen