donderdag 3 maart 2016

Ontknoping....


zoals ik eerder zei,
de loterij vind plaats op woensdag tijdens de bee....

Dat is ook gebeurd :


Drie handjes grabbelen in het hartjes- doosje ;-)

En dan hier de ontknoping :


Taaadaa...
Simone , Sandra en Cisca
nemen jullie even contact met mij op, wil zeggen,  ik heb jullie adres nodig om de scrapzakjes te versturen.
Ik hoop dat jullie er plezier aan hebben !

Plezier aan hebben,
nou dat kennen wij quiltsters wel...
Quiltmaatje Marianne bracht deze 
* net affe top *
mee:


De Roterfields Grey,
een plaatje, toch ?!


Mochten jullie nou denken,
nu is ze wel uitgequilt....
Nee hoor, niks van te merken ;-)
Het volgende project lag alweer op mijn tafel.....

Over plezier gesproken.....
Ik heb me toch een plezier van de inhoud van het mooie zwarte kistje :


Al lang interesse in gehad,
en ineens over *gestruikeld*

JOHANNA


Ik ben er weg van,
wat is ze elegant,
ruikt naar echt ' material',
maakt geweldige steekjes...

Veel gebruikt al in jaar leventje,
het is een dame van bijna 69 jaar ...

Gekocht en prima service ervaren bij Francis Gortmaker.
Dank je wel;-)

Sommigen van jullie weten dat ik in het diepe zuiden van ons kikkerlandje woon....
Dus hier de vraag, wie van jullie is ook een
Limbo-Feather-Girl ???
Is er interesse aan een gezamelijke onderhoudsworkshop ?
Zo ja, laat het me weten....
( natuurlijk mogen er ook Featherweightgirls van verder weg komen ! )

En nu , snel in bedje
want morgen weer druk werkprogramma.
Maar dan.... zaterdag.... Featherweightdag ;-)

Liefs Sis

10 opmerkingen:

  1. Een cadeautje, wat heerlijk. Ik mail je mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je de bee de winnaars laat trekken. Heb je meteen een stuk of wat notarissen. Jammer dat ik er niet bij zat, dat weer wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Johanna is een scheetje,jullie zullen het zaterdag gezellig hebben met z`n tweetjes :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik heb gewonnen, dankjewel! Mijn adres komt er aan.
    Wat een prachtige quilt van Marianne, en je Featherweight is ook niet mis. Veel plezier ermee zaterdag!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De quilt van Marianne is prachtig!! En dan al meteen weer zo ver zijn met het volgende project... Ik ben benieuwd wat dat weer gaat worden.
    Johanna is een echte beauty! Ik ben benieuwd hoe ze in het echt is xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige quilt heeft deze dame gemaakt. En jou Johanna wat zul je daar blij mee zijn.
    Fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha dat is grappig, ik wilde Johanna maar was te laat... nou mag ik mijn Centennial as maandag gaan ophalen. Veel plezier met Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig machientje! En dan die quilt!.....een plaatje gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mega mooie quilt heeft Marianne wéér gemaakt!! En jij.....heel veel plezier met je machinetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtquilt!! Geweldig.
    Mooi, dat machientje. Heel veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen