zondag 14 februari 2016

Mijn werkweek....


werd tussendoor erg opgeleukt door de foto's 
die ik tussendoor van Nana mocht ontvangen :
 
 
Altijd in nauw overleg...
Wil je dit zo ?
Of wil je dit anders ?
Mag deze kleur ?
Ik ben bijna klaar....
Kijk , dat zijn dan de top-berichtjes ;-)
 

 
Ze heeft de quilt volgens mijn wensen verder afgemaakt, want ik was al begonnen het middenstuk door te quilten...
De opdracht was, het mocht geen *plank* worden !
Nou, dat is haar gelukt...
 
Toen kwam het bericht met melige tekst :
" Ik ben klaar, hij gaat op de post en dan naar de doctor ?!"
( ze stuurt hem naar de praktijk waar ik werk, is ook in Duitsland...)
" dan is ie weer bij mama" 
werd er nog toegevoegd ;-)

Me happy :


 Ben erg blij met het effect dat de buitenrand er bijna onder lijkt te liggen.
 
Ik verwacht hem morgen bij de post, dus heb ik vandaag maar de binding en het label gemaakt :
 

Het is Valentijn...dus maar op een hartje gerold ....
 
 
De Yoyo's liggen klaar, daarmee word de rand nog versierd.
 
 
Dit word het label voor de achterkant.
Vanavond op de bank lekker appliqueren en borduren !
 
Jullie hebben vast al door, dat ik er erg naar uitkijk morgen
;-))
 
Maar er was nog meer leuks !
 
Gisteren met mijn quiltmaatje Marianne naar de Log Cabin gereden, wat overurencentjes onder het volk brengen....
 
 
Ik heb me, samen met Yvonne, opgegeven voor een cursus
' Hunter Star Quilt'
in de Log Cabin, ergens in maart.
Wil graag te techniek met de lineaal leren.
Het word een quilt en kussens voor de nieuwe tuinkamer, die manlief aan het bouwen is....
Dat is tenminste het plan.
 
De lappies liggen in de hobbykamer,
zodat ik er vaak naar kan kijken.
Ik had een * moodboard* mee genomen naar de winkel.
 
 
Gezien op FB, op de site van Jaybird Quilts.
Ik was er op slag weg van....
We hebben bij Jaqueline ( Log Cabin winkel ) de winkel afgestruind en alle rollen op een stapel gelegd :0
Daarna hebben ze me ondersteund met het kiezen van de meest mooie !
Ben erg blij met de buit en kijk enorm uit naar de cursus.
 
Natuurlijk is er ook weer onze wekelijkse
Tula Pink update !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Hier is weer eens te zien wat stof uitmaakt :0
 

 
Ik vind de kleine hartjes voor Valetijnesday bij Yvonne te leuk  ;-)
 
Zo, ik hoop dat jullie het tot hier hebben volgehouden,
want ik heb jullie de oren van de kop gekletst !
 
Ik wens iedereen een gezonde week toe
 

Liefs Sis

 P.S. zoals altijd komt er weer een 
'restjes-give-away'
als er een affo te melden valt !

Daarover volgende keer meer....   

17 opmerkingen:

  1. Je Gossip in the Garden wordt ècht om te stelen!! Pas maar op :). Je stofjes voor de Hunter Star zijn ook mooi! Ik ga ook eens kijken voor lapjes. Knuffel uit Hoogvliet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaid. Hoop dat je hem snel aankrijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gequiltet by Nana... wow, das ist toll. Ich hoffe nur, daß er Dir in natura immernoch so gut gefällt wie von den Fotos. Wenn nicht, schickst Du ihn einfach zurück und ich trenne alles auf, gratis, und fange von vorne an.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje is je Gossip geworden, en dat effect, dat de buitenrand onder het middenblok lijkt te liggen, vind ik bijzonder mooi geslaagd! En geweldig mooie stofjes voor je cursusproject ook.
    Groetjes.... (O nee, ben nog vergeten je te complimenteren met het mooie label, dus bij deze!) ... van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je quilt ziet er super mooi uit, heel goed gedaan en volgens mij geen plank geworden, maar dat moet je zelf nog voelen.
    Hier komt er op maandag geen pakketpost, hopelijk bij jou wel, want je bent natuurlijk heel nieuwsgierig. Het label is ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat de postbode maar vroeg komen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je quilt is prachtig gequilt! Fijn om af te maken, mooi label heb je er voor gemaakt. En verder ook weer bezig met veel leuke dingen en nieuwe projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een spannende dag! Op de foto's is ze erg mooi geworden.
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook helemaal weg van die rand die onder de rest lijkt te liggen. Heb je dat gedaan door de groene, smalle rand als soort los flapje mee vast te zetten?
    Ik duim met je mee dat de post niet staakt, de postbode het pakje ook niet heel erg spannend vindt en achterhoudt, en dat je dus vanavond (en de rest van de week) heerlijk onder deze schitterende quilt-in-wording hem af kunt maken. Duim, duim.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is de Gossip al M*O*O*I* En ja, je hebt gezellig gekletst, maar daar houden wij wel van met een kopje koffie binnen handbereik. Fijne week nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat is die quilt mooi geworden!! Zó mooi doorgequilt. Ik vind hem echt prachtig. En dat label vind ik ook helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk toch hoe je door kleuren helemaal gegrepen kunt worden! Heerlijk genieten straks van jullie cursus. EN je quilt? een PLAATJE! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldig leuk label voor een hele kleurrijke quilt. Mooi door gequilt want dat is ook altijd moeilijk. De stofjes die gekocht zijn zijn zo mooi prachtige kleuren maar het rood/zwart/wit van jou blokken springen eruit.
    Veel succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie quilt en prachtig doorgequilt!
    Leuk label heb je om de quilt helemaal af te maken!

    lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een bjoetie geworden Sis, prachtig die heldere kleuren zo.

    BeantwoordenVerwijderen