zondag 31 januari 2016

Hoe kon dat nou gebeuren ????


Geen blogje meer sinds begin januari ....
Nou, dat kon gebeuren omdat mijn cursus van november nu in de daad word omgezet !
Dat wil zeggen, werk aan de winkel in de praktijk....
dat wil ook zeggen, graag klaar voor april...
want dan begint voor de baas het * golfseizoen* 
en voor mij het *tuin/ quiltseizoen *.

;-)

Dat is het plan.
We gooien er op het moment zo een 50 uur per week tegen aan en dat is echt tijdelijk beperkt uitvoerbaar...
Voor mij tenminste wel....

Dus, op het moment lees ik nauwelijks jullie blogjes,
reageer bijna nergens op
en krijg ook niet zo gek veel gequilt.

Dat is ook de reden waarom ik hulp van NANA
heb ingeroepen....
Zij gaat voor mij de *Gossip in de garden*
verder doorquilten.

 
  Het gedoe met ZO een grote lap onder mijn Sjors kan ik er gewoon effe niet bij hebben.
Dan kan je beter hulptroepen inschakelen en de
 * overurencentjes* goed besteden ;-)

In de vrije uren die er zijn, ben ik doorgegaan aan
de Tula Pink:


Keileuk om te doen !
 

Vind Yvonne ook.... 
Jullie het bij haar hier zien ...
 

Blokje 17  heb ik geheel op de naaimachine gemaakt,
slappe 16 jaar handquilten en nu dus voor het eerst een blokje op de machine ;0
Eerst stroken aan elkaar gezet en dan :
 
 
 Fun om te doen !

De vorderingen van het Jane-borduurtje laat ik wel volgende keer zien....
Woensdag is er s'avonds een M+M bee,
daar kijk ik al naar uit !

Ik wens jullie een gezonde week 

Liefs Sis

15 opmerkingen:

  1. Ik ben zó tot over mijn oren verliefd op je Gossip! Super dat Nana 'm door gaat quilten! En je blokjes van Tula Pink zijn helemaal SUPER!! Doe de groeten aan M&M en geef ze een dikke knuffel. We doen woensdag de eerste quiltbee bij Lotte thuis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mach´ ich gerne und ich hoffe, ich kriege ihn so hin wie Du ihn gerne haben möchtest.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe fijn is dat als je quilt gewoon doorgeknipt gaat worden? Wat zal jij straks blij zijn als je een echte AFFO,in handen hebt, want het is nu al een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nana zal er beslis iets moois van maken.
    En extra Tula Pink time is mooi meegenomen.
    Verheug me ook op onze bee en jouw blokjes.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nana zal er beslis iets moois van maken.
    En extra Tula Pink time is mooi meegenomen.
    Verheug me ook op onze bee en jouw blokjes.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat je het momenteel zo druk hebt dat je weinig tijd voor jezelf overhoudt.
    Gelukkig nog wel wat van die leuke fleurige blokjes kunnen maken.
    De quilt laten doorquilten is ook wel fijn voor een keertje, want voor je het weet roept de tuin weer, hier loopt alles al uit!
    Sterkte met al je extra werkzaamheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The top looks amazing and the Tula Pink blocks are really beautiful!!!
    greetings, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat kan zomaar gebeuren, druk, druk en jij dus heel druk. Heel veel succes met alle plannen en we zien het volgende blogje wel weer verschijnen wanneer je weer een beetje tijd hebt. Mocht we wat tijd over hebben dan lekker gaan handwerken voor de rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat de woensdagavond bee gewoon doorgaat. Succes de komende periode!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja als je het zo druk hebt, moet je je energie steken in dat wat je echt leuk vindt. Hou je taai de komende tijd en denk maar vast aan het voorjaar en de vrije tijd die je dan weer krijgt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, je studie gaat nu natuurlijk voor. Fijn dat je Gossip afgemaakt wordt. Hij is ook zó leuk! Succes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige frisse kleuren en fijn dat je iemand gevonden hebt om de quilt af te maken.
    De Tula Pink is ook apart maar heel mooi dei kleuren combinatie.
    Veel succes met alles.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb bewondering voor je Sis, weken en studeren.....je gezin.... Vroeger kon ik dat ook maar ik zou het niet meer op kunnen brengen dus petje af!
    Fijn dat je in je spaarzame uurtjes kan ontspannen met het maken van een paar blokjes. Ik ben benieuwd naar je Gossip! Succes met de studie!

    BeantwoordenVerwijderen