zondag 27 december 2015

Mijn kerst....


dit blog heet niet voor niets labradoodlequiltblog....
dus ik meld me ook maar even te woord !

Ik geef jullie eens even een indruk van *mijn* kerst.
 Eerst zetten 'ze' mij een grote boom aan mijn
 favo-uitkijk-post-raam,
met de mededeling dat je er beslist NIET tegen aan mag plassen ?!?!
Het is een BOOM, maar ok....
Vervolgens moet ik dan dus zeer mijn best doen om nog iets te zien, zie bewijsfoto:


Dan is het bezoek er eindelijk,
mag je cadeautjes uitpakken :


en dan komt het !!!

Gaan ze de nieuwe stijltang aan 
*mijn krullen*
uitproberen ?!?!


Gelukkig hadden 'ze' het niet aan de stroom aangesloten...
mazzelme

Als troost vond mijn vrouwtje dat een lange wandeling wel gepast zou zijn  :


Ok, daar heeft 'ze' weer wat punten mee gescoord....

Ik geef jullie een vette poot

Liefs Chippy

13 opmerkingen:

  1. Wie heeft gezegd dat een "hondenleven"gemakkelijk is ;-)
    Gelukkig wisten "ze" het goed te maken met een wandeling,had je ook verdiend lieve Chippy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je hebt een heeeeel zwaar leven, veel sterkte de komende dagen. En dat raam krijg je vanzelf weer terug. Fijne jaarwisseling. Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So vor dem Kamin bei Euch ist es aber auch wunderbar!!!!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och arme Chippy... inmiddels geen stijl haar overal mag ik hopen? En dan brengen ze de sanitaire voorzieningen eindelijk eens naar binnen, mag je er geen gebruik van maken... Maar gelukkig hebben ze het goed gemaakt met je, met die heerlijke lange wandeling! En hopelijk misschien ook een klein cadeautje voor jou?
    Groetjes van Lotus (van Ageeth).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het maar moeilijk met de kerstdagen Chippy!
    Geen uitzicht, er wordt aan je haren geklooid en waar blijft de lekkere honden-kerst-hap???
    Gelukkig werd je toch nog wel uitgelaten, stel je voor dat "ze" dat vergeten waren.
    Maar..... dan had je voor mij wel tegen de kerstboom mogen plassen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En heb je écht niet tegen de boom ......?
    Knappe hond!
    "Ze" mogen trots op je zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Arme Chippy, je hebt het maar zwaar te verduren! Zat er dan niet ook een cadeautje voor jou bij onder de boom? Ik heb een knuffel-Kerst-hamster-vriendinnetje gekregen en een zak snoepjes. Lekker joh! Dikke knuffel van Cooper!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha....Chippy is geen kerstfan...dat is duidelijk! Lekker buiten rennen is veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach Chippy toch, gelukkig is alles goed gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, arme chippy. Gelukkig is het toch nog goed gekomen. Leuk geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Chippy! Heftige dagen achter de rug!! En dan nog Ou&Nieuw in het vooruitzicht. Dat scoort vast ook fikse wandelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O die Chippy... Wat heb je het toch 'zwaar', maar het vrouwtje is dol op je hoor!
    Heerlijk blogberichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk verhaal, ik zie het helemaal voor me. Ik wens jullie heel veel goeds voor 2016. Lieve groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen