zondag 22 november 2015

*Overlevingspakket *


hier onder zien jullie het ( overlevingspakket )lees quiltkoffertje voor eenzame hotelavondjes ;-)


Vanaf morgen heb ik mijn cursus ( Praxismanagement ) in Keulen en ik denk dat ik het s'avonds blij ben als ik met wat steekjes kan bijkomen ....


Vandaag dus maar wat dingetjes klaar gelegd om mee te nemen. 
Dat zal dus echt niet erg worden ;-)

Het is gelukt om deze week weer een 
2-inch-Dear Jane blokje
 te maken :


 Ik heb het maar naast de grote gelegd, dan is het beter te vergelijken :0

Ook zijn er weer 2 blokjes van de Tula Pink quilt ontstaan:


Op het blog van Yvonne kunnen jullie weer het vergelijk zien ;-)
 

Zwart/wit versus Kaffe Fasset zeg maar :-)
 

Hier hangen ze aan de muur in de hobbykamer,
het is zo leuk om het te zien groeien !

Ik wens jullie een gezonde week toe,
zelf hoop ik op een leuke groep dames en veel nieuwe info omtrent een tandartsenpraktijk....

Liefs Sis


13 opmerkingen:

  1. Het ziet er zó leuk uit in zwart/wit/rood (echte Feyenoordkleuren), heel anders dan al mijn felle kleuren! Volgende week zal ik mijn blokjes ook eens naast elkaar spelden!
    Leuk, dat je volgende week weer wat aan je English baskets kan doen. Heel veel succes volgende week en een dikke knuffel uit Hoogvliet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Du kannst sooooo schön applizieren!!!!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes en veel plezier in de avonduurtjes met het prikken van de naaldjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie dat jij je vrije uurtjes wel door komt. Wat een prachtig koffertje met alles wat een mens maar nodig kan hebben!
    En dan die top die daar in ligt, want een schitterende kleuren.... rood.. groen... helemaal mijn smaak.
    Hoewel ik die zwart-wit-rode ook wel heel mooi vind.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes komende week! Ik hoop dat je s avonds de puf nog hebt om wat steekjes tezetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik je zwart/rode quilt leuk worden en vooral dat stofje met de kruiswoord puzzel. Daar word ik hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Der Koffer sieht ja toll aus! Geniale Idee. Und ich bin immer wieder fasziniert, wie die unterschiedlichen Stoffe die Wirkung der Tula Pink Blöcke verändert.
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes op je cursus, je bent goed voorbereid, denk dat je niet kan wachten tot je weer op je hotelkamer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow, dat koffertje. Ben ik dol op. Hierin krijg je alles wel mee.
    Succes en plezier met de cursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow, dat koffertje. Ben ik dol op. Hierin krijg je alles wel mee.
    Succes en plezier met de cursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed dat je de gelegenheid krijgt om verder met je carriere te gaan Doe je deze cursus prive, of is het vanuit je werk? En wat een mooi koffertje. ideaal voor deze gelegenheid. Succes straks met je cursus en met je mooie patch work. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed van jou om voor de broodnodige ontspanning voor `savonds te zorgen.
    Effe lekker bijkomen met lappies.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om naar uit te kijken na een (vaak vermoeiende intensieve) cursusdag een paar steekjes te mogen doen. Geweldig overlevingskoffertje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen