zondag 8 november 2015

Opgelucht ....


Tjonge jonge, wat ben ik opgelucht ;-)
Ik heb vandaag mijn laatste onderdeel van het 
e- learnig programma kunnen afsluiten.
Word, Powerpoint en Excel in de pocket...

Wat betekent dat ?
Ik mag eind november in Keulen komen opdagen voor een hele week cursus.
Voor mijn werk, niet voor het quilten ;-)

Wat betekend het nog meer ?
 Yes... ik heb weer tijd voor mijn lappies !


Regelmatig een stukje free motion quilten op de machiene.


Drie blokjes maken voor het project
'Share Jane' 
Door jullie vast al opgemerkt in de quiltwereld....


Aan het borduurtje beginnen voor de maand december.
Ik heb ervoor gekozen om een stippenlapje te gebruiken.
Gescoord met Berna bij de Stitchers Inn,
alweer een tijdje geleden....

Bij Berna mocht ik slapen onder deze heerlijke quilt :


Gaat maar niet uit mijn gedachten, deze quilt.....;-)

Maar er komen eerst andere projecten !
Het wensenlijstje is nog lang.

Voor nu is het even goed zo,
ik ga voldaan naar bed, na dit weekend :-)

Ik wens jullie een gezonde week,
laat het jullie goed gaan.

Liefs Sis

16 opmerkingen:

  1. Wunderbar, immer mal quilten ist genau richtig.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer hé, dat we niet meer tijd hebben om te handwerken. Succes met alles en nog gefeliciteerd met het afronden van je e-learning programma.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het afronden van je e-learning. En straks op naar Keulen maar eerst weer even ontspannen met je lapjes. Geniet ervan en een fijne week. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om wat af te kunnen sluiten.
    En daarna aan de andere kant weer WIM-en aan je lijst toe te voegen:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de afronding. ALtijd weer fijn als je iets kan afsluiten.
    Nu lekker verder met de lapjes. Zoals altijd ziet het er mooi uit.
    Fijne dag!
    Hartelijke groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn, dat je zo'n productief weekend hebt gehad! En dat je nu ook weer tijd hebt voor je lapjes! Geniet ervan en een dikke knuffel uit Hoogvliet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent nu dus een geleerde mevrouw... goed hoor dat je dat allemaal geleerd heb.
    Nu heerlijk weer tijd voor lapjes, dat is toch de mooiste tijd, lapjestijd.
    Share Jane.......nooit van gehoord... zit ook niet op FB daar zal het wel aan liggen :-)
    Prachtige quilt van Berna, daar heb je vast heerlijk onder geslapen.
    Hoe heet deze quilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je de module's binnen hebt. Kost veel discipline dat e-learning vooral als je liever zou quilten! Gelukkig nu weer wat tijd want wat kan je dat dan missen hè? Kan me voorstellen dat de mooie quilt van Berna in je hoofd zit! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! En mooi wat je aan het doorquilten bent. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mag jezelf wel een groot schouderklopje geven,zal niet gemakkelijk zijn geweest al dat studeren naast het werk en huishouden.
    Goed gedaan meid !!!!
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook een hele fijne gezonde week en in bed dromen van al die mooie en leuke dingen waar je nog wilt gaan maken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met het halen van je e-cursus !!
    en ook met je andere projecten, .... bezig bijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geniet maar van die extra quilttijd! en succes met je cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met het behalen van je cursus.
    Zag de gossip bij jou. Moet ik ook nodig verder mee.
    Er is gewoon teveel.
    Wat zal jij trouwens lekker geslapen hebben onder die mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sis, wil je me nog even laten weten hoe die quilt heet waar je zo lekker onder geslapen hebt bij Berna?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ben ik toch wel geïnteresseerd in wat dat e-learning programma inhoudt. Betekent dat een ander soort werk binnen de tandheelkunde? Er is zoveel veranderd in de loop van de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen