zondag 29 november 2015

Boeiende week....


Het was zo de moeite waard !
Een hele week cursus ( Praxismanagement ) in Köln ( D ) 
Ik ben vrijdagavond naar huis gekomen
en ik heb geen minuut spijt ervan gehad dat ik erheen mocht gaan van mijn baas !
( hij heeft het ook betaald, mag ook weleens genoemd worden, vind ik ) 
Het is zo een fijne ervaring om nieuwe mensen te treffen, die de cursusinhoud ( en meer ) zo goed over kunnen brengen.
Het echte werk begint natuurlijk nu pas,
maar dat komt goed ....
Nu willen jullie natuurlijk veel liever zien of er iets uit mijn overlevingspakket gekomen is ?!

Ja hoor :


Deze zijn aan elkaar gezet
en het moet ongeveer dit worden :


De sterretjes en bloemen liggen er nog los op,
dat is iets voor komende week ;-)

Ook zijn er weer twee Tula Pink blokken onstaan :




Ik heb er echt lol in om aan zo verschillende projecten bezig te zijn !
 Jullie kunnen bij Yvonne 
weer de blokken in Kaffe Fasset zien :-)

Ik ga me nu voorbereiden op de komende werkweek ....

Ik wens jullie allemaal een gezonde tijd toe.

Liefs Sis

 

11 opmerkingen:

  1. Leuk weer, je sterretjes en hexablommen! Ik vind het geweldig om jouw strakke blokken naast de bonte blokken van mij te zien :) Knuffel uit Hoogvliet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow hard gewerkt las ik! Een aantal cursussen en een hele week , petje af. Al je quilt projecten heb ik ook weer op een rijtje staan. Het Tula Pink project voor je zoon is leuk. Anders dan anders al die blokken. Al die blokjes die je 's avonds maakte zien er leuk uit zo op die rand. Fijne week verder Sis,
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je tussen de drukke leer- en leesbedrijven door toch nog tijd hebt kunnen vrijmaken voor wat steekjes met mooie lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor je dat je de kans krijgt om zo'n goede cursus te volgen. En je hebt je verder ook goed vermaakt in de vrije uurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb weer lekker zitten lezen op je blog. Ik vind het knap hoe je tussen je werk en andere activiteiten door nog zoveel kunt quilten ! Ga lekker zo door want wat geeft deze hobby ons toch veel plezier, nietwaar ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan was het overdag erg leuk en leerzaam en `savonds erg leuk en ontspannend.
    Ben benieuwd woensdag.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een week met dubbel plezier zo te lezen. Je hebt weer iets bijgeleerd dat je van pas gaat komen in je werk en bent lekker productief geweest in de vrije uurtjes. Je quiltje wordt erg leuk met die sterren en bloemenrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een topper je English Basket quit!
    groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat de cursus een succes was, je hebt er dus echt wat aan gehad. Leuke overlevingsproject sterren en blommen. Je Tula Pink blokken zijn prachtig!!!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kan je je dan nog verrijken met kennis! Prachtig toch?!
    Ga nu ook even bij Yvonne kijken! Fijne week weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh, ik dacht dat jij in de tandenbusiness zat en niet bij de Praxis werkte, ha, ha, ha.
    Fijn dat de cursus zo goed was, anders is het ook verloren geld en vooral verloren tijd. Maar met een overlevingspakket, kom je de tijd ook goed door.

    BeantwoordenVerwijderen