zondag 18 oktober 2015

Sneak peak....


ik heb laatst op fb een post gedaan over inspiratie....
( had een foto gezien van Flamingo Toes, eer wie eer gebied )
Graag wilde ik de rand van de Gossipquilt veranderen,
nou dat lukt aardig ;-)



 Het is nog niet klaar zo....


Het groene randje word nog *geschulpt* met Yoyo's.
Want ja, die vind ik erg leuk ;)

Eigenlijk moet ik beginnen met de online-studie voor de cursus eind november....maar ik kon niet meer stoppen !
Volgens mij vind ik die rust voor de studie toch pas als ik de Gossiptop in elkaar heb zitten.

Om het even af te sluiten hier nog een laatste foto van het nu echt 'affe' kerstboompje:


Hij is eventjes op Berthiesquilt opgespeld, vandaar de lussen bovenaan.

Ga nu nog een paar Yoyo's knutselen :0

Ik wens jullie een gezonde week 

Liefs Sis

13 opmerkingen:

  1. O wie schön das Top und der Quilt geworden ist!!!!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt schön! Jaja, manchmal kann man sich nicht zurückhalten. ;)
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, je kerstboomquiltje, nogmaals ik bewonder je quilt-vaardigheden. En hoe anders is je Gossip quilt, de kleuren doen aan de lente denken, vrolijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zoals je Gossip quilt groeit! Ook je kerstboompje hangt er prachtig bij, heel mooi gequilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is de Gossip MOOI!! Zo vrolijk!
    Kerstboom is leuk, je quiltwerk is prachtig!
    vrolijke groet
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is de kerstboomquilt MOOI geworden en ja de Gossip, daar ben ik ook helemaal verliefd op. Het patroon heb ik al. Fijne dag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je boompje is weer prachtig geworden!! Daar zal ze heel blij mee zijn. En je Gossip....die wordt steeds mooier en ik...ik word steeds verliefder op jouw Gossip :) *bloos* Dikke knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide erg leuk om te zien, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die ziet er reuze leuk uit !!
    Online cursus? Wat ga je leren?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je boompje is zo leuk!!! En je Gossip...groeit tot een beauty!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, die rand. Past er helemaal bij. Wat is het toch een enige quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke Gossip in the Garden heb je gemaakt. Erg leuk zo.
    Ook je kerst quiltje vindt ik heel leuk.
    Ik heb heel veel kerst stofjes liggen die nog steeds geen bestemming hebben, gewoon omdat ik nog niet iets leuks heb gevonden om er mee te maken. Maar dit vindt ik er wel een goede bestemming voor.
    Mag ik je vragen of er een patroon van is.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi je Gossipquilt, heerlijk die kleuren ;)
    En een leuk kerstboompje, laat de kerst maar komen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen