woensdag 16 september 2015

Tentoonstellingen, workshop's en bee's.....


waarom vinden we dat nou zo leuk ?
Wat is de kracht daarvan ?
Daar dacht ik deze week over na toen ik aan andermans tanden bezig was ;-)

Voor mij gaat het om de mensen...
extrovert of introvert
dik of dun
opgemaakt of juist niet
haar geverfd of juist niet

maakt het wat uit ???

Nee niks, want wij delen met elkaar een passie.
Dus wat scheelt het hoe verschillend we zijn ?

Voor mij gaat het ook om de inspiratie....
die krijg je namelijk als je naar andermans kunsten kijkt !

Dus het *autogesprek* ging dan ook om het idee dat ik ineens kreeg....

het mooie *Dear Jane borduurwerk* wat ik mocht zien 
en
de ienie mienie blokjes van Fernande.

Manlief zei : de blokjes kleiner maken...daar heb ik je al eens over gehoord...
Ja maar Jos,  ze zijn 2 inch ?!
Ja, dusssss ...zei hij
( hij hoeft ze ook niet in elkaar te zetten...)
;-)
 
En de kleur dan ?

Dat is toch wel duidelijk, vond mijn man

dat, wat jij voor ogen hebt:

borduur in combi met 2 inch blokjes

dat moet natuurlijk zwart/ wit !

Natuurlijk....


 Maar een beetje rood mag ook ;))

Ik zou zeggen :

Voel je net als ik uitgedaagd en doe mee ?!

Ben benieuwd hoe jullie erover denken....
totally madness 
:0

Liefs Sis

17 opmerkingen:

  1. 2 inch is wel erg klein,maar wat een scheetje is dit minimandje.
    Maar wel leuk idee en natuurlijk moet dit in zwart/wit zoals de grote zus Jane.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel een hele uitdaging.
    Maar het komt vast wel goed. En je ruimt meteen de restjes op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel moedig als je daar aan wilt beginnen, vind de gewone al zo klein.
    Maar manlief wil je vast wel helpen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOHHH hemeltje Sis...prachtig...en wat een moed..ik zit nog steeds te zweten met Jane in normaal formaat...ik vind je dapper....wat zal dat mooi worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die ieniemienieblokjes! Als ik niet al zoveel had liggen om te maken zou ik met je meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW sis! Heb je op de tocht gezeten in de Synagoge? 2 Inches en dan papa's star??????? Keiknap..... maar er is zoveel moois om te maken, ik sla over. Zie heel graag je vorderingen!!!! SUC6

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben het helemaal met je eens. Wij quilters delen zoveel moois met elkaar! Wat een uitdaging ga je aan! Het gaat je vast lukken! Ik hou me nog maar even bij mijn 'gewone' Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, zo'n uitdaging (die ik je echt niet ga nadoen ;)); ik ben heel benieuwd naar je vorderingen daarin! En je hebt helemaal gelijk voor wat Bee's betreft: de mensen daarin zijn de reden van het bestaan van Bee's.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Poehee dat vind ik erg moedig van je Sis. En zeker nu je net met je mooie 'gewone' DJ klaar bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toen ik dit gisteren van je las, dacht ik al: "Waar begint ze aan?" Maar daarin ben ik dus niet de enige :)
    Ik onderschrijf je gedachten over bee's, workshops en mensen en ik kijk uit naar je 2 inch madness, maar zal daar niet aan deelnemen :) Maar ik vind het prachtig! En als je dan een cominatie maakt van DJ-blokjes van stof en geborduurd, zal dat wederom een prachtig resultaat opleveren! Go for it, girl!! Dikke knuffel uit Hoogvliet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sis, ik zie jou en Jos nog eens samen een quiltwinkel beginnen in het Limburgse! Jullie zijn er echt een stel voor, denk er eens over zou ik zeggen, succes gegarandeerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat zal wel een mooi geheel vormen wie weet start je en doe er nog iemand mee ik volg .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat lijkt mij geen gemakkelijke uitdaging maar natuurlijk wel een echte uitdaging.
    Als je begint ga ik je volgen.
    Fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volstrekt totally madness! Juud, niet alleen op de tocht gezeten in de Synagoge maar volgens mij ook een klap van de molenwiek;). Wat een uitdaging Sis. Powergirl . Ik volg de vorderingen op de voet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volstrekt totally madness! Juud, niet alleen op de tocht gezeten in de Synagoge maar volgens mij ook een klap van de molenwiek;). Wat een uitdaging Sis. Powergirl . Ik volg de vorderingen op de voet.

    BeantwoordenVerwijderen