vrijdag 11 september 2015

Jane is weg....


gelukkig niet helemaal natuurlijk ;-)

Ze hangt in Deventer in de synagoge en ik hoor allerlei geluiden dat ze het daar goed heeft !

Manlief en ik gaan haar zondag weer ophalen,
maar verlenen eerst wat hand en span diensten in de synagoge....
Dus wie weet...
tot zondag ?!

Ben benieuwd wie ik tegen kom....

Verder was er deze week weer een 
M + M bee.

Dat houd in, dat jullie mazzel hebben, want dan kan ik jullie weer trakteren op andermans vaardigheden :-)

Nieuwe projecten van quiltvriendin Marianne
( je weet wel, die van het rode quiltmandje in de Jane ...)



 
 Wat kan ze dat goed, toch ?!

Nu volgt een *leukerd* van Marjo
( je weet wel de andere *M* )


 Er komt nog een rand omheen, maar die mag haar dochter zelluf uitkiezen !

Op de achtergrond zien jullie mijn Gossip :


Zo ver ben ik op het moment....

En met het septemberkransje ben ik zover :


Mijn studiebezigheden vorderen goed,
dus er komt quilting-time in zicht !

Ik wens jullie een fijn weekend

Wie weet, tot ziens in Deventer

Liefs Sis

 P.S. mochten jullie zondag in de synagoge een kopie koffie krijgen van een man met een zeer *zachte G*, dan weten jullie nu wel wie dat is ;-))

15 opmerkingen:

  1. Misschien kom ik je zondag tegen.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich versteh´ zwar kein Wort, aber ich habe quilting-time in Sicht erkannt und darauf freue ich mich.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om jouw Gossip te zien! Toch weer verrassend anders...
    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie zondag je quilt gaan ophalen. Ik ga moegen naar Deventer. Isschien heb ik blg tijd om hem te bewonderen. De stukken die je hier laat zien zijn allemaal erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga niet naar Deventer dus zal Jane niet zien hangen.
    Maar heb haar stiekem om een hoekje van de tas zien gluren. Hihi...
    Wat wordt jou Gossip mooi zeg! Zulke mooie kleuren.
    Vind en blijf dat moeilijk vinden om bij elkaar passende lapjes te zoeken.
    Heb zaterdag ook weer wat lapjes voor de Gossip meegenomen maar ja passen die nou bij mijn overigen.
    Grrrr.... Lastig hoor!
    Veel plezier in Deventer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie projecten had je weer in huis. En je kransje vordert goed!
    Heel veel plezier in deventer morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wenn ich es richtig verstanden habe, hängt dein DJ in einer Synagoge in einer Ausstellung? ! Toll! Herzlichen Glückwunsch! Er wird bestimmt der Hingucker sein. Viel Spaß beim Sticken und die andern Quilts sehen auch schon halb fertig sehr schön aus.
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er zondag ook. Dan kan ik je DJ en je maatje in het echt bewonderen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas geen Deventer voor mij... te ver, te veel andere dingen in de agenda.. maar een hele fijne dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wens jullie heel veel plezier in Deventer en maak maar mooie en genoeg foto`s hoe jouw Jane en alle andere mooie Jane`s erbij hangen.
    Kan ik toch meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lkaat je toch prachtige projecten weer zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij zijn al geweest....en het is leuk! Je Jane is prachtig (zie mijn blog) we hebben er met onze neus opgezeten dus we mogen dat zeggen! Heel veel plezier morgen! Fijn dat er weer meer quiltting time aankomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jammer dat ik niet naar Deventer kan, was het van plan, maar soms gaan plannen niet door.
    Je laat prachtige quilts in wording zien. Van een andermans quilts genieten is zo leuk!
    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,
    donderdag j.l. Ben ik i n Deventer geweest en het is er enig. Eigenlijk is 1 dag te kort om alles goed te zien.
    Normaliter ben ik niet zo van zwart, maar ik vond jouw DJ wel bijzonder ! Je kleurkeuze laat de DJ ineens heel modern worden en dat vind ik knap met zo'n oude quilt. Ik heb dus weer iets nieuws geleerd. Heel erg bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen