vrijdag 4 september 2015

Andermans tanden....


houden mij flink bezig de laatste weken.
Dat merken jullie aan de zuinige blogjes vanuit het zuiden ;-)

Naast mijn werkweek van 40 uur,
staan er twee erg intensieve scholingen aan te komen.
Die een thuisstudie van te voren nodig maken....
tegenwordig moet je eerst online slagen voordat je mag komen opdagen ;O

Ik doe het vrijwillig en vind het erg interessant....
( aardige bijkomstigheid is dat ze van de baas betaald worden ! Dat mag ook eens gezegd )
nadeel is natuurlijk dat er van quilten niet zoveel terecht komt.
Maar lapjes bederven niet en je komt nooit dommer terug van een extra scholing;-)

Maar morgen,
morgen gaat Jane op reis :

 
 En ik mag mee ;-)
Wij gaan eerst gezellie naar Berna  en dan naar Nunspeet en dan naar Deventer ....
Daar mag Jane gaan logeren voor een weekje !

Mochten jullie haar een bezoekje willen brengen,
ze hangt vanaf woensdag in de voormalige synagoge in Deventer.
Met een aantal Jane-viendinnetjes ;O

Ik heb het natuurlijk over de 

*Quiltdagen in Deventer*

( 9 t/m 13 september )

Zelf ben ik er op zondag,
mochten jullie mij herkennen en ik jullie niet....
geef me even een seintje ;-)

Want blond blijft blond ;))

Fijn weekend 

Liefs Sis

 

17 opmerkingen:

  1. Leuk ! Mijn Dear jane mag ook hangen. Zelf ben ik er helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat je Jane daar hangt. Ik ga woensdag kijken, kom ik je helaas niet tegen. Heel veel succes met je extra scholing en heel veel plezier tijdens je reis naar Deventer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, als je eenmaal weer aan het werk bent, dan ben je weer zo druk. Maar 40 uur werken is ook best veel!
    Knap dat je dan nog aan quilten toe komt...
    Dus Jane gaat uit logeren..., spannend hoor.
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die scholing word je wel een slim blondje😉. Ik vind het geweldig dat je Jane uit logeren gaat! Ik vrees dat ik haar niet live in Deventer kan aanschouwen, maar we zien elkaar snel weer. Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal klaar voor jullie komst. Tot morgen, goeie reis en doe voorzichtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om je quilt van dichtbij te kunnen zien. Wij reizen vrijdag af nar Deventer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf Sis dat je DJ daar mag hangen! Ik hoop ook ernaar toe te kunnen maar heb wel een drukke week.
    Succes daar :)
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Compliment hoor dat de Jane in Deventer hangt tussen haar zusjes. En wat ben je goed bezig, Ik zal niet in Deventer zijn, maar wens je wel een fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief dat je mee mag :-))
    Jouw Jane zal er beslis de nodige leuke aandacht krijgen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij gaan vrijdag en ik verheug me al op je Jane en al die anderen ook natuurlijk want ik vind iedereen die deze quilt afmaakt een held(in). Hoop dat je snel weer wat meer tijd krijgt om met lapjes te spelen. Lijkt me toch leuker dan tanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch fijn dat je ook mee mag met Jane :-)
    Leuk dat iedereen jouw Jane straks tussen alle andere Jane's ziet hangen.
    Natuurlijk word je herkent, je krijgt vast evenveel aandacht dan Jane.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Onderweg naar Deventer zag ik jou mooie quilt stiekem uit de tas gluren. Helaas net te laat om hem helemaal gezien te hebben. Mijn man heeft jullie nog op de foto gezet. Al had ik toen geen idee wie jullie waren. Hhiji.. Wel dat jullie heel veel lol hadden. Hoop dat de reis verder goed gegaan is...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was zelf niet op reis naar Deventer hoor! Ik ging naar Ermelo. Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga kijken hoor
    Super om hem nu af te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig dat je je Dear Jabe nu af hebt en dat hij tentoongesteld gaat worden in Deventer.
    Ik ga er volgende week donderdag kijken en vind het jammer dat ik je dan niet tref.
    Maar ik zal uitkijken naar je quilt ! Nog een fijne week, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Sis, nog bedankt voor het doorrijden van drie andere Janes! Nu zijn wij allemaal veilig aangekomen. Ik ben er ook op zondag, dan komen wij elkaar vast tegen. Studeer ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een eer, dat jouw Jane mag hangen in Deventer, maar wat mij betreft dik verdiend! Geniet van je bezoekje aan Deventer en Nunspeet; een heerlijke afwisseling tussen al het studeren door.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen