maandag 3 augustus 2015

The red basket Jane


de zwart/witte Baby Jane is af !


Ik heb er 2,5 jaar met de hand aan gewerkt,
ieder blokje heeft een ander stofje.

 Dat is gelukt met jullie hulp ! 


Hier hangt ze, gefotografeerd door Pim aan een monument in de Eifel.

Jane had wel een fotoshoot verdiend ;-)

Op de volgende foto zie je goed dat ik totaal niet blij ben met het resultaat 

;))


Dank aan Yvonne en Pim voor de mooie foto's en de gezelligheid afgelopen weekend !


Ik heb de quilt vanochtend gewassen en alles is goed gegaan.....
zucht....

Chippy en zijn baasje zijn blij dat het Jane-verhaal een einde heeft :0

 
 Ze zuchten samen even....

Sorry jongens het gaat gewoon door....

De Gossipquilt roept !

Ik wens jullie een zonnige week 

Groetjes van een tevreden Sis

 

29 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat Jane af is! Heerlijk gevoel hè?
    Ze is prachtig geworden, ben benieuwd om haar in het eggie te zien.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig . Gefeliciteerd met het mooie resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!! Wat is ze mooi geworden. Het voelt vast wel een beetje vreemd om geen Jane blokjes meer te maken hé? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An absolute beauty! Congratulations ! It is inspiring me to get started with mine.

    Elizabeth in Cape Town

    BeantwoordenVerwijderen
  5. TOPPIE!!!!
    Petje af voor je!!!
    Mag je trots op zijn.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. TOPPIE!!!!
    Petje af voor je!!!
    Mag je trots op zijn.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige quilt is het geworden en super foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er ist jetzt fertig??? Wow, wie wunderbar er aussieht, ganz toll und ein echtes Unikat. Ich gratuliere Dir zu diesem Prachtstück.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is werkelijk prachtig geworden !!!!
    Ik vind je zo dapper !!!!
    en de foto's.......ook al zo mooi !!
    Zal eerst wel vreemd zijn...Jane af......
    maar gelukkig is er nog zoveel meer !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig ! Wat een leuke foto's, vooral die van de trap genomen .
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed idee om het zo te fotograferen, compliment het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is ie prachtig geworden Sis!!!! Echt mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen en de manier waarop je hem gemaakt hebt met al die verschillende stofjes.
    En dan zo mooi gefotografeerd. Vooral met die wenteltrap, dan krijg je de quilt er zo mooi op.
    Nu lekker genieten van deze quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi pronkstuk is jouw versie van de Jane geworden hoor! En leuk die fotoshoot. Nu kan je weer relaxed verder aan de Gossip.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig dat DJ nu af is! En wat is ze mooi geworden! Wij hebben ook genoten van het weekend en jullie gezelligheid en gastvrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ja, hij is natuurlijk in één woord GEWELDIG ..
    Ik snap werkelijk niet dat het je gelukt is met zwart-witte stofjes! Absoluut zeer uniek jouw DJ...
    En de Gossip is ook leuk hoor, maar totaal anders.
    Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je red basket baby Jane. Geweldig is het geworden. Fantastisch dat je een blokje anders heb gedaan. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je red basket baby Jane. Geweldig is het geworden. Fantastisch dat je een blokje anders heb gedaan. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je red basket baby Jane. Geweldig is het geworden. Fantastisch dat je een blokje anders heb gedaan. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik had je al gefeliciteerd met deze affo, maar bij deze nogmaals! Top hoor, wat een prestatie, geweldig! En een mooie fotoshoot, inderdaad verdiend! Heerlijk om zoiets af te hebben, kan je weer met een gerust hart verder met je volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb er geen woorden voor, zo geweldig vind ik het van je. En wat een prachtige foto's. De Gossip. Dit is ook een WIMmetje voor mij. Het patroon heb ik al. Geniet lekker verder. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi geworden, daar mag je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig resultaat! En mooi op tijd af.
    ik moet nog even geduld hebben voordat ik Jan in het echt kan bewonderen. Maar het komt goed.
    De foto's zijn heel mooi gemaakt!

    Enneh, vergeet niet af en toe wat aandacht te geven aan Jos en Chippie he?!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Altijd weer leuk om zo'n prachtige DJ te zien. Een mooie reportage.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Sis!! Hij is prachtig geworden en de foto's zijn helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn om je Jane helemaal af te hebben. Een soort 'geslaagd voor het eindexamen' gevoel kan ik me zo voorstellen! Wat is ie mooi geworden en gelukkig goed gegaan met wassen. Nu eerst die mannen wat aandacht geven hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig geworden .. heel erg mooi superdeluxe quilt gaaf bjoettie ..
    tja wat zal ik nog meer zeggen ,. SiS hij is super !!!!!!!

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. G*E*W*E*L*D*I*G M*O*O*I !!!! Gefeliciteerd met het resultaat. Ik vind ook de foto's erg mooi, ze komt er erg mooi op uit. Gaaf he dat er zoveel verschillende stofjes in zitten.
    Arm baasje en hondje;)
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow ! prachtig geworden Sis !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ich bin ja ganz hin und weg von deiner Jane, liebe Sis. The red basket, das ist so klasse mit dem einen roten Blöckchen. Das I-Tüpfelchen. Und es sind so wahnsinnig schöne Fotos. Aber das hat der Quilt auch verdient.

    Ich sollte mal wieder fleißig an meiner weiternähen.
    Deinen würde ich auf jeden Fall einer Ausstellung anbieten.
    Liebe Grüße
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen