woensdag 5 augustus 2015

Scraps....


voor jullie....


ik heb me bedacht dat evt wel iemand interesse zou hebben in wat zwart/witte scraps..... 

Ze werden in 2 zakjes van het bekende zweedse warenhuis verdeeld:


Dus mocht er iemand zijn die er belangstelling voor heeft....
laat het mij weten....
ik ga ze weggeven als 
*give-away*.
 Verstuurd per post,
of ze kunnen opgehaald worden met inkl. een bakkie koffie bij mij thuis ;-) 

Voor mijn duitse lezers:

Ihr könnt Euch bei mir melden, wenn Ihr teilnehmen wollt an der Verlosung der beiden Restebeutel !
Sie werden verschickt per Post,
oder Ihr könnt Sie bei mir zu Hause abholen, 
dann gibt es dazu noch eine Tasse Kaffee ;-)

Zeg maar een bloemetje op donderdagochtend :



( ook deze foto's zijn genomen door Pim Paparazzi )

Chippy vind het een leuk idee,
verder kijkt al lang niet meer op,
van dat gekke vrouwtje....


Hoezo gek  ?!

Nou kijk maar :


Even melig doen tijdens de fotoshoot....
wat jullie namelijk niet kunnen zien is dat ik op Yvonne 
d'r rug zit ;))
Iemand moest natuurlijk de quilt vasthouden !

Dus de *slappe lach* is op eeuwig vastgehouden

Ik wens jullie allen een fijne donderdag,
ik geniet nog even van mijn laatste vrije dagen....

Vergeet niet een berichtje achter te laten als je aan de 
give away
mee wilt doen !

Liefs uit een zeer zonnig Limburg

Sis 

 

26 opmerkingen:

  1. Hoi Sis,
    Wat is je quilt super mooi geworden. Ik heb wel interesse in de scraps omdat ik zwart en witjes spaar.
    En ik kan ze komen halen.
    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super leuke foto! Trouwens al die foto's die gemaakt zijn zijn in een woord geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's Sis van de laatste tijd.
    Je mag met recht trots zijn op jouw Jane want hij is echt prachtig geworden!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, dat er zoveel positieve reacties komen op je quilt èn op de foto's van Pim Paparazzi :) Als ik onze foto zie (waar ik zo prachtig op zit hahaha) moet ik steeds lachen! Ik denk, dat ik 'm maar uitprint en bij mijn werkplek hang. Geniet van deze mooie dagen! Ook voor mij is het bijña weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto! Maar ik begrijp dat een foto van de andere kant genomen nog leuker zou zijn geweest!
    Zo'n mooie Jane kan je niet vaak genoeg fotograferen natuurlijk, je hebt een prachtige plek gekozen voor de foto's. Ik ben bezig met een zwart-witte quilt met stitcheries dus ik kan best wat scraps gebruiken, doe dan ook graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige Jane en zo'n bijzondere plek gefotografeerd! Jammer dat er ook niet een foto van de andere kant gemaakt is, die Yvonne moet wel veel van je houden, lol. De vrolijkheid spat er in ieder geval vanaf.
    Ik doe trouwens niet mee aan de giveaway, hoor,
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk om zo'n mooie foto te hebben maar om die mooie dear jean gemaakt te hebben is natuurlijk het allermooiste, groetjes van mij ,ik heb genoten van Limburg , Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik moet hard lachen bij deze foto van jou en Yvonne. Je mag met recht trots zijn op deze prachtige quilt. Ik doe niet mee met de give away, maar wilde wel reageren. Fijne dagen nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Du bist ein tolles Burgfräulein mit einer edlen Handarbeit.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat jullie lol hadden spat van het scherm, geweldige quilt is het, ik hoop hem nog eens in het echt te zien.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sis,
    Ik heb genoten van je laatste blog posts. Steeds mooie foto's en een Dear Jane die nu af is (ik ben nog steeds aan de mijne bezig). WOW ... zo mooi!
    En ja, ik zou ook wel een kans willen wagen voor zo'n zakje want heb zelf niet tot bijna geen witte of zwarte lapjes. Ik denk dat een klein vingerhoedjesquiltje wel leuk zou zijn! ;-)
    Fijne dag nog!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Sis
    An der Verlosung würde ich auch sehr gerne teilnehmen. Ich sammle schon ein Weilchen schwarze Stoffe und die kämen genau richtig. Vielleicht habe ich ja Glück.
    Sag mal, wo habt ihr deine Superschöne Jane fotografiert? Tolle Location.

    Liebe Grüße
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend mooie Dear Jane. Omdat ik met een babyquilt bezig ben van restjes, maar mijn eigen voorraad restjes nog niet zo groot is als beginnende quiltster, doe ik graag mee aan de give away.


    Groet,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Sis,
    an der Verlosung nehme ich auch gerne teil. Dein Dear Jane ist einfach nur ein Traum!!!!!! Wunderschön!!!!
    Ganz liebe Grüße,
    Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het een prachtige Jane geworden. leuk hoe ik haar op je blog zag groeien tot een volwassen dame. Heel terecht zo'n foto-shoot op locatie! (ik hoef niet mee te loten, ik heb zelf nog zoveel liggen...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. liebe sis,
    gerne nehme ich an deiner verlosung teil und dein dj ist einfach ein traum. mache gerade einige scrapquilts, aber da fehlen mir wirklich schwarz weiss stoffe.
    nun vielleicht habe ich glück
    mg elfriede

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe niet mee aan de give-away. Maar wilde je wel even laten weten dat ik je quilt prachtig vindt. Heerlijk is dat hoor om af en toe even de slappe lach te hebben. Dan voel je je weer even 16.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je stond er 3 x in... en nu heb ik ze per ongeluk alle 3 verwijderd...zucht...lekker blond :o

      Verwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb altijd ruzie met mijn telefoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je daer jane is prachtig geworden ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deine Jane sieht so , so fantastisch aus !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Meid wat is jouw dear jane toch prachtig geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ben ik nog op tijd om me aan te melden voor de scraps en het bakje koffie?
    Ik zie het berichtje vandaag pas.

    BeantwoordenVerwijderen