zaterdag 25 juli 2015

Ik ben er nog, hoor.....


en ik quilt 
en quilt
en quilt
 
 
nog 16 blokjes 
en 19 driehoekjes te gaan !
 
Ik kan niet meer stoppen  ;-)
 
Vind het trouwens niet tegen vallen,
werk er met veel plezier aan.
Hoe verder je komt, hoe meer je AF wilt hebben.
 
 
Tussendoor al wat binding aanzetten werkt goed...
Kijk er naar uit, dat de quilt in Deventer gaat hangen.
 
 Natuurlijk word er tussendoor gewandeld met Chippy:
 

Dit is in de Anstelvallei in Kerkrade,
lekker dat wij daar dichtbij wonen .
 
 
De andere dagelijkse beslommeringen gaan natuurlijk gewoon door....
 
De voet van moedertje is nog steeds niet goed,
dus ik laat haar regelmatig met de rolstoel uit ;))
 
Andermans tanden hebben even pauze, nog lekker twee weekjes. 
Merk dat me dat wel goed doet....
 
De heren des huizes werken kranig door,
kijk met trots naar mijn zoon,
die nieuwe wegen inslaat.
 
Natuurlijk is er ook nog de minimoestuin,
daar haal ik veel energie en lekkers uit !
 
 
Deze twee tomatenplantjes doen het goed ...
aan hun voetjes heb ik tijdens het planten een rauwe haring gelegt...
ja echt waar ;)
volgens een patient een geheimtip...
Zie het resultaat ;0

Het is stormachtig buiten....

*let's go quilting*

Liefs Sis

 
 
 

21 opmerkingen:

  1. Het eind komt nu echt in zicht met Jane,
    succes nog even het laatste stukje.
    Als je bijna klaar bent wil je alleen maar harder toch?

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een rauwe haring bij een tomatenplant?????????????????
    Waar zou dat goed voor zijn?
    In ieder geval ben ik verbaasd over hoe groot die planten zijn terwijl ze in bakken staan, echt geweldig. Komt dat nou door een haring?
    Je quilt gaat ook lekker snel, leuk dat je niet meer te houden bent.
    En dan Chippie en je moeder uitlaten.... misschien tegelijk gaat het in één moeite door :-)
    Fijne vakantie nog verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Sis wat wordt hij gaaf! En die haringtip heb ik meteen doorgegeven aan mijn eega! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Jane wordt echt een plaatje! Gelukkig krijg ik haar nog te zien voordat ze naar Deventer gaat.
    Goednieuws over de mannen maar minder goed nieuws over je moeder. Een langdurige geschiedenis zo. Jakkes. Wens haar spoedige beterschap.
    En die haring....jakkes. Gaat dat niet stinken?
    Succes met quilten en sterkte met het weer. Quilten ligt hier stil. Alleen op de bee pruts ik met lapjes. Ben nu druk aan het breien. Ook weer leuk om te doen.
    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOI ! MOOI ! MOOI ! wordt je quilt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Jouw Jane zal beslis een ware eyecatcher zijn in Deventer !!!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, was kriegt denn der DJ für´n megageilen Abschluß!!!!!

    Morgen mußt Du auf meinen Blog, da zeige ich Dir mal meinen Garten!!!!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je Jane wordt prachtig !!
    Beterschap aan je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt jouw Jane prachtig, geniet van je verdere vakantie,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wunderschön!!! *hachz*
    Liebe Grüße,
    Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een discipline en wat heb je hard gewerkt! Ik hoop je Jane te kunnen bewonderen in Deventer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat wordt die mooi, je Jane. Jammer dat ik deze keer niet naar de tentoonstelling in Deventer kan gaan, maar wie weet, zie ik deze quilt nog wel eens ergens anders.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat geweldig dat je al zo ver bent met je DJ !! Ik kijk er naar uit om hem in Deventer te zien ! Ben je er zelf ook op 1 van die dagen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo ver als je inmiddels al bent met quilten! En ook zo mooi! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke en originele binding heb je aan de DJ.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De laatste loodjes...... mooi hoor! En geniet verder nog van je vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je quilt wordt mooier en mooier!! Geniet nog fijn van je vakantie en vergeet die andermanstanden maar lekker, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt echt de quilt-turbo erop!! Zó gaaf!!
    Je mag met recht trots zijn op je beide mannen! Jammer dat het tegenvalt met moeders voetje. Doe je haar de groeten van mij?
    En Chippy, volgend weekend wil Cooper weer heel graag met je spelen :)
    Geniet van je vrije dagen en tot volgende week xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat knap van je, dat je het quilten zo goed volhoudt, en er zelfs de turbo op hebt gezet! Je Jane wordt alsmaar mooier, en wat zul jij straks terecht trots zijn, als ze in Deventer hangt. Hou vol, en geniet ondertussen ook nog volop van je vakantie!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liebe Sis, was machst du denn da für ein tolles Binding, bzw. was machst du da für nette Röschen in den Ecken. Ich bin begeistert. Ich verstehe hier zwar kaum was, aber die Bilder sprechen Bände. Deine Jane wird irre schön.
    lg
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Es precioso tu quilt, y muy original la terminación
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen