donderdag 18 juni 2015

Bedankt....


voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post !
Ik zeg het met een bloemetje ;)
 
 
Deze zwemmen in onze minivijver ....
 
Deze week dient zich een stuk rustiger aan,
mijn baas moet dringend naar een golftournooi....
Ik heb hem daarin zeer ondersteund en bemoedigend toegesproken dat hij dat echt niet kan laten schieten 
;)
;)
 
Dus heb ik twee extra dagen vrij, die wilde ik eigenlijk doorbrengen met een lief quiltvriendinnetje,
maar thuis hebben ze een beetje toespraak nodig in deze tijden ...
Dus wat in het vat zit..Berna... ;)
 
Chippy laat jullie zien dat hij mijn quiltwerkzaamheden nauwkeurig volgt :
 
 
 De eerste 200 m zwart quiltgaren zijn op
en Chip is dinsdag 8 jaar geworden, daarom het blokje met de botjes :0

Verder zorg ik voor de nodige vitamientjes, nu er met een directeur word doorgegaan, is er extra veel werk op manliefs nieuwe baan...
 
Dus een rondje door de minimoestuin en een groene smoothie gemaakt,
manlief kijkt dan als of ik hem wil vergiftigen...
Whahahaha
 
 
 Daarna moet hij nog dit op :


De eerste paksoi uit de tuin !
Tijdens het eten merkt hij op dat dit echt iets voor vrouwen is deze groente...
Ik snap er niets van... evt te gezond ?!?!
 
Doordat mijn moedertje momenteel niet kan lopen,
duw ik haar soms met de rolstoel door het kleine stadje waar we wonen.
Kopje koffie en even wat kletsen,
komen we toevallig langs de wereldwinkel...
zie ik * HAAR* staan


Helemaal uit Mexico overgekomen.
Zo, zegt mijn moeder,  die koop ik nu voor je !
 
Me happy !!!
 
Deze dame siert nu ons raam voren in het huis.
 
Ik zou jullie graag nog eens wat anders quilterigs willen laten zien, maar Jane moet echt eerst af.
 
Dan mag ik weer ;-)
 
Ik wens jullie een vredige week 
 

Liefs Sis

12 opmerkingen:

  1. Jouw paksoi ziet er heel goed uit! Leuk hè, van eigen kweek eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dat beeldje dat je van je moeder hebt gekregen, mooie zachte kleur heeft het en een prachtige uitstraling.
    Paksoi vindt mijn man ook lekker hoor, maar wij gebruiken het vaak met meerdere groenten door elkaar, dus champignons en paprika, uitje en dan lekker roerbakken in de pan. Rijst er bij en wat vleesblokjes of kip of zoals wij het doen met vegetarische wokblokjes.... smullen maar.
    Trouwens.... knap dat het gelukt is in je tuin, wij hebben het nog nooit voor elkaar gekregen, het schoot al in bloei voordat het zo groot was.
    Dat groene spul.... ziet er niet lekker uit, maar als de smaak maar goed is toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef je man gelijk, soms kan,iets TE gezond zijn ;-)
    Wat een mooi cadeau heb je van je moeder en nog gefeliciteerd met Chppie's verjaardag.
    Een poot voor hem van Bowy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er inderdaad gezond uit en lucky you, ik zie dat je een thermomix hebt! Heb deze zelf niet maar een vriendin van mij wel en zo nu en dan krijg ik daar heerlijke dingen van te eten, mmmmm! Nog gefeliciteerd met de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie immer ist ein Besuch bei Dir toll.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door de ogen van een man gezien heeft de smoothies wel een apart kleurtje...;-)) moet vast alleen een beetje wennen!
    Je beeldje is een dotje! Wat een mooi kadootje van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er inderdaad een beetje mwoah uit maar leuk dat dit allemaal al uit je tuin komt.
    En doe jij maar een beetje rustig aan nu je ook je moedertje een beetje in de gaten moet houden.
    Wij hebben weer een nieuwe afspraak gemaakt en wat je zegt; wat in het vat zit, verzuurt niet. Komt goed.
    Misschien loopt het met een sisser af.
    Fijn weekend met je mannetje x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig (houten?) beeldje heb je gekregen. Die smoothie ziet er niet uit maar zal vast lekker zijn geweest, heerlijk vind ik ze! Jane schiet al lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig is dat beeldje, dat je cadeau kreeg. Helemaal mijn smaak. Ha, ha ha, ja ook hier zo'n DH die niets met paksoi heeft, terwijl het zo heerlijk kan zijn. En wat je zei over dat golftoernooi van je baas, prachtig.....Weer genoten van je blog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ongelooflijk mooie paksoi! Gaaf hoor uit je tuin en héél gezond, echt ook voor mannen;) Lief dat je het beeld van je moeder kreeg.
    Succes met je DJ deze week.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief cadeau van je moeder en er is niets lekkerder dan groente uit eigen tuin

    BeantwoordenVerwijderen