zondag 14 juni 2015

ALWEER zondag....


en ik heb jullie nog niet eens van het afgelopen
* lang lekker luier weekend*
 verteld :0
 
Het weekend waar wij 
( Yvonne en ikke met de hondjes )
al op vrijdag richting de witte doos ( caravan ) mochten vertrekken....
Niks geen mannen, niks geen kienes
alleen wij twee en de hondjes en de zon ! ;-)
 
 
Mijn grote vriend Cooper op de Baby Jane...
ja dat mag ;-)
 
 
Meiden bbq !
Jaaaaahaaa, met echte houtskolen ;-)
 
 
Vette maatjes,
wie de opa is raden jullie zo....
Sorry Chip ;-)
 
 
 Gekke vrouwtjes, die onzin uithalen bij 30 graden....

Een weekend om energie op te doen voor de week die daarna kwam....

Een week waar mijn moedertje van de ladder valt
 ( nee, ze mocht daar eigenlijk niet op van mij )
en nu met de gebakken peren ( lees gipsbeen ) zit.

Een week waar de * directeuren* van het nieuwe werk van manlief fikse ruzie krijgen en je jezelf afvraagt of ze wel in de gaten hebben waar het om gaat....

Een week waar de verhuurder van zoonlief vind dat stromend water uit keukenkastjes, uit plafonds en een met karton dicht geplakt keukenraam heel normaal zijn...

Een week waar hij op zijn fiets door twee *stoere binken* op een scooter uit het niets word lastig gevallen....
Het heeft hem een voorwiel gekost, maar deze stoere jochies hebben hun scooter en zichzelf moeten oprapen....ze hadden onderschat dat er ook mensen zijn die niet zomaar alles pikken...
Evt. helpt dat om dit soort acties in de toekomst achterwege te laten....
grrrr... 

Dus jullie raden het al....
hoog nodig de tijd om nu de energie maar op deze manier maar weer op te laden :





Ik wens iedereen een * rustige * week toe !!!

Liefs Sis

 

21 opmerkingen:

  1. Allemachies dan had je me het weekje wel....Sis veel begrijp ik er ook niet van ...vraag me vaak af waarom..???
    Maar gelukkig snap ik de lapjes dan weer wel...waar zouden we zijn zonder ze...en...zonder goede vriendinnen...!!!
    Fijn weekend en ook een rustige week gewenst !!..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemachies dan had je me het weekje wel....Sis veel begrijp ik er ook niet van ...vraag me vaak af waarom..???
    Maar gelukkig snap ik de lapjes dan weer wel...waar zouden we zijn zonder ze...en...zonder goede vriendinnen...!!!
    Fijn weekend en ook een rustige week gewenst !!..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tolle Fotos... von den Hunden, vom Quilt und Yvone.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poehee, wat een hoop in 1 week! Snel maar weer terug naar je witte doos als het kan.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heftige week, na zo'n relaxt weekend! Hopelijk gaat het met moeder en zoon goed. Even bijkomen met wat steekjes aan Dear Jane brengt weer wat rust in jouw hoofd en lijf. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig heb je dat leuke weekend in the pocket!
    Ik zei het al aan de telefoon; houdt het dan nooit op bij jullie?
    Ik hoop dat het met een sisser afloopt voor jos en er desnoods een nieuwe investeerder wordt gevonden.
    Beterschap voor je mams en een dikke knuf van mij.
    En je weet..... Wat in het vat zit verzuurt niet. Komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat jij en Jos en zoonlief heel veel positieve energie hebben opgedaan dit mooie weekend.
    Afentoe moet men daar een hele grote voorraad van hebben.
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat een enerverende week! Kan me voorstellen dat je erg aan zo'n weekend toe was. Hoop dat alles weer op z'n pootjes (gipsbeen) terecht komt. Sterkte met de nasleep en quilt ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was geen leuke week na die gezelligheid in het witte huisje van jullie.
    Soms komt alles tegelijk. Hopelijk nu weer rust en lekker met je quilt verder.
    Zelf hou ik ook een rustig weekje, is wel eens goed voor een mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sis!
    Dein Quilt und eure Hunde sind toll! :) Ich bin schon soooo gespannt, wie dein Jane fertig aussieht.
    Habe ich mich eigentlich schon für deine Post bedankt??? Oh Gott, ich weiß es nicht. Also hier noch einmal ein ganz dickes Danke schön an Dich!!! :*
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heftig! Ik wens je voor deze week toch rustiger vaarwater.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was me een weekje zeg, gelukkig hebben jullie genoten van het kamperen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou moe, je kan soms niet begrijpen waarom mensen elkaar het leven zuur maken....ik ben blij dat je zo'n lol had in t weekend. Ik hoop dat je de komende week een heleboel positieve mensen ontmoet en nieuwe energie krijgt!!!
    Beterschap voor je moeder.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Poehee, dat is nog een heftige week die jullie achter de rug hebben. Goed van je zoon om zo te reageren.
    uiteraard veel beterschap aan je moeder !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, die rustige week kan jij wel gebruiken zeg! Ik kan me voorstellen dat het ontspannen gevoel na je heerlijke weekend op slag verdwenen was afgelopen week. Goed dat we kunnen quilten om weer een beetje Zen te worden. Goeie week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jemig. Dat was een week om snel te vergeten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt nog veel meer meegemaakt dan ik al wist;) Gelukkig hadden we wat extra energie opgedaan. Maar die heb je nu vast wel opgebruikt! We duimen hard voor Jos. En die huisbaas van zoonlief is toch ook geen knip voor z'n neus waard! Gelukkig heeft zoonlief zich kunnen verweren! Complimenten voor hem.
    En voor mams beterschap met haar pootje. En voor jou..: een hele dikke knuffel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooh heftig allemaal. Heel veel beterschap voor je moeder. Succes en sterkte deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tja, er zijn dagen dat je denkt.......was het maar volgende week. Sterkte met alles Sis.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh meid, wat een "BEWOGEN"week voor jullie. En ik schaar me achter de woorden van Jeannet hierboven. Sterkte meis. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tolle Bilder, ein wundervoller DJ-Quilt in schwarz, ich liebe schwarz, und tolle Hundefotos.
    Ich hoffe,das Wochenende war besser als die Woche mit all ihren Widrigkeiten.
    Alles wieder gut?
    lg
    Iris, die gerne wiederkommt.

    BeantwoordenVerwijderen