maandag 25 mei 2015

Tweemaal groen.....


Op het moment geniet ik erg van al het groen om me heen.....

Op de camping :


Boven zien jullie mijn uitzicht vanuit de luie ( quilt) - stoel ;-)
 

De bloemen langs de weg tijdens de wandelingen met Chippy.
Evenals de mooie vergezichten vlak bij de camping.
  

Wij hebben ook een nieuwe bewoner op de dissel van de caravan...


Een heuse campingmerel...
 zij zorgt dat de *kienes*  lekker droog zitten onder de tent...
( lees afdek van de dissel ! )

Het tweede maal groen thuis,
vaak niet vanuit de luie stoel ...


Maar wel enorm genietend van mijn minimoestuin !
We eten inmiddels regelmatig sla en radijsjes ;-)
 

Manlief heeft een nieuwe 
*tussendoor-koffie-tafel *
voor ons gerealiseerd....
 Is het te zien ? Ook in de tuin ontkom je niet aan de hobby van de vrouw des huizes ;))
 

Tijdens de vrije pinksterdagen heb ik de tuingereedschapskast voorzien van een nieuwe verflaag....
wat is het mooi als het ( eindelijk ) klaar is ...
:0
 

Natuurlijk gebeurt er ook op quiltgebied iets....
Maar niet zo veel spannends...
want ik quilt maar door 
en door
en door
en door.....


Het ziet er naar uit dat ik mijn zelf gestelde deadline
' de helft af tot eind mei'
ga halen !

Morgen natuurlijk weer andermans tanden :)

Ik wens jullie fijne gesprekken deze week,
gewoon omdat het zo belangrijk is dat we elkaar niet uit het oog verliezen ....


Liefs Sis

 

17 opmerkingen:

  1. Schön bei Euch und unermüdlich bist Du am werkeln,

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat staat je moestuintje er mooi bij. Ik moet helaas bekennen dat ik nog niets aan moestuinieren heb gedaan. Door de buxusziekte, met als gevolg het verwijderen van heel wat buxus en het plaatsen van een nieuwe afscheiding kwam er zoveel ander tuinwerk op me af. Helaas! Maar wie weet kan ik nog iets zaaien voor een latere oogst of wat voorgetrokken plantjes kopen. Wat leuk dat nestje op de dissel! En goed van je dat je al zover bent met doorspitten van jouw Dear Jane! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sis, wat ziet het er allemaal prachtig uit! Alle groene doorkijkjes, het schilderwerk, je moestuin, je quiltwerk! Gesprkken zijn altijd belangrijk! Ik kijk erg uit naar volgende week! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè dat lente groen, geniet er ook altijd zo van. Wat leuk dat merelnest. Je quilt wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat jullie caravan op een mooie plek!!! Echt genieten en thuis ziet het er ook al zo pico bello uit. Jullie zijn goed bezig. Wat fijn dat je je gestelde termijn gaat halen met het doorquilten. Nog even en dan.......KLAAR. Werk ze morgen met plezier. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten al dat groen! Succes nog even met het quilten van Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk domein, geniet er maar lekker van, ook van je heerlijke moestuin. Succes verder met quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig al dat groens, mooie tuin heb je. Lijkt me ook zalig om een moestuintje te hebben, ik kom helaas niet verder als een klein kruidentuintje, maar daar maak ik ook graag gebruik van . Succes met het behalen van je doelstelling met Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Sis,
    das sind ja alles wunderschöne Bilder und dein DJ nähert sich auch langsam aber sicher dem Ende, wenn ich es richtig verstehe. Die Halbzeit ist durch?
    Lg, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie plaatjes van vakantie en thuis, vooral die eitjes in dat nestje, zo lief! Je gaat lekker met Jane zo te zien! Altijd fijn als het ernaar uitziet dat je je doel gaat halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hè, zo'n onderstel van een trapnaaimachine; het ziet er erg gezellig uit!! Knappe man van jou!! Een vriendin van mij is altijd aan het speuren naar die oude machines en maakt er hele tuinstellen van.
    Alles ziet er bij jullie geweldig uit, de verfprojecten, de moestuin, maar vooral ook de vergezichten en uitzichten in Moedertje Natuur. En dat vogelnestje is om te zoenen. Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk geniet blogje. Wat een mooie foto's.
    werkze maar weer en succes met jane
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Groen in alle variaties is zo mooi om naar te kijken met zwart/wit als leuke afwisseling. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig groen en superleuke koffietafel!
    Jij bent echt goed bezig zeg, quilt, quilt, quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je laatste zin van je logje MOOI en zo WAAR! En de rest van je logje heb ik met plezier gelezen en bekeken. Mooie foto's daar op de camping, heerlijk!
    Super dat je je deadline haalt met doorquilten. Dat geeft moed om daarna weer verder te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad een uitzicht om bij weg te dromen, dergelijke mooie plekjes vind je dat op een camping niet vaak eigenlijk nooit. Dus geniet er maar van. De tuin met groente is ook geweldig o heerlijk om even de tuin in te wippen om iets te kunnen pakken maar het is ook altijd spannend om te zien als het uit de grond komt groeien,
    En heb je al gesprekken gehad? Het lijkt mij wel moeilijk om te praten tijdens een behandeling.. hahah.
    Een beetje vriendelijkheid kost niet zoveel energie je moet er alleen wat moeite voor doen en als iedereen dat zou doen zou de wereld er stukken beter uitzien.
    Veel succes met het doorpitten van de quilt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjonge jullie hebben niet stil gezeten! Leuk om dit alles te zien.
    Succes met quilten, knap dat je al zo hard gaat.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen