woensdag 6 mei 2015

Dear Janebinding met iets extra's....


Ik ben dol op het maken van Yoyo's...

Dol op het maken van mijn zwart/ witte Jane...

Dus...


Een combi gemaakt van beiden.
Op onderstaande foto is het evt. beter te zien....


Ik ben nu bezig de 2de hoek door te quilten,
dan gaat ook daar de binding alvast omheen....
Het plan is dat dat eind mei gebeurd is :0


Zo houd ik de moed erin ;))

De tuin gaat ook zo leuk worden nu...
Na 5 jaar is dit de eerste bloem in deze pioenroos :


Zal jullie laten zien als hij echt open is !

Het minimoestuintje gaat lekker vooruit,
de eerste aardappels piepen uit de grond 
en de eerste sla hebben we gegeten :)


Samen in de keuken hebben we deze bereid ...


Mijn gekke pluizenbal die zo erg van groente houd ;)

Liefs Sis

19 opmerkingen:

  1. Wat wordt het fantastisch met die yoyo's op je Jane! Je moestuintje ziet er zalig uit! En pioenrozen...ach dat zijn gewoon mijn favoriete bloemen èn kleur!
    En die pluizenbal zal best wel wat gesnoept hebben, maar jullie ook! Knuffel uit Hoogvliet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou kennende gaat het zeker lukken eind mei.
    !!!
    Mooi die pioenroos !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rand ziet er echt heel erg mooi uit. En jou tuintje geweldig om te zien.
    Ik ga dit weekend boontjes planten en dan maar hopen dat het warmer wordt want dat hebben boontje nodig net als de aardbeien bij jou.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sis, da entsteht wirklich ein Meisterwerk! Einfach genial!
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, sieht das toll aus und da ist auch wieder das hübsche Geschirr.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet je moestuintje er verleidelijk uit! De aardbeien al in bloei.... spannend hoor alles zo te zien groeien de eerste sla van eigen kweek te eten.
    Die Yoyo's aan de rand is heel leuk bedacht, dat gaan vast mensen nadoen, maar dat is ook leuk, jij bent toch de ontwerper van deze rand.
    Pioenrozen moeten altijd eerst jaren vast op hun plekje staan voordat ze gaan bloeien heb ik wel eens gelezen, dus nu gaat het vast elk jaar beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat lekker hoor, je bent er bijna!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke finishing touch aan je DJ! Zo wordt het echt jouw exemplaar, uniek! Je moestuintje ligt er prachtig bij, je mag wel oppassen dat Chippy niet hier en daar aan gaat knabbelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee die yoyo's op je Jane. Breng je haar mee als je komt?
    Je tuintje ziet er fris en fruiting uit. Heerlijk sla uit eigen tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jou kennende gaat het zeker lukken eind mei.
    !!!
    Mooi die pioenroos !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je jojo's zijn een leuk! Het blijven grappige dingen om te maken. Ik heb een zakje met jojo's voor ooit eens ergens voor....tja zo gaat dat soms bij mij, ken je dat, dan maak ik ze omdat het zo leuk is om te doen. Je tuin is gaaf hoor! Ziet er zo echt uit. Het zal wel heerlijk gesmaakt hebben. Gekke hond, weet niet dat een hondje meestal geeen groen eet zeker!
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja leuk he zo,n rand met ponpons of yoyo,s zoals jij ze noemt ik wist het gelijk toen je schreef met iets extra,s had het al ergens gezien ! erg leuk .

    enne wat is die toch geweldig mooi hè? de dear jane zou er zo weer aan beginnen. en dan met de kennis van wat we weten hmmm ehhe tja wie weet .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig effect, die yoyo's erbij. Prachtige bloem hè, de pioenroos. Wij hebben een rode en een rose in onze tuin. En je bent al goed bezig met jouw moestuin. Lekker hè, groenten van eigen tuin. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee die yoyo's, zelf heb ik nog nooit een yoyo gemaakt LOL
    Heerlijk groenten uit eigen tuin !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dit echt zo supermooi worden, de binding van je Dear Jane met de yoyootjes erbij! En je schiet al flink op met het quiltwerk!
    Groetjes van Ageeth (p.s.: heeft Marianne het blog van Threadbear deze week al gezien.... ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel bijzonder die yoyo's, hoe kom je erop? Zo wordt je DJ echt uniek! En lekker hoor zo'n moestuin. Helaas kom ik niet verder dan een kruidentuin. Maar ook dat is wel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat supermooi met die jojo's. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sis, wat is die rand M*O*O*I* zo en ook met de yoyo's. prachtig. Wat een feest als die klaar is, maar ook wel misschien jammer dan, of niet? Die pioenroos, ik ben er jaloers op. In Breda had ik ze ook in de tuin. Geweldig deden ze het, maar hier in de Kempen, met deze zandgrond. Niet dus, maar ik blijf hopen. Heerlijk hè zo'n moestuintje en ook fijn dat je ongespoten en verse groente en aardappelen eet. Fijne avond nog. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige combinatie. Zowel kleur als de randverwerking. Super

    BeantwoordenVerwijderen