maandag 6 april 2015

pasen 2015....


Ik hoop dat jullie ook fijne, relaxte paasdagen hebben gehad ?!
Wij wel ... ;-)


Chippy heeft het in de voortent even ervan genomen ;))
Heeft zich van moeders en zoonlief laten inpakken ...

Natuurlijk werd er ook weer lekker gewandeld, we hebben een nieuw plekje ontdekt :



 
 Wat een vergezichten...
heerlijk !

Quiltdingetjes werden ook gedaan :


 De eerste sterren voor de Gossipquilt,
voor de resteerdende 12 sterren heb ik het scheurvlies getekend en geknipt.
 Ook aan Jane nog verder gequilt, maar ik wil jullie niet met ieder gequilt blokje gaan vervelen :)

Het geheimprojekt is dit weekend met de post naar 010 verhuisd :


Lotje ( ontwerp van Atelier Bep ) eindelijk af !
Op tijd voor een verjaardag ;-)


 Ongeveer zo blij keek ik vrijdag ook...
want het was droog op mijn vrije dag en ik kon in de tuin beginnen...


 Nu is het nog kaal en strak...
maat het komt wel goed als het zonnetje er is en ik alles kan beplanten,
ga woensdag alvast de pootaardappeltjes zetten 
en op de vensterbank staan de courgettes te kiemen....

Maar zoals altijd,
morgen eerst weer andermans tanden.
Wij hopen op een goed start met een nieuw collegaatje, 
ben benieuwd :0

Ik wens jullie een gezonde week 

Liefs Sis


 

20 opmerkingen:

  1. Denk dat Lotje een hele grote verrassing is geweest.:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Sis ga je ook met een volkstuin beginnen? lekker je eigen spullen verbouwen? Leuk om te doen hoor.
    Werkze maar weer
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ich sage nur: super mega fleißig.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief, leuk Lotje!
    En een moestuin is leuk werk. Ik heb al rucola en raapsteeltjes gezaaid. En dan heb ik heel veel "moestuintjes" in de keuken staan, die goed aan het ontkiemen zijn. Van de week kan ik ze wel verspenen in de kas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is Lotje leuk geworden en wat zal de ontvanger blij zijn. Ja, heerlijk is het daar bij jullie. Werk ze vandaag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig plekje om de Paasdagen door te brengen! En met een steekje of 2 erbij nog fijner 😉. Lief en heel mooi gemaaakt, de pop! En je moestuintje ziet er dan nog wel kaal, maar wel heel netjes uit, zo in afwachting van de groenten.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat je straks je eigen groente kunt eten. Het is veel werk vooraf maar dan heb je wel wat.
    Wat een heerlijk hondebeest is Chippy. Hij laat zich ook lekker vertroetelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooi nieuw plekje ontdekt, nou ja zeg maar plek. Mooi die ruimte om je heen.
    Dat popje is een snoepie geworden, heel lief. En je tuintje ziet er al echt uit.
    Gewoon nog even groeien, maar dat zien we nog wel een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ligt als een "prins" zo heerlijk tussen al dat stof.
    Wat en uitzicht heb je daar, mooi hoor ontzettend mooi.
    de pop is echt een schatje geworden.
    Succes met je moestuin.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, die vergezichten! Lotje is een schatje. Ben benieuwd naar de Gossip quilt, die ken ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie hebben een heerlijk weekend gehad zo te zien. Het was ook lekker wandelweer.
    En wat een leuke pop heb je gemaakt! Daar zal 010 heel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dotje die Lotje! Pas maar op dat Chippy niet met haar aan de haal gaat! Mooi plekje om eindeloos te wandelen lijkt me! Heerlijk om zoiets te ontdekken..... En ook weer een nieuw begin met die sterretjes, lekker om het quilten af te wisselen met iets nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die Chip, die laat zich graag verwennen!! Wat een prachtig mooi, nieuw plekje! Ik ben benieuwd!!
    En Lotje is heel enthousiast ontvangen door de jarige, maar ook door Cooper :)
    Ik hoop toch zo, dat het nieuwe collegaatje goed bevalt!!! We tellen de dagen tot volgende week. Dikke kus uit Hoogvliet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie blokjes weer en veel plezier met je moestuin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is een moestuin toch leuk en wat een leukerdje is Lotje. Het wandelgebied ziet er geweldig mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is Lotje leuk geworden!!!! Ik zou er zo aan willen beginnen als ik haar zo zie maar ik heb zelf nog een aantal van die prachtige patroontjes liggen die ik alweer vergeten was. Nu ik Lotje zie, denk ik er ineens weer aan dus ik zal die ook eens gauw opzoeken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen