donderdag 12 maart 2015

Gestruikeld en gevallen....


gelukkig niet letterlijk !
Gestruikeld ben ik op verschillende duitse blogs over dit 
boek :
Gevallen ben ik ervoor omdat zoonlief nog een quilt te goed heeft en ik met het eerste plan een ragtime te maken toch niet echt blij was ... 

Ik laat jullie even iets van Tula's werk zien,
 ( niet het mijne dus, voor de duidelijkheid ! )  
 omdat daardoor zo mooi duidelijk word wat kleur en opstelling doet met deze sampler blokken :





 Ik vraag mij af of er nog meer quiltsters in Nederland zijn die hier interesse aan hebben....

Of die al met deze quilt bezig zijn ?!?!

Als dat zo is....
wat vinden jullie ervan om eens bij elkaar te komen....
 om te zien hoe verschillend dit zal worden....
natuurlijk ook om gezellie wat te klessebessen ;-)

Is er interesse bij sommigen van jullie ?
Laat het mij weten....

Mijn plan is om ergens tegen de zomer met dit project te starten en wel in 
zwart, wit en rood !

Hoop dat ik het zolang volhoud,
maar er ligt nog ander moois te wachten ;-) 

Ik ben benieuwd naar jullie reactie's ! 

Het volgende moois is dat ik morgen nog maar tot 13.00 uur hoef te werken ...
om dan zaterdag met mijn moedertje en Chippy richting Zeeland te vertrekken...
effe uitwaaien met z'n tweetjes en de hond !

Dus tot volgende week zondag 
Zwaai uit Kerkrade 


Liefs Sis

 
P.S.   ik krijg net een mailtje binnen ( na het posten van dit blogje ) dat birdblocks in A'dam een club aanbied omtrent deze quilt... zo hoor je nog eens wat ! ;-)

11 opmerkingen:

  1. Ik ben ook erg benieuwd wie dit nog meer doet of gaat doen. Is zo leuk wanneer er meerderen zijn. Ik wens jou en je moeder en Chippy een heerlijk weekend aan zee. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een heel fijn weekend toe. Zeeland een heerlijke provincie om even uit te waaien. Ik doe niet mee met het leuke quilt idee maar ga het zeker volgen.
    groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier en lekker genieten met moedertje. Flinke strandwandelingen maken zodat alle zorgen uit je hoofd waaien.
    Dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze.
    Heel veel plezier van het weekend in Zeeland.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleurrijk...toevallig staat in de nieuwe quiltmania een artikel over en met Tula Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een quilt waar je heel veel kanten mee uit kan. Lekker om je scraps in te gebruiken. Ik houd me nog maar even bij mijn Jane voorlopig...... Veel plezier in een hopelijk zonnig Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best wel stoer, zal je zoon blij mee zijn! Ben heel benieuwd naar jouw uitvoering tzt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel interessant, deze quiltblokken! Ik kan me wel voorstellen, dat je daarvoor een gevallen vrouw bent geworden ;) Ben al bij voorbaat nieuwsgierig naar jouw uitvoering van dit project!
    Fijne dag in Zeeland en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is wel weer eens héél wat anders. Bijzonder. Ik denk dat er best veel belangstelling voor is. Wat leuk, die plannen van Birdblocks. Dat stimuleert.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel plezier bij je vriendinnetje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij blijft ook maar lekker aan de gang, nietwaar? Ben benieuwd wat voor moois je weer gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen