maandag 16 februari 2015

Zonnige carnaval....


Het is niet zo dat ikzelf aan carnaval doe...
maar er was zonnig bezoek ;-)

Mijn favoriete *fluwelenhondje* 



 was er gezellig dit weekend met zijn vrouwtje en zijn 2de vrouwtje ;-)

Cooper de labradoodle van Yvonne heeft dit weekend de hondenkapster van Chippy getest....en ja, wat we al eigenlijk verwachten ging ook gebeuren... zijn vacht moest heel kort.
Nu is hij een fluwelenhondje...
en zijn haren kunnen weer lekker groeien.

En neeeee, ik ben echt NIET  *flieft* op hem ;))

Zonnig hebben deze 2 viendjes het altijd met elkaar :


Net als hun vrouwtjes,
we hebben lekker gewandeld, nog een koningspoedel , Sir is zijn naam...., ontmoet   :


lekker gequilt hebben we ook :


een nieuw Gossipblokje is ontstaan .

Yvonne was bezig aan een geheim project en helaas ben ik vergeten foto's te nemen van de werkstukken van haar dochter Lotte.

Veel te snel gaat de tijd voorbij....

Plots is het maandagochtend, nog steeds zonnig en ikke zomaar vrij ;.-)


Was met Chippy s'ochtends op pad en wij zagen 4 hertjes :


Dit was het moment dat ze ons in de gaten kregen ;-)

Omdat Chippy aan de riem zat was er geen rede voor paniek en ze renden dan ook niet hard weg, maar liepen gewoon een stukje door....lekker ontspannen, gelukkig.

Heb me verder braaf aan mijn voorgenomen programma gehouden en belastingspapieren in orde gemaakt.

Daarna was het nog steeds zo lekkker weer, dat ik een beetje in de tuin kon doen...zalig...


Het was zelfs zo zonnig dat manlief en ikke een bakkie buiten konden doen.....
In februari :0

Verder heb ik mijn borduurtje afgewerkt voor de maand maart, hier een kleine sneak peak :


 Volledig zien jullie het op 1 maart :-)

Na gedane arbeid nog even achter de naaimachine gekropen en nog verder gequilt aan het bunzlauquiltje :


Nu lekker nog een beetje op de bank kruipen met Jane en nagenieten van een zonnig, lang weekend !

Tuurlijk morgen weer andermans tanden ;)

Ik wens jullie een gezonde week 

Liefs Sis


17 opmerkingen:

  1. Wow, toll gequiltet. Ja, sag mal, ist der Weiße ein Pudel???? Sieht ja aus wie unserer!!!!!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie een leuk weekeinde gehad. Mooi blok voor de
    Gossip en mooi quiltwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een lekker, gezellig weekend! Had ik maar geweten dat je vrij was vandaag. Had je hier een bakkie kunnen doen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sis,
    Das sieht ja nach einem schönen Wochenende aus - und viel besser als Karneval! Wat bin ich froh, dass ich hier in Stuttgart davon halbwegs verschont werde. ;)
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Bunzlau quiltje wordt prachtig! Wat een gezellig en productief weekend had je. Dat geeft altijd weer energie voor de komende werkweek vindt je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig foto's Sis!!! Heerlijk. Ik vind je kleurtjes van de Gossip echt geweldig.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, heerlijk weekend. En die hertjes, wat prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze hondengek vindt natuurlijk de foto's van de hondjes het allerleukst.... Maar je Gossip en Bunzlau quiltje heb ik ook bewonderd, en ze worden allebei prachtig! En wat bijzonder, een ontmoeting met hertjes... Dat zit er hier niet in, hooguit wat eenden.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo `smorgens vroeg !!
    Zo rustig ,zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk de foto's van de honden, ik krijg dan heimwee naar onze honden, twee Jack Russels ik mis ze nog steeds. Af en toe komt er wel eens een hond logeren voor een paar weekjes als de baasjes op vakantie gaan. Ook heel lief en voelt zich bij ons ook helemaal thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker fris kapsel voor je hondenvriendje. Zo grappig dat ze alle drie de tak wilde hebben, "Als er twee vechten om een been (tak) gaat de derde er mee heen" :-)
    Je hebt een heerlijk ontspannen weekend gehad met prachtig weer, dan kan je er weer even tegen tot het volgende weekend met hopelijk ook leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die hondjes die het zo naar hun zin hebben. ;-)
    En je Gossip blok is echt heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals al gezegd: je Bunzlauer quiltje wordt zó mooi! Je Gossip...daar ben ik gewoon verliefd op: die kleurencombinaties ècht helemaal mijn ding! En het weekend was gewoon T*O*P*!!! Dikke knuffel van je fluwelen vriendje xxx en natuurlijk ook van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig die wandelingen met de honden en dan ook nog reeën tegen komen is echt super.
    Mooie werkjes heb je weer onderhanden.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tienes un blog hermoso lleno de variedad de trabajos,,Naturaleza,,Color y lo que más me ha llamado es tu amor por los animales ,,ese abrazo tierno a tu perrito quiere decir mucho de tu hermoso corazón

    Gracias por compartir
    Besuitos mi niña

    BeantwoordenVerwijderen