zondag 1 februari 2015

Weekendgeluk....


Vrijdag na het werk zijn manlief en ik met Chippy naar de camping vertrokken....
Hopend op sneeuw ;-)

Nou dat is gelukt !


Het was geweldig ;-)
Onderstaand zien jullie de *witte* doos ....


We hebben heerlijk gewandeld, gequilt en Outlander gekeken...
 Chippy vind de sneeuw te gek...
Soms kijkt hij dan wel niet zo ;-)


Maar hij is echt blij met sneeuw :0


Ik heb aan mijn borduurkransje van februari zitten borduren,
totdat het witte garen op was...


Maar geen nood ;)
Onder het genot van dit uitzicht :


heb ik aan het Opdracht-pinterest-boompje zitten werken


Dit is het geworden :


Ik ga het nu met de hand appliqueren en dan met Sjors doorquilten. Maar dat heeft geen haast....

Vandaag begon het nog eens goed te sneeuwen...zalig...
ik vroeg me al wel af of we niet toch beter langzaam richting huiswaards moesten gaan...

Mwah... no problem vond de baas ;))
Totdat hij de wc-pot met de auto had weggebracht...
Toch maar beter op de heuvel blijven staan...
zie de slipsporen ;)


Hij was effe kwijt dat we met mijn autotje onderweg waren ....

En ditte :


vond de minimuis toch wel iets te heavy ..

Op de volgende heuvel liet hij het dan ook afweten ;-)


Achteruit rollen gaat gelukkig altijd :))

Maar alles is goed, we zijn weer thuis,
je bent 70 km weg en in plaats van 25 cm sneeuw ligt hier NIETS :0

Jammer...
maar morgenochtend dus geen rare stunts op weg naar de praktijk, ook wel lekker !

Trouwens, we waren nog in een nieuwe stoffenzaak, met name online-winkel, in Simmerath.
Kom ik toch daar plots de achterkant van mijn Gossip in the garden quilt tegen...


Daar gaat de zon van schijnen,toch ?!?!

Ik wens jullie een gezonde week

Liefs Sis



21 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk zo'n enorm pak sneeuw! Jullie "witte doos" is nauwelijks nog terug te vinden, Chippy met z'n zwarte vachtje des te beter :) Gelukkig weer veilig thuis en morgen geen verkeersproblemen, bij ons in Brabant is ook alles al weer weg. Groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter kan een weekend niet verlopen.
    En sneeuw en leuke werkjes onder handen en........goed thuisgekomen.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein Post ganz nach meinem Geschmack... Schnee, Hund, Handarbeit, Stoffe und einen Hauch von SC ;-)

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige hoeveelheid sneeuw! Dat was weer even zalig genieten voor jullie! Gisteren was het hier nog wel lekker, maar vandaag ook veel regen.
    Wat een prachtige achterkant voor de Gossip! Enne... outlander gekeken?? Lekker hè? Dit pinterestboompje is ook leuk, maar haalt het niet bij de van jezelf :)
    Dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pak sneeuw zeg!! Heerlijk om dan zo binnen te zitten quilten. ;-)
    Wat een geweldige achterkant heb je gevonden.... zó fleurig dat past natuurlijk goed bij een garden quilt. Geen idee wat je precies bedoelt met pinterest boompje. Dat heb ik denk ik even gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sneeuwfoto's. Kan me voorstellen dat je daar gelukkig van wordt. Zeker zolang je er niet uit moet.
    Je boompje is ook weer een lieverdje. Daar zal met plezier naar gekeken worden als hij straks in de winkel hangt.
    Fijne week, met niet teveel gladheid onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige gave plek hebben jullie daar toch. En wat een avonturen kun je dan beleven hè? Fijn dat ik even mee mocht genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig winter wonderland bij jullie witte doos. Heelijk die foto van Chippy met die sneeuw op zijn bek! Je sneeuwklokjes zijn heel toepasselijk en mooi. Goed dat je weer veilig thuis bent gekomen na het geglibber!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even leek het alsof we je moesten komen redden. Gelukkig konden jullie op eigen kracht weer terug komen. Vanmorgen heb ik op facebook een actuele herfstfoto gezet. Het lijkt wel herfst hier, mooie kleuren. Maar ik werd meteen door de werkelijkheid ingehaald. Het begon te sneeuwen, maar zo weinig dat het bijna niet te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat kerstquiltje, je bent er al bijna klaar voor, maar eerst maar de lente en zomer.
    Wat prachtig al die sneeuw!!! Je hoeft niet ver op wintersport om te genieten van al dat moois.
    Hier alleen wat natte sneeuw, maar in de stad is er toch niets aan.
    Honden zijn gek op sneeuw, lekker hollen en snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend met die auto in de sneeuw. Ja, wanneer je niet hoeft te rijden, is sneeuw heel leuk. Maar gelukkig ben je goed thuis gekomen. Mooi die achterkant stof. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Indrukwekkend, die grote hoeveelheid sneeuw, al is dat met een klein autootje natuurlijk wel erg spannend... Leuk, je opdracht-quiltje, met vrolijke Kerst-kleurtjes. En helemaal vrolijk is je achterkantsto; die heb je goed gevomden! Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk weekend net een hele lekkere lange vakantie. Mooi al je priojecten en de kerstboom schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n weekend in de sneeuw en 'overleven' in een wintersport gebiedje! Gelukkig heelhuids thuis gekomen en met zo'n prachtig zonnig achterkantje, je kan weer helemaal vooruit!! lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meid wat laat jij een heerlijke winterse plaatjes zien !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was vast wel even spannend, zo in de sneeuw met de auto. ,aar wat een pracht. Het lijkt altijd wel een sprookje, vind ik. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. En wat een leuk boompje heb je gemaakt. Daar zal de opdrachtgever vast heel bij mee zijn straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig wat een mooie stek en met die sneeuw werkelijk een plaatje.
    Dat is genieten.
    Fijne week.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het allemaal heel stoer, zelf heb ik helemaal niks met sneeuw noch winter. Lente en zomer, groen en bloemenkleuren, tuindeuren open en het tuinleven dat is mijn ding. Vind al dat rijden in sneeuw en gladheid ook niet fijn, gelukkig zijn jullie heelhuids thuis gekomen. Wat een schattig boompje en het is altijd fijn om weer een nieuwe winkel in de buurt te krijgen, mooie stof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat hebben jullie geboft, heerlijk toch. Kan me voorstellen dat de hond het ook leuk vind, de honden die wij hebben gehad tolden er graag in rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk weekend en wat een prachtig winterlandschap. Hoewel ik het mooi vind om te zien, ben ik altijd toch weer blij als de straten weer schoon zijn!
    Wat leuk om die stof daar tegen te komen, sowieso leuk om een quiltwinkel tegen te komen daar.
    Leuk boompje ook!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig, die sneeuw !
    En ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent nu je een leuke achterkantstof hebt gevonden !

    BeantwoordenVerwijderen