zondag 25 januari 2015

Wholeclothcursus....


vrijdagochtend ben ik richting Lüneburgerheide vertrokken, 
de lang verwachte cursus van  NaNa
430 km maar liefst....
en weten jullie wat ?
Het was iedere kilometer waard !

Vrijdag eerst theorie en zaterdag aan de slag met de stofjes en garens :


Ik heb gekozen voor het meest klassieke wat je maar kunt bedenken ;-)
Maar ik ben er zo blij mee !

We hebben afgesproken dat er geen cursusinhoud op de verschillende blog's word vermeld, 
daar houd ik me aan.

Maar ik mag jullie wel wat foto's laten zien !


 
 Iedereen heeft zijn eigen ontwerp gemaakt.
Natuurlijk was er ook voor de inwendige mens gezorgt :0


 Iedereen had iets mee gebracht,dat was van te voren afgesproken.

We verbleven op * Ferienhof Küsel *
leuke appartementen met een cursusruimte in de tuin :


We hebben fijne gesprekken gevoerd en natuurlijk aandachtig naar de JUF geluisterd ;-)


Ik kan jullie vertellen, die JUF, die kan er wat van !


Deze garens heb ik gebruikt voor mijn allereerste wholecloth,
ben nu halverwege met quilten,
maar wat is dat heerlijk om te doen !


Mochten jullie nog meer willen zien, moeten jullie toch echt nog een beetje wachten...
want morgen eerst weer andermans tanden....
maar geloof me,
ik zou het liefst alleen maar door willen gaan !!!

Ik wens jullie een vreedzame week toe 

Liefs Sis


27 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er super gezellig, maar ook heel mooi uit. Het zal vast ook heel gezellig zijn geweest.
    Werk ze, morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein toller Post und ein unglaublich schöner WC!!!!!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er zó prachtig uit!! Ik kan me voorstellen, dat je alleen maar door wilt gaan! Werkze van de week weer xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, Sis wat ziet dat er mooi uit. Ik zou haast geneigd zijn……
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk en leerzaam weekend heb je gehad. Mooi quiltwerk hoor!
    Geen last gehad van het weer?
    Fijne week x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat S C H I T T E R E N D !!!!!
    Vast heel goed les gehad, maar wat kan je dat mooi! Lijkt me echt zo moeilijk, maar je hebt al wat geoefend thuis en dat is te zien.
    Mijn complimenten hoor. Kan me voorstellen dat het smaakt naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat bijzonder! En dat op de machine, ik vind het enorm knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè wat spannend, het ziet er heel kunstig uit. Ben nu nog nieuwsgieriger. Fijn dat het zo goed en leuk geweest is.
    Lieve groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hè wat spannend, het ziet er heel kunstig uit. Ben nu nog nieuwsgieriger. Fijn dat het zo goed en leuk geweest is.
    Lieve groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAT MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dit moest echt in grote letters,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb jij dit gemaakt?? Jeetje wat mooi!!! Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? Ik weet nog dat je niet zo lang geleden vertelde dat je het ging proberen en nu al zo'n resultaat. Hier zijn vast heel wat uurtjes oefenen aan vooraf gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOH,woh en nogeens woh.
    wat is dit mooi !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is wel HEEL MOOI, op de machine maar hoe werkt dat?
    Is het patroon computer gestuurd of stuur je het zelf ?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zeg dit is gevordeden stuff echt prachtig kom ik aan met mn gepruts. En die lunch zo niet verkeerd. Begrijp meer dan goed dat je hebt genoten. Jet is maar goed dat je in die monden moet rommelen anders krijg je last van je nek rug en armen. Geintje ik begrijp dat je dolgraag verder wilt. Maar het wordt vanzelf weer avond en weekend. Een fijne werkweek en hoop voor je patienten dat je niet aan het meanderen slaat:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O ja succes met het vertalen van die chinese tekens hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW Sis, wat ongelooflijk mooi.
    Leerzame cursus zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wow, wat geweldig ziet dat er uit!!!!! Volgens mij heb je het helemaal in de vingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oei, dat ziet er moeilijk uit! Heel mooi geworden, lijkt me een super cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een pracht. Klassiek, maar supermooi. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Ik zag trouwens dat jij je DJ mee had genomen om te showen. Die duikt ook overal op.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er fantastisch uit zeg!!!!
    Goede cursus lijkt mij!
    Succes verder en ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk en dan te bedenken dat ik daar drie jaar zo een beetje heb naast gewoond zonder te weten dat er in Duitsland ook gequilt wordt. Ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Sis,
    Wie schön, dass du wieder heile zu Hause angekommen bist bei dem Schietwetter. Und warst du fleißig! Dein WC sieht soooo toll aus.
    LG, Rike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt voor een schitterend ontwerp gekozen! En de uitvoering ervan is heel goed en mooi gedaan. Wat zal dit een pracht-quilt worden. Veel plezier met het quilten van de rest en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Sis,
    was für ein traumhaft schöner WC!
    Das hast Du toll gemacht!
    LG
    Marle

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ziet dit er prachtig uit, petje af. Als ik nog eens een zak met tijd vind..........

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen