zondag 18 januari 2015

Wat een heerlijke zaterdag....


waarom ?
Nou hierom ... : 


Edyta Sitar van de Laundry Baskets Quilts,
zij gaf een show and tell and work in Zutphen bij Petra Prins.

Tjonge jonge hebben Marianne en ikke genoten...
Waarom ?
Nou hierom... :






De dappere Michael ( man van Edyta) 
liet het maar allemaal gelaten over zich heenkomen ;-)
Edyta zelf kan boeiend vertellen, afgewisseld met uitleg over hoe zij werkt.
We kregen nog een klein speldenkussen om te maken :


 Het zat allemaal erg mooi verpakt in een goodybag van Petra, samen met prachtige lapjes en een ienimieni schaartje.
Over de snoepjes hebben we het maar niet ;-)


Waarom 
is zo een dag zo leuk ?
 Nou hierom... :

je ontmoet allemaal nieuwe mensen , die je hobby delen,
je treft mensen die je al wel kent,
je stuitert van de energie en inspiratie als je naar huis komt,
je leert en ziet nieuwe technieken,
en tuurlijk :
 je koopt ook wat nieuwe dingetjes etc ;))


Moet ik wel effe bijvertellen dat de mooie onderste lapjes mijn *dieselgeld* zijn !
Dat is altijd de deal, ik rij graag en de diesel krijg ik vergoed in lappies :)
Van Edyta kreeg ik zomaar uit het niets een mooi pakketje met 12 vlindertjes...
ben er nog verbaasd om...

Ik heb erg genoten gisteren
( ook weer van de stad Zutphen )
een groot dank je wel aan diegenen die deze dag mogelijk hebben gemaakt !

Het is nu weer tijd  *af te koelen *,
Waarom ?
Nou hierom... :


 Chippy en ikke gaan lekker doorpitten !

Ik wens jullie een gezonde week 

Liefs Sis


 

21 opmerkingen:

  1. Het moet echt een heerlijke dag zijn geweest Sis, lees ik op verschillende blogs.
    Wat een schitterende quilts heeft Edyta laten zien. Leuk dat ik ze bij jou ook kan bekijken.
    Wat mooi is de vlinder ook, met de festonsteek. Het patroon van Handfuls of scraps vind ik ook zóóó mooi.
    By the way, ik heb mijn mysterietop klaar. Als je interesse hebt, staat op mijn blog.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een top dag zeg! Lekker van genoten zo te lezen en jezelf ook nog verwend! Goed bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een dag en wat een schitterende quilts!! Leuk dat je ons laat meegenieten! Mooie lapjes en patronen, en dan ook nog een cadeautje van Edyta, je boft maar.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zoet er allemaal gezellig uit en een mooie buit heb je gekregen voor het rijden.
    Als ik had geweten dat je Ou gaan.....misschien......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een heel leuke dag. Super gezellig om met jou en Marianne een dagje door te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie quilts op je foto's, en toen zag ik je zitten met tegenover je Wilma, en dacht meteen, ooooooooooooo die dag kan niet meer stuk, dat is een topdag!
    :o)
    Fijne dag samen met Chippy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wundervolle Quilts sind das und Du bist ganz konzentriert bei der Arbeit.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wilma was er gisteren NOG vol van! Onvoorstelbaar dat ze al 500 quilts gemaakt heeft! En wat een mooie ook, nu dus lekker afkoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen jullie genoten hebben van al dat moois!!! Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het moet weer een geweldige dag zijn geweest, en leuk dat jij ons met de foto's even laat meegenieten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was een TOPDAG,heb niet alleen genoten vd quilts en ons uitje maar ook dat ik niet hoefde te rijden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook een hond die mij hielp met quilten! Die van mij slaapt alleen maar :-)
    Wat een schitterende quilts heb je te zien gekregen en ik zag nog zo'n grote stapel liggen.
    Wat is er toch een hoop moois, en zo inspirerend, je hebt vast weer nieuwe plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was inderdaad een geweldige dag, afgelopen zaterdag. Om alle redenen, die jij hierboven opnoemt en omdat ik jou en Marianne nu eens een keer helemaal-in-het-echt heb gezien! Met recht een dag om nog lang van na te genieten. En wat een prachtige lapjes heb je bemachtigd. Vandaag hier ook even wat extra tijd voor mijn hondje, want ik ben 2 dagen op pad geweest, dus we hebben wat in te halen...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En dan te bedenken dat Edyta vlak bij jou ook zo,n zelfde show geeft naar wat ik heb gelezen.......;) Ze maakt wel hele mooie quilts.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zullen jullie tweetjes van deze dag genoten hebben. Hoop als ik je weer eens zie, ik de vele verhalen krijg te horen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat was het super he? Heel inspirerend en zo goed verzorgd, een heerlijke dag. Lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Ziet er uit als een superdag! En wat een prachtige quilts. Voor mij een totaal nieuwe quiltster, nog nooit van haar gehoord. Mooie score aan lapjes mocht je mee naar huis nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er heel gezellig uit, ik heb het boek ook eindelijk kunnen bemachtigen (via Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal) en het is ook gesigneerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige quilts, ik zit er bij te watertanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OHHH die kleine zandlopertjes......ze staan zo mooi bij je op de foto....en mijn machientje roept....( dat wil wat zeggen hoor bij mij )..;0)
    Maar eerst ...de Ring of Roses...en ...en ...en ....;0)
    Het was weer super gezellig !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtquilts. Ik las het al bij Gerda! Mooie zachte kleuren gebruikt ze. Wat zijn er toch een 'sterren' op quiltgebied.

    BeantwoordenVerwijderen