woensdag 14 januari 2015

M + M bee op woensdag....


het gaat gestaag vooruit met mijn projecten....

Vanmiddag even een uurtje gevonden om met Sjors verder te leren doorquilten :


Ik heb het even omgeflapt voor jullie, want op de achterkant zie je het beter ;-)

Ik ben echt nog even aan het oefenen,
want...
volgende week ga ik 2 dagen naar een 
* machine-wholeclothcursus*
 van  NaNa

Graag effe duimen dat er niet TE veel sneeuw ligt...
want de cursus is in de L├╝neburgerHeide :0

Heb ik er graag voor over, want dat lijkt mij keileuk ;)

NIET te vergeten dat er deze week zaterdag ook iets errrrrrug leuks op het programma staat !
( daarna is het dan ook even goedgeweest...)
Zutphen here we ( Marianne en ikke ) come.
Editha Sitar is in town, we kijken er zeer naar uit !

Vanavond, om goed in de stemming te komen.
nog even lekker in de quitershangplek gezeten :


Denk dat mijn overleden vriendin het fijn had gevonden dat er weer met haar machientje gewerkt word !

Laat het jullie goed gaan

Liefs Sis

20 opmerkingen:

  1. Luneburgerheide, daar hebben wij gewoond! Wat leuk dat je daar naar toe gaat. Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig om te zien dat jet op de machien aan het doorquilten bent! Ziet er heel goed uit zeg. Ik heb vorige week mn eerste cursus gehad. Vond het super leuk. En heb inmiddels heel veel you tube filmljes zitten kijken. Zo te lezen ga je allemaal hele leuke cursussen volgen gaat helemaal een goed jaar worden 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ich bin gespannt, ist ja auch mein erster Kurs!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je quiltwerk op de machine! Je hebt leuke dagen in het vooruitzicht. Lekker van genieten! En doe mijn quiltvriendinnetjes de groeten in Zutphen. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dat doorpitten en die blauwe kleur.... prachtig!! Ik hou erg van blauw. Je overleden vriendin zit in de hemel glimlachend op je neer te kijken en stuurt je haar zegen.
    Ik wens je veel plezier met al je plannen en cursussen.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je bent wel van alle gemakken voorzien !
    Veel succes en goed weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat de machine weer werkt. Een mooi eerbetoon.
    Veel plezier op je cursus. En ik zal duimen voor goed rij-weer.
    Of dat men goed gestrooid en/of sneeuw geschoven heeft op de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt dat quiltwerk toch mooi, echt professioneel vind ik hoor!
    Leuk dat je een cursus gaat doen ook al is het in Verweggistan.
    Zag gisteren op t.v. dat opeens iedereen een Labradoodle wil hebben, wordt weer een modehond en dat alleen omdat Yvon Jaspers (Boer zoekt vrouw) er zo een heeft.
    Zucht..... lekker belangrijk....
    Veel plezier op de cursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, zulke fijne dingen in het vooruitzicht! Maar je machine quilten ziet er nu al goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, dat quiltwerk ziet er wel al mooi uit ! Dat quilten met de naaimachine moet ik ook nog een keer leren.
    Veel plezier met alle leuke uitstapjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow, wat geweldig, dat quiltwerk, die machine en de cursus!!!! Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om jullie te zien.
    Tot zaterdag. ­čĹő

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zie ik Marianne daar achter de naaimachine zitten ??? Dacht dat die alles met de hand deed ;-)
    Je quiltwerk ziet er prachtig uit, veel plezier op de cursus en in Zuthpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Sis,
    wundersch├Ân quiltest Du.
    Beim Nana-Kurs w├╝nsche ich dir viel Spa├č! Es ist bestimmt ein toller kurs, Nana macht das ganz toll.
    Liebe Gr├╝├če
    Marle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaat het al goed, het quilten met de machine. Ik heb ook 1 keer een poging gedaan. Ben er gauw mee gestopt. Maar je hebt hele leuke vooruitzichten. Veel plezier met alles. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke hangplek heb je daar! Veel plezier met je cursus. Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet het er knus uit op die quiltershangplek! Ik vind je machinale quiltwerk echt heel mooi. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Whoeha, Sis... ik ga je zien! Zaterdag! Ik ben er ook (te herkennen aan de +3 leesbril ;)) Heb je er ook zo'n zin in? Ik kijk er al weken naar uit. Je machine-quiltwerk gaat er trouwens heel erg mooi uitzien; echt bijna professioneel, die vloeiende, golvende lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht! Eerst morgen maar gezellig met Marianne naar Edytha :) Heel veel plezier. Je quiltwerk wordt iedere keer mooier en beter, je hoeft je heus geen zorgen te maken voor de cursu bij Nana!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen