vrijdag 2 januari 2015

Bedankt....


Graag willen wij jullie bedanken
voor alle reacties die we hebben mogen ontvangen
op mijn vorige blogpost !


We zijn het lachen niet verloren ;-)

Voor jullie allemaal de beste wensen voor het jaar 2015 !

Deze gezellige foto hebben wij te danken aan Quibi en haar dochter en haar goede *hobby-fotograaf-man*.

We mochten de jaarwisseling samen met hun doorbrengen,
bij ons in de witte doos in de duitse Eifel.

Heerlijk !

Meer foto's en project-plannen in het volgende blogje ;-)

Liefs Sis


 

22 opmerkingen:

  1. We hebben enorm genoten van jullie gezelschap, de sneeuw, de mooie wandelingen en natuurlijk van Chippy! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto Sis! veel geluk met je Jos in het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bald sehen wir uns... naja, einen Teil von Euch. Ich freue mich schon sehr,

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te lezen dat jullie er met volle moed weer tegen aan gaan .
    Wens jullie het beste voor 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel geluk samen in het nieuwe jaar. samen is het belangrijkst als je samen bent kunnen jullie alles aan .
    liefs christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto. Heel veel geluk, gezondheid, liefde en creativiteit voor 2015

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto!
    Ik wens jullie alle goeds in het nieuwe jaar!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk om jullie toch nog te zien lachen. Mooie foto.
    Ook voor jullie een heel mooi en vooral rustig jaar!
    Dikke knuf en tot snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie mensen met optimisme op weg naar de toekomst !! Veel geluk beiden.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig Nieuwjaar lieve Sis! Ik wens jullie alle geluk, gezondheid en liefde in 2015!

    Liefs, Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend mooie foto.
    Voor jullie beiden een super mooi 2015, en dat er vooral nieuwe uitdagingen op jullie pad mogenkomen, veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De foto zegt genoeg! Dat komt wel goed in het nieuwe jaar! Heel veel geluk gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto en jullie zijn een goed stel. Sterkte voor 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke dagen zo kunnen jullie er weer tegen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook jullie wens ik een gelukkig, creatief en gezond 2015!
    Leuke foto, jullie staan er knap op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het lukt jullie in 2015,ben ik van overtuigd.!!!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens jullie een heel goed maar vooral een gezond 2015. Ik hoop dat de rugzak voor 2015 te dragen is en er ook weer mooie en goede dingen in komen.
    Aan de foto te zien gaan jullie ervoor en ik wens jullie daarbij heel veel geluk.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ergens op een trunkshow van goof mocht ik je jane in wording aanschouwen. Zelf zou ik nooit voor zwart kiezen, maar wat zat ik te genietenvan jouw blokken. Zo verrassend, zo mooi. Zo gedurfd. Top!
    Op mijn blog meld ik zelden prive dingen, maar weet dat jullie niet alleen staan in moeilijke tijden. Ieder huisje .....
    Probeer te genieten van elkaar, jullie hobby... Weet dat waar een deur gesloten wordt er altijd ook weer een opengaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ergens op een trunkshow van goof mocht ik je jane in wording aanschouwen. Zelf zou ik nooit voor zwart kiezen, maar wat zat ik te genietenvan jouw blokken. Zo verrassend, zo mooi. Zo gedurfd. Top!
    Op mijn blog meld ik zelden prive dingen, maar weet dat jullie niet alleen staan in moeilijke tijden. Ieder huisje .....
    Probeer te genieten van elkaar, jullie hobby... Weet dat waar een deur gesloten wordt er altijd ook weer een opengaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een pracht foto van jullie!!
    Ik heb genoten van je mooie Jane, echt het is een plaatje en wat zal je blij zijn dat je top af is!! De rest komt ook helemaal goed, vertrouw daar maar op! Veel geluk in dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Kanjers, wat zijn jullie een MOOI stel samen!
    Ik wens jullie een Goed 2015 toe!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen