maandag 15 december 2014

Dit (bijna ) afgelopen jaar....


was en is voor ons erg onrustig,
zo eentje waarvan je denkt :
hadden we rustig kunnen overslaan....

MAAR, 
weten jullie wat het weer leerzaam maakt...
Dat je mensen om je heen hebt die er gewoon voor je zijn...

Voorbeeld ???
Afgelopen weekend:

M+M bee met Marianne en Marjo, met als special guest 
Yvonne uit het verre Rotterdam ;-)

Zie hier de vorderingen van Marianne:


Verdere foto's ontbreken omdat we het ZO druk hadden ;0

Op zaterdag met Yvonne :
uitslapen
ontbijten
shoppen
kerstmarkt in Aken
afsluitend lekker badderen in de Carolustherme.

Kan zat slechter, toch ?!

Op zondag :
uitslapen
grote wandeling met Chippy
ontbijt van manlief gekregen
en dan Quilttime ;-)


Ik ben zo lekker opgeschoten, dat de top van Berthie af is :


Even nog wat close-ups:




Deze week gaat hij gespannen worden met Thermolan erin,
dat hangt altijd lekker strak aan de muur ;-)
Kan ie nog mooi hangen deze winter...

Ga nu verder aan Jane :


Stel, dat ik voor jullie een wens zou mogen doen voor volgend jaar....
Dan wens ik jullie waardevolle contacten met andere mensen, ook al is het vaak maar via what's app,
omdat je te ver van elkaar weg woont....

Blijf in gesprek met elkaar 

Liefs Sis

 

19 opmerkingen:

  1. Mooi blogje! Wat ik van je vorderingen vind heb ik je dit weekend al persoonlijk kunnen vertellen:)
    En wat betreft die waardevolle contacten: veel appen, regelmatig òf ik naar het zuiden òf jij naar het westen en zo zijn we dit jaar toch heel bijzonder doorgekomen, meet weer leuke dingen in het vooruitzicht:)
    Sterkte van de week en een dikke knuffel voor jullie beiden en een poot voor Chip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Perlen als Schnee... wie schön das aussieht und was für eine tolle Idee. Überhaupt sehen Eure Arbeiten sehr gut aus,

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk weekend heb je gehad, gezellig met je vriendinnen over de Kerstmarkt slenteren en quilten.
    Lieve Sis, ik wens jou en je geliefden ook een fijne kerst toe en heel veel goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie woorden sis! Een heerlijk weekend en prachtige quilts, fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n quiltweekend en wat is je winterquilt mooi geworden zeg. Vooral dat blok met die sneeuwbal, ben ik helemaal verliefd op! Wat zal je daarvan genieten als het straks aan de muur hangt! Hopen dat het volgende jaar voor jullie een superjaar wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blogpost... ook ik heb ervaren, dat de contacten met mensen, die je "alleen maar" kent via je gedeelde hobby, heel waardevol kunnen zijn en koester deze vriendschappen. Ik hoop, dat jij het komende jaar minder roerige tijden zult hebben, en nog veel meer liefdevolle vriendschapsmomenten! Je Berthi's Year-quilt is geweldig mooi geworden!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Sis wat sprak je blogje me aan. Alsof het voor mij is geschreven ;)
    Jij hebt een heerlijk weekend gehad en dat gun ik je van harte in deze onrustige tijd.
    Ik hoop voor jou dat 2015 jullie meer rust gaat brengen en dat deze waardevolle vriendinnen je ook dan tot steun mogen zijn.
    Berthie is een plaatje en verdient een mooi plekje aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk blogje met mooie dingen, en een prachtig DJ blok.
    Ook voor mij was het jaar onrustig, veel mooie maar ook verdrietige dingen, maar dat hoort bij het leven. Volgend jaar maar weer rustig beginnen en hopen dat het net zo warm wordt als dit jaar. Ik wens ook jou fijne feestdagen en een voorspoedig 2015.
    Liefs van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Sis, mooi verwoord en wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad en wat is Berthie mooi geworden. Ik wens jullie ook een beter 2015. Lieve groeten van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieverd,jij bent er voor ons en wij voor jou.!!!
    Het was weer reuze gezellig,foto`s ontbreken maar we hadden toch veeeeeeel gedaan vrijdag :-))

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Wat mooi is die mysterie van Di Ford toch, je zou er bijna ook aan gaan beginnen :-)
    Jouw Berthie is echt zo leuk geworden Zo leuk die rood met zwarte stippen stof er tussen, maar wat is thermolan? Hoef je de quilt dan niet te quillten? Maar wel leuk als ie met de kerst nog hangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk en gezellig weekend!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn eerdere opmerking van "de goeie buur en de verre vriend" .... ze zijn beiden even belangrijk. Houdt ze beiden in ere en wees met beiden tevreden en gelukkig. (en ik spreek uit ervaring).
    Dag meisje, heb het goed.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrienden en lieve mensen om je heen is zo verschrikkelijk belangrijk dat ben ik helemaal met jou eens.
    Bedankt voor het medeleven na het overlijden van onze vriendin.
    Als je ouder wordt wordt de vriendenkring vaak kleiner maar juist die dan zijn ze zo belangrijk.
    Je laat mooie gezellige plaatjes zien en mag ik het zeggen het eerste plaatje van de quilt is zo mooi.
    Ik wens je fijne feestdagen en een goed en gezond 2015 toe.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn Sis dat je zo hebt genoten. Ik wens jou en iedereen een heel goed en 2015 .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt me een prima advies! Fijn dat je het zo gezellig gehad hebt.
    Alvast hele fijne dagen gewenst en een heel goed 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die Berthie quilt leuk ! En wat fijn dat je zo'n gezellige quiltbijeenkomst gehad hebt.
    fijne kerstdagen en een goed 2015 !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed dat je toch ook positief kan terugkijken. Goeie vrienden zijn onmisbaar en een zegen in je leven!
    Wat een enig kerstquiltje is dat, zo vrolijk! Hele fijne kerstdagen Sis en ik wens je alle goeds en veel vriendschap voor het komende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is Berthie leuk geworden Sis. Zo lekker fris van kleur met het zwart/rood. Mooi plekje heeft tie gekregen (laatste blogje).
    Wat een heerlijk gevoel zul je hebben over die lieve mensen waar je veel steun van hebt gehad het afgelopen jaar.
    Ik hoop dat het komende jaar een tikje beter voor je zal zijn.
    Goede Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen