zondag 16 november 2014

Deze week...


mocht ik een jaartje ouder worden.
Deze lievelingsbloemen heb ik onder andere ontvangen ;-)
 
 
Graag wil ik via deze weg ook nog even een 
"dank je wel"
kwijt aan alle mensen die aan mij gedacht hebben !
 
Voor bezoekers was er ook lekkers ;-)
 
 
Toffifee-cupcakes, ik had het recept een tijdje geleden ontdekt en dat leek me wel iets .... zeelluf  kon ik het niet eten, wegens mijn notenallergie... maar dat geeft niks, ze te maken was *fun*.
 
Op de vrijdagavondbee liet Ulli dit moois zien :
 
 
Nicole had deze bij zich :
 
 
en kijk hoe lollig deze Dresdenplate word :
 
 
Minder kleurrijk ben ikzelf bezig...
Jaaa, die eindejaarsdeadline zit in mijn nek ;))
 
 
Nog een driehoek te gaan, dan is de 3de rand ook af !
 
De twee volgende liggen al klaar :
 
 
Mijn 2de deadline voor dit jaar is het Bunzlauquiltje.
Ben verder gegaan met mijn free-motion-probeersels :
 
 
Wat ik hieruit tot nu toe geleerd heb ?
Ton sur ton vergeeft veeeeel meer fouten ....maar je ziet het op het blauw ook bijna niet. 
Wel op de achterkant ?!?!
Dus de cursus Wholeclothcursus in januari word wel interessant ;-)
Maar dat mag allemaal de pret niet drukken, het word soepeler met iedere gequilte meter is mij beloofd :0
 
Toen lag er ook nog Bethie in de brievenbus, natuurlijk ook te leuk om te laten liggen...
Manlief had dienst dit weekend, dus 3 x raden waar ik zat met dit regenweer....
 
 
Heb voor het eerst steam a seam papier gebruikt,
tekend lekker en door het lijmlaagje wel fijn te verwerken.
Moet nog verder ontdekken hoe het lukt met strijken....
 
Deze week staan er heftig veel werkuren op het programma,
dus ik wens jullie ook een week die tevreden maakt.
 

Liefs Sis

18 opmerkingen:

  1. Proficiat met je verjaardag Sis . Mooi boeket heb je gekregen .
    En de dear jane loopt op zijn einde iets heel speciaal in zwart wit maar heel mooi .
    Marijke (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je taartjes zien er heerlijk uit, jammer dat je ze zelf niet kon proeven. Heerlijke Bee met zoveel mooie dingen die geshowd worden. Na zo'n weekend heb je vast weer volop energie voor de werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd, wat laat je weer gezellige dingen zien en succes met het quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier nog van harte gefeliciteerd! Je hebt er weer iets lekker van gemaakt.
    Mooie dingen laat je zien van de bee. Die dresden is net een schaal vol groenten. Leuk.
    Jij succes met je werken en Jane komt vast af dit jaar.
    Big hug!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, de cupcakes zien er heerlijk uit!
    Je weekend is in elk geval goed besteed, denk dat de fair in de Botanische tuin in het water is gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een prachtig boeket bloemen heb je gehad.
    Dat quiltwerk.... probeersels noem je het.... maar dit is echt professioneel! Ziet er prachtig uit, snap niet dat je dat kunt leren in zo'n korte tijd. Mijn complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de Gossipgirls lekker bezig! Die Ulli met al haar vingerhoedjes. Leuk hoor. Ja, je hebt het jezelf wel wat lastig gemaakt met die deadlines, maar weet je.... deadlines zijn er ook om vanaf te wijken.... :) Als het echt niet anders kan :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en mooie bos heb je gehad. Heerlijk al die creabeas om je heen. En die cakejes plaatje jammer dat je zelf die niet kan uitproberen. (Wel goed voor de lijn.... Ach....) nou succes verder deze week met werkuren en helaas geen creauren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist het wel,Bertie is niet te weerstaan,ben benieuwd woensdag :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet niet meer of ik je op fb heb gefeliciteerd maar alsnog van harte.
    Wat zien de toffifeecupcakejes er heerlijk uit zeg. Mooi gemaakt ook.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte!
    Wat ga je hard met je DJ. Echt heel mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte Sis! En een heel fijn en goed jaar gewenst!
    Wat een enig free-motion patroon is dat!!!! Ik zoek ook iets voor een rand van een quilt. Ik vind het altijd doodeng.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik wens je nog heel veel jaren er bij. Leuk blogje weer en het machinaal quilten lukt je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och meisjelief, het is me volkomen ontschoten dat je de 12e verjaart. Alsnog van harte gefeliciteerd; alle goeds en de beste wensen voor een fantastisch nieuwe levensjaar. E waren een heleboel dingen waardoor ik er niet aan gedacht heb, maar mijn wens is van harte gemeend.
    Groet en liefs, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOHHHH zo knap je Jane..!!!!
    beetje ( gezond) jaloers *Ü*........
    ik kom er maar niet mee verder......maar ooit!!!...;0))
    Fijne dag..
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Du hattest Geburtstag? Bist also auch Skorpion? Dann herzlichen Glückwunsch nachträglich.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Mooi boeket en lekkers. Zo leuk om al die stofjes te zien veranderen in prachtige quilts. Wat is die kast ook mooi gevuld met blauw servies.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag. Je DJ schiet lekker op komt vast af voor het einde van het jaar met dit tempo.

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen