woensdag 1 oktober 2014

Wat een geluk....


dat wij ooit dit heerlijke plekje mochten vinden :


Het is er zooooo rustig...
zelf de koeien kijken je met de kont aan ;)


Lief toch, die kleintjes erbij ?!
Ze zijn 3 dagen oud...

Maar ik had het over rustig....
Dan krijg je heel wat quilterigs gedaan :


Passend bij het mooie weer, 
het middenstuk van de Gossip geappliqueerd.

 Maar Jane was er natuurlijk ook !


 Ze werd goed bewaakt door Chippy ;-)


en nee... hij vind poseren maar niks....

Als het rustig is krijg je ook wat borduurdingetjes gedaan :


 Heel verlijdelijk was het winkeltje in Gemünd,
mooooiiiieeee borduurboeken gevonden :


En als het rustig is, 
krijg je ook nog een krans geknutseld :0


Zien jullie meteen mijn uitzicht vanuit het klompenhok 
;))

Manlief heeft talloze beukennootjes bij elkaar geharkt en ikke heb met Chippy mos gezocht in het bos...
dan krijg je dit :


Heb er vandaag nog wat ecrukleurige pareltjes in geplakt,
staat leuk op de voordeur !

Deze week nog lekker vrij...
maar ik mis dit plekje :


Kan zat slechter....
maar dan moet je wel van zoveel rust en groen houden ;))

Fijne week

Liefs Sis

24 opmerkingen:

  1. Das sind ja wieder sooooo schöne Sachen! Die Kränze sind toll.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een paradijsje,,,,,,, en wat een mooie dingen allemaal
    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig omgeving!!! Je boft!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een rustig paradijsje wat jullie daar hebben,.maar.....je handjes hadden zo te zien geen rust.
    Flink en mooi gewerkt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat is jou gossipblok leuk/ mooi/ vrolijk. Heel anders dan de mijne. En ohhh voordat ik met mijn Jane net zover ben als jij... Ben ik nog wel 2 jaar bezig. Maar vergeten jullie niet te genieten van het uitzicht...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ondersteboven van je beukennootjeskrans; helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mazzelbipsen! Ziet er heerlijk uit! Geniet nog van je vrije week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit plekje er prachtig uit, ik kan begrijpen dat je daar heel erg rustig van wordt, nou ja wat heet rust als je zo veel inspiratie opdoet en vooral met heel leuke dingen bezig bent. Geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, helemaal waar wat je zegt. Wanneer je ergens zo rustig kunt vertoeven dan heb je of maak je gewoon tijd om deze leuke dingen te doen. MOOIE KRANS!!!1 trouwens. Ik doe dat ook graag. Goed te horen dat je het fijn gehad hebt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aantrekkelijke omgeving en wat ben je ijverig. De krans is super en Jane schiet ook al op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me heerlijk om daar tot rust te lomen en het is een prima plek voor productie zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij het zien van de eerste twee foto's ging ik rustiger ademhalen......wat een effect!! En wat vind ik koeien toch leuk!!! En wat ben je toch lekker crea bezig!!. Schattig roodborstje; heerlijk om al voor de kerst bezig te zijn, hè!! (onbegrijpelijk dat je dit de "witte" doos noemt; ik zie er weinig wits aan/in).
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wou dat ik daar bij je had kunnen zijn!! En wat een prachtige krans heb je gemaakt. Errug leuk!! Tja over de DJ en the Gossip zeg ik niks meer.... :)
    En wat ben ik blij dat ik daar ook zo af en toe eens mag verblijven xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er mooi uit Sis, die krans van beukennootjes vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik houd wel van rust en groen, lijkt me een heerlijk plekje daar.
    Die lieve koeien met hun kalfjes zo gezellig bij zicht, zo hoort het te gaan, niks kalfjes weghalen en de fles geven.
    Wat heb je een prachtige krans gemaakt! Nog nooit gezien van beukennootjes, maar het ziet er heel mooi en apart uit.
    Je Gossip blok is ook heel mooi geworden, lijkt me leuk om aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh ik vind je Gossip toch zoooo geweldig mooi!!!!
    En je hebt idd wel een idyllisch plekje voor je handwerkjes.....ook mooi je geborduurde vogel!
    Fijne dag, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is inderdaad een lekker plekje waar veel moois wordt gemaakt.
    Nog twee nachtjes slapen en dan kunnen we eindelijk uitgebreid bijkletsen jippie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een hoop gedaan Je krans i erg mooi en ook je Gossip in the garden deel. Leuke stofjes. Het lijkt me een geweldige plek hoor. Als je drukte wil kan je dat wel opzoeken denk ik.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is je Gossip leuk, en wat een prachtig plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhh wat een heerlijke plek om tot rust te komen! Ik ka me zo voorstellen dat je hier bij het opstaan heel veel creativiteit voelt boven komen drijven. Je Gossip vind ik echt geweldig! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat laat je weer veel moois zien Sis, prachtig !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig woon je!! Net buitenland. Ik houd ook van die soort rust, eigenlijk steeds meer. Heerlijk om zo'n atmosfeer te handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zeker een mooi plekje, en een waar woord, als je rustig kan werken kan je veel af krijgen. Mooi wordt Jane.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen