maandag 13 oktober 2014

Rotterdam....


De geboortestad van mijn moeder :


Hoe grappig is het, dat jezelf,
( familie woont elders inmiddels )
iemand via het blog *ontmoet*
die nou precies daar woont ?!
Iemand waar je veel mee gemeen blijkt te hebben ?
Quilten, liefde voor doodles etc.

*Onze* Eifel hebben we al samen ontdekt, maar Rotterdam stond nog op het lijstje ;-)

Door de hobby van Yvonnes's man (Pim Paparazzi) kan ik jullie nu eens echte foto's laten zien....
niet alleen maar mijn mobile kiekjes !

We hebben de nieuwe overdekte groentemarkt bezocht,
LEUK ! 


Maar kregen ook een rondleiding door de stad :


Yvonne lekker gesandwitched ;-)
 

Zijn ook nog naar Aztec Rose gegaan....dom dom niet een foto genomen :-( 
Maar wel nog geslaagd in lapjes !

Maar voor onze doodles :


was dit natuurlijk het hoogtepunt !
Strand, water, zon ...
Wij vonden het ook niet erg, hoor ;-)


Zie hier mijn manlief kussend met een andere blondie ;-)

Maar stiekum houd hij ( Cooper ) toch meer van mij :


;))

Wij kijken terug op een heerlijk weekend.
Daaaaggg  Rotterdam 


Nu zijn we met name erg moe :


Trusten ;-)

P.S. ik mocht niet vergeten te zeggen dat ik een echt frietje KAPSALON heb gegeten !?! 
Na de halve portie moest ik het echt opgeven.... ;-)

19 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van de markthal, ik ga er ze meteen even een kijkje nemen, maar vooral voor de 'lapjesmarkt' op dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk tripje naar de stad van je moeder! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van het voor ons zo bekende (en dichtbije) Rotterdam! En het is overduidelijk, dat jullie genoten hebben!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, een echte "kapsalon". Mijn kinderen zijn er dol op na het stappen , ik vind het eigenlijk maar vieze prut met caloriën....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kapsalon laat ik ook aan mij voorbij gaan, smurrie. Prachtige foto's vooral de actiefoto van de 2 doodles. En eindelijk zien we een foto van jouw eigen ventje. Wat een stoere vent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kunt zien dat jullie enorm genoten hebben. Ja, wij zijn ook een paar keer in Rotterdam gaan logeren en zijn de stad erg gaan waarderen. We komen er graag. Heerlijk die actie foto van jullie labra-doodles. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi verhaaltje, mooie foto's, mooie mensen en vooral lieve mensen! het was Genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mein Mann grinst ganz breit, nickt und sagt: "Ja, das kann man so sagen!"... Du weißt, was ich meine.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er uit als een gezellige dag! En erg mooie foto's van de markthal.De mensen die hem bezochten zijn volgens mij allemaal erg onder de indruk. Hoop ook gauw te gaan kijken. Moet kunnen want mijn zoon woont in R'dam. En je hond...zo lief.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie hadden een heerlijk weekendje Rotjeknor en wat hebben jullie geboft met het weer!
    Wat in vredesnaam is een patatje kapsalon??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie fotos,maar frietje kapsalon?????????
    Wel lekker ??????

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Frietje kapsalon..... geen idee, maar het is vast een grote portie, of helemaal niet lekker dat kan ook.
    Rotterdam is mooier dan ik dacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja Rotterdam is zo leuk!!! Er valt genoeg te beleven, maar zo'n frietjes gaat er bij mij ook niet in hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor een frietje kunnen ze me wakker maken.......Ja echt, maar een frietje kapsalon heb ik nog niet gegeten.
    Ach en dat je man verliefd is op een blondje kan ik me voorstellen, want ik ben ook verliefd op de doodle.
    Wat zijn het toch een geweldige honden.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Preachtige foto's Sis, trouwens, ... wat is een frietje kapsalon?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's Sis! En was het ook lekker zo'n frietje kapsalon? Krijg er vreemde associaties bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig uitje! Die markthal zou ik ook graag eens willen zien, net zoals de kubuswoningen en een aantal leuke winkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh ja, dat is een heftig vullend frietje, maar wel lekker! Wat leuk dat je op deze manier weer in Rotterdam komt. Heel bijzonder, die overdekte Markt!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen