zondag 5 oktober 2014

Laatste zomerdag ???


Zaterdag was het nog te gek weer...
mazzel dat Berna net nu op bezoek kwam, 
zo konden we lekker buiten zitten ;)


Lieve lapjes heb ik gekregen !
Lekker in het zonnetje kletsen en quilten...
wat wil je meer ...


Natuurlijk zijn we nog even boven gaan kijken,
kon ik gelijk met Berna overleggen, 
hoe ik het Bunzlau-quiltje het beste kan quilten.
Heb vanmiddag moed verzameld en ben begonnen :


Graag wil ik in januari bij Nana een vervolgcursus machinequilten ( wholecloth ) volgen...dus nu is het oefenen geblazen ;-)
Heb ik een geluk dat er nog wat top's liggen....

Omdat manlief het weekend moest werken hebben we tegen de avond afgesproken om met Chippy nog wat lopen :


Hij geniet van het uitzicht ;))

Vandaag was het ineens herfst, dus tijd om weer wat aan kerst te denken :


Stukje bij beetje gaat het vooruit.

Morgen gaat het normale werk weer beginnen,
we zijn normaal met z'n vijven,
maar door ziektes morgen maar met z'n tweetjes :0
We zien wel hoe het loopt...

Fijne gezonde week

Liefs Sis

18 opmerkingen:

  1. Ziet er wel heel leuk uit en jouw Bunzlau mag zo bij mij in de keuken! Echt een gaaf idee, zal eens bij de vriendinnen navragen er slingert vast nog wel een patroontje! Wat een schattig borduurtje en wat is het toch een mooie hond! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Und ich freue mich sehr auf Dich im Januar.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt dus lopende-band werk Sis. gewoon alle patiënten in 1 ruimte zetten net als vroeger….
    Sterkte en groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte vandaag,dat de dag maar vlug omvliegt.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wat gezellig, leuk quiltbezoek! die roodborstjes zien er schattig uit. en nu oefenen maar met sjors......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een heerlijke dag zaterdag. Lekker bijgepraat, gegeten en ook nog toegekomen aan een steekje.
    Mooi gequilt zo die pootjes van de kast.
    Sterkte voor vandaag en tot gauw! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zulk bezoek! En wat wordt je Bunzlau-quilt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk uitzicht en een lief borduurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig hè, zo'n nazomerdag?! Gelukkig hadden wij gisteren ook nog een mooie dag! Maar wij zullen komend weekend niet meer buiten kunnen zitten, helaas...
    Zalig zo lekker wandelen met Chip! En je borduurtje vind ik heel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker was dat zaterdag in de tuin.... helaas is het nu koud, ik ga mijn winterjas maar eens uit de kast trekken...
    Wat een schitterend uitzicht daar op die foto! Dat is dus vlakbij je huis denk ik, wat heerlijk om daar te wonen en te wandelen.
    Nu maar lekker quilten aan je leuke quilt met blauw serviesgoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt een leuke zaterdag gehad met prachtige lapjes ! Je kerstborduurtje is ook een schatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie mooie dingen van Nana altijd. Wordt vast leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zal wel aanpoten geweest zijn op je werk, maar met z'n tweetjes.
    Dan had je een goede aanloop naar deze week, gezellig met Berna. Dat was nog even genieten hè, van het mooie weer en van dat prachtige uitzicht!!!!!
    Wat een gezellig en warm borduurtje is dat! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh wat een leuk borduurwerkje, zo lief !
    Heerlijk in de tuin.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi borduurtje!
    groetjes,Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen