dinsdag 2 september 2014

In een deuk.....


Ik heb hierom ZO zitten lachen


ZO ! 
 kijk ik dus als ik blij ben om iemand weer terug te zien 
;-))

Het verbaasd me dat de anderen er niet bang van worden ....
Kan me niet scheelen hoe ik erbij sta...
volgens mij kan ik jullie op deze manier ook wel een lachende avond bezorgen ;-))

Dit gebeurde 2 seconden later :


 Lieve Elsbeth, bedankt dat je dit moment voor ons hebt vastgehouden !!!!

Dit gaat op eeuwig in mijn blogboek !

Groetjes,
 een nog steeds lachende Sis 
;-)
 
 

19 opmerkingen:

  1. Dat is een warm weerziens, leuk om te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lachen was goeie gym voor onze rimpeltjes LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk hoe dit is vastgelegd!
    Misschien wil mijn buurman straks wel voor fotograaf spelen. Ik ben benieuwd haha.
    Slaap lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige momentopnames zijn dat! Je kunt wel zien dat je heel erg blij was, de blijdschap straalt van de foto's af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om gewoon even zo te genieten!!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Need I say more?? :)
    @Marianne: we hebben toch aardig wat gymnastiek gedaan voor de rimpeltjes ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige spontane foto! Een heerlijk begin van de dag met zoveel vrolijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldige foto's, zit hier met een big smile!
    :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige foto. De spontaniteit spat er van af. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha wat een leuke foto!! Kan wel zien dat je door het dolle heen was. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om te zien en het vervolg zag ik in het vorige berichtje.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zo, n ontroerend moment op de plaat vastgelegd

    BeantwoordenVerwijderen