maandag 1 september 2014

Huilebalk op reis... ;-)



Marianne en Marjo en ikke zijn zondag naar Amsterdam gegaan, om dit moois te zien :


Een show en tell bij Petra Prins.
Is dat dan om te huilen ???
Nee hoor, natuurlijk niet ;-)
Maar als 2 quiltvriendinnen een geheimpje hebben en  Yvonne ( die ik al weer veel te lang niet had gezien )
 ineens  voor mijn neus staat ....
Dan houd ik het niet meer ....
zo komt het dus, dat je huilend bij Petra de winkel binnen stapt
:O
Door de trein waren wij natuurlijk de laatsten en de winkel zat bomvol !!!
Maar deze huilebalk huilde dus uit blijdschap ;)) 
Voor het geval dat je daar zat en dit leest,
weet je nu wie dat huilende blondje was !


Wij hebben erg genoten van deze dag !
Heerlijk om van een andere quiltster haar blik op onze hobby uitgelegd te krijgen.
Bij deze een hartelijke groet naar Will in Parijs.

Na een fijne lunch en weer iets bijgepraat te hebben, 
terug naar huis.
Lieve Wim bedankt voor het ophalen in Boxtel....want daar ging de trein niet meer verder :-(

Eenmaal thuis wachte er nog een verrassing !

Ik werk in Duitsland en omdat wij vlakbij de grens wonen heb je natuurlijk ook daar veel contacten.
Heb me enige tijd geleden dan ook aangemeld bij de FB groep van het duitse quiltersgilde....

Krijg ik gisteravond de vraag of ik het fijn zou vinden om in de maand september mijn zwart/witte Baby Jane als header op hun blog en fb groep te zien ...
Header ??? 
Dat is dus de foto aan de kop van het blog, dus dat had ik alweer geleerd...

Je snapt het al....
alweer bijna tranen ;-))
Bijna, want daar word je echt blij van !

Via deze weg 
een dik dank jullie wel, 
 dames van het duitse gilde .

Ik ga nu maar snel naar boven lapjes strijken die ik in A'dam gekocht heb !

Liefs Sis


18 opmerkingen:

  1. Vreugde tranen waren het Sis, het is ook zo leuk als je onverwachts oude vriendinnen tegen komt, waar je ze niet verwacht! Maar de hele ochtend voelde als een warm bad, ook voor mij!
    Zoveel moois en zoveel warmte...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En die lapjes mogen we zeker niet zien :-)
    Ach, je was twee keer in tranen. Kan me wel voorstellen hoor.
    Wat leuk dat jouw quilt de kop van het blog van het Duitse Gilde mag sieren, wat een eer!
    Heb elders al die prachtige tops van Will kunnen bekijken.
    Wat een hoop heeft zij er gemaakt en allemaal zo mooi en groot. Dus dat was genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een eer Sis dat je DJ als Heather boven hun blog mag prijken!
    Leuk hoor om een vriendin na zo'n lange tijd op een onverwachte plek tegen te komen.
    Ik snap je vreugde traan.

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat is leuk ! Je DJ quilt als header ! Vast omdat het zo'n originele kleurkeuze is !
    En tranen van geluk zijn niet erg, toch ? Het is ook zo bijzonder als je vriendin weer ineens ziet en je weer helemaal kunt bijpraten !
    Ik weet alles van treinen naar Limburg; mijn moeder woont in Kerkrade en als ik haar bezoek, ga ik vanuit Oegstgeest (bij Leiden) ook altijd met de trein en de keren dat het dan niet goed gaat .... Maar ik heb dan wel altijd een quiltwerkje mee, dus ik weet wel altijd iets te doen.
    Hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een heerlijke dag en erg leuk om nu te weten van wie dit leuke blog is.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach het was zo mooi om te zien toen jullie elkaar zagen !!!..ik had er ook een traantje van hoor....;0)
    Wat was het een fijne dag hé.....
    Zo is quilten bedoeld...denk ik....
    Wat leuk dat je mooie Jane wordt gebruikt als header .....het is ook een plaatje..
    Fijne dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier en daar een traantje weg pinken is voor mij een teken dat je de mooie dingen in het leven kunt waarderen. Tranen van vreugde.....of dankbaarheid......prachtig toch? Hartstikke leuk dat je Jane als header gebruikt gaat worden! En wat had ik er graag bij geweest in Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve huilebalk, super dat de verrassing zo goed geslaagd was! Zalig om elkaar weer even te knuffelen en te spreken en dan ook nog met z'n allen mogen genieten van die mooie tops van Wil en naderhand nog even van elkaar in Amsterdam! Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O jee, nu vergeet ik helemaal te zeggen dat ik T*R*O*T*S op je ben, dat jouw DJ als header boven hun blog mag prijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, soms zitten de tranen een beetje meer aan de oppervlakte en dan kunnen ze er beter uit komen van blijdschap dan van iets anders toch?
    Wat een compliment dat jouw Jane als header wordt gebruikt. Trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad en wat een eer om je DJ als heather op hun blog te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh meid, wat een eer, maar dat verdien je ook. Ik heb ook op het Duitse blog gekeken. Ziet er goed uit. En ja, Amsterdam, dat was toppie voor jullie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke dag dus.Echt genieten zo, van de quilts en van de quiltvriendinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Doe ik graag geheimpjes bewaren,vooral zulke leuke :-))) Maar viel niet mee :-))
    En die header...TOPPIE !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat leuk!! Fijn dat jullie een gezellige dag hadden.
    Tot snel!

    Liefs,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om je quilt op die Duitse blog te zien. Mooie dag hebben jullie gehad, zelfs met traantjes van blijdschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. fijne dag hè? Ik ben weer thuis en ga aan de slag....

    BeantwoordenVerwijderen