zondag 21 september 2014

Engels drop ???


Manlief vond alle losse stukjes van het 
Gossip-midden-stuk
net Engels drop ;-)


Je moet niet overgevoelig voor kleurtjes zijn bij mijn versie
van de Gossip in the garden !
Zo een kleurrijke quilt heb ik nog nooit gemaakt, word er wel blij van ;)

Nu alleen nog wat applicatie
en stitchery... ;0

Vrijdagavond heb ik een grote wens gedaan bij het opsteigen van de wensballon van het kindje van onze neef....


Prachtig gezicht als de ballon wegzweeft...
Hij heeft mijn wens meegenomen en nee... die mag je niet verklappen werd mij uitgelegd !

Komende week maar 4 daagjes werken,
dus dat komt wel goed met die Engelse drop 
;))

Fijne week

 Liefs Sis 


16 opmerkingen:

  1. Heel fris je Gossip. Leuk hoor.
    En je wens kan ik denk ik wel een beetje raden. Maar ik zeg niks.
    Nog een kleine twee weken en dan.... Kijk er naar uit. Liefs Berna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt net Engelse drop! Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind zo'n wensballon toch altijd wel indrukwekkend! En je Gossip, daar ben ik helemaal verliefd op! Prachtige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je Gossip moooooiiiiiii!
    Ik hou wel van die vrolijke kleurtjes!
    Ben benieuwd naar het vervolg...
    Fijne dag, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk blok is dat met die kop en schotels op steeltjes.
    Ja, wel hele leuke felle kleurtjes. Bij een ander vind ik het altijd erg leuk, maar zelf zou ik toch voor stoffig gaan.
    Maar dat past eigenlijk niet bij deze grappige quilt.
    Toevallig vond ik gisteren in het park een wensballon. Best grote dingen.
    Maar het was niet die van jou, er stond een andere wens op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je man heeft gelijk, het heeft er wel iets van weg. Ik vind het erg mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sis, wat een heerlijke kleurtjes, hier word ik heel vrolijk van. En wat leuk van die wensballon. Dat ken ik helemaal niet. Zo zie je maar weer, door FB en blogs te lezen wordt je alsmaar wijzer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je Gossip is echt vrolijk, fris en zomers aan het worden, met deze kleurtjes, die inderdaad net de kleurtjes zijn van Engels drop (behalve het zwart dan...). En dat je wens maar uit mag komen XX
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dara wordt je zeker heel vrolijk van bij het zien van dit blok !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het heerlijk al die vrolijke kleuren. Wordt je echt blij van, net als van Engelse drop, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat een geweldig mooi en vrolijk blok.
    Ik hoop voor je dat je wens uitkomt!

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een vrolijk geheel. Gezellig nu de dagen weer at grijzer worden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow ! ik vind de Gossip helemaal geweldig, prachtig die kleuren !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen