woensdag 17 september 2014

Een dag vrij midden in de week....


wat een luxe om een woensdag vrij te zijn...
Baas moest dringend een golftournooi gaan winnen en ik besloot om deze dag lekker te genieten ;-)

Iets langer slapen en dan met Chippy er op uit :


blijkt het ineens ook nog een zomerse dag te worden :0

Mijn uitzicht vanuit de ligstoel vanmiddag :


Chippy vind dat wij er best met z'n tweetjes op kunnen liggen ;-)

Kan ik meteen laten zien hoe ver de Gossipquilt inmiddels is opgeschoten :


Ik verzamel op het moment alle losse onderdelen op mijn creamuur. Mits de tijd het toelaat wil ik graag dit weekend aan het leuke middenstuk beginnen ;-)

Natuurlijk word er ook aan de Baby Jane gewerkt.
Ben bezig met de tweede rand :


Nog 4 driehoekjes dan is rand nr 2 klaar !
Hartjes waren erg leuk om te doen....

Vanavond was zoonlief er nog om een hapje te eten...
De eerste salade uit de tuin :


Of hij daar nou zo blij mee was ?!?! 
;-)
Erg gezond natuurlijk...
gelukkig zat er nog ander lekkers bij...

Nog effe snel een tip over de keukenmachiene waar ik het al eens over had.
Er is een nieuw model Thermomix uitgekomen en daardoor is het model wat ik heb, nu massaal, voor een vaak leuke prijs, tweedehands te krijgen.
Mits er iemand interesse in heeft....
 

Afgelopen weekend waren wij op de camping en daar was het al volop herfst. Heb alle paddestoelen die je op de camping aantreft even voor jullie vastgelegt :









 Ik heb geen flauw idee of je hier iets van kunt eten, tenminste meer dan een keer dan....
Dus ik geniet er maar gewoon van om ernaar te kijken, het zijn wonderbaarlijke natuurverschijnselen.

Ik sluit mijn luilekkerdag nu af met een warm bad ;))

Morgen weer een hoop andermans tanden en dan is het alweer bijna weekend, de tijd floept gewoon weg...
ook zo wonderbaarlijk ...

Liefs Sis



 

15 opmerkingen:

  1. Jouw uitzicht was geweldig met die hexen. En Chippy heeft gelijk, je kunt daar best met z'n 2'en op zitten/liggen. Van paddestoelen heb ik ook niet zoveel verstand, welke zijn eetbaar. Geeft niet, naar kijken is ook mooi. Groet, Dientje (dientjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Gossip in the garden!!!!!
    Wat een kleurtjes, zo mooi.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit mooie weer...ieder krijgt wat hij verdiend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dein DJ ist immer wieder eine Augenweide.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gossip wordt zo mooi fleurig en je dj rand ook al, vind dat blok met de hondenpootjes zo leuk !
    Wat een pracht foto's van de paddenstoelen, wordt tijd dat ik ook het bos eens ga opzoeken met de camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je gossip ONGELOOFLIJK leuk! Wat een heerlijke heldere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n onverwachte mooie dag vrij. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk berichtje Sis ... Van de zomer naar de herfst, maar het is overal genieten. Besef ik opeens dat ik wel een geweldige bofkont ben met elke woensdag een vrije dag.
    Erg leuk om je Gossipblokken te zien, het is nog wel weer om er aan te werken. Overdag waan je je echt volop in de zomer. Handig zo'n showwand om je blokken op te prikken, moet ik ook eens aan DH vragen ....

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om weer eenbericht van je te lezen over een zonnige dag. Je hebt lekker genoten en dat kon je wel gebruiken. Je Gossip is ook al zo super vrolijk.
    Ik ga gauw werken en ik zie je snel. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n zomers dagje vrij.
    Daar heb je dan ook flink van genoten. Wat een hoop verschillende paddenstoelen staan er bij jullie zeg.
    De Gossipblokken zien er super vrolijk uit, ben benieuwd naar het middenstuk.
    Vandaag weer zo'n heerlijke dag, maar ja die tanden hè....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk, zo'n onverwacht "tussendoordagje". En die paddenstoelen.....echt geweldig! Het kan gewoon niet anders dan dat er in die rood-met-witte-stippen een kaboutertje woont.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n dag vol zonneschijn... echt genieten!! Het is dat de kalender het aangeeft en dat je inderdaad het blad ziet verkleuren en de paddenstoelen ziet verschijnen, want anders zou je denken dat we midden in de zomer zitten.
    Jouw Gossip gaat lekker zie ik. Wat een vrolijkheid op jouw ontwerpmuur. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat die baas maar lekker golfen, mag die vast vaker doen zo! Wat een prachtig weer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke dag had je in deze zonnige week! Prachtig die vrolijk gekleurde blokken en je zwart-witte Jane blijft bijzonder! Nu toch echt op naar de herfst aan de paddestoelen te zien, wat zijn ze mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bekend wandelplekje:)! Het was afgelopen week zo druk, dat ik nu pas je blogje lees.
    Prachtige paddenstoelen! Zalige sla en geweldige Gossip en DJ! Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen