zondag 6 juli 2014

Wat helpt bij....


groot verdriet...???

Wandelen, heel veel wandelen....
met je manlief....


En zeker niet de kop in het zand, lees aarde, steken :


Wat verder nog helpt ?

Lapjes, heel veel lapjes ....
Dus ik ga maar stug door,
ineens heb je dan alle blokjes van de Baby Jane aan elkaar zitten :


Ik ga nu gewoon door met de driehoekjes....

Raar blogje vinden jullie ? 
Ja, deze keer wel....
Maar ik kan niet opbrengen zo te doen alsof alles koek en ei is in ons leven....
Vermoedelijk kennen jullie dat allemaal.

Natuurlijk ga ik dit niet breed uit leggen, maar het moet er wel even uit !

Ik wens jullie allemaal een gezonde, veilige week toe.

 Liefs Sis


40 opmerkingen:

  1. Sterkte en lapjes kunnen soms veel troost bieden.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot verdriet... helaas ontkomen we er niet aan in ons leven.
    Ik wens jullie veel sterkte en veel liefs.
    Gelukkig een beetje afleiding in het wandelen, je mooie Jane en je hondje.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk wandelen om je gedachten te ordenen en lapjes om tot rust te komen.
    Hopelijk helpt het je door deze periode, sterkte!
    Liefs,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Borduren en liefst niet te makkelijk, dat helpt mij. Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was sieht der DJ grandios aus!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat Jane helpt!

    Groet,


    ps, je hebt me ingehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sis, ik snap het. Lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte en dat alles gauw in orde mag komen .
    Groetjes uit Belgie Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sis, wat het ook is, ik wens je heel veel sterkte meid en ik hoop dat het goed gaat komen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet uit ervaring dat quilten je zowel vreugde maar zeker ook troost kunnen bieden. Quilten is emotie. Ik hoop dat het ook jou die kracht kan geven die je nu broodnodig hebt.

    Een quilt is net als het leven, allerlei stukjes aan elkaar gemaakt, het ene stukje is mooier als het andere, maar samen vormen ze één geheel .

    Quiltgroetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sis en je gezin heel veel sterkte in deze moeilijk periode

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Praten en wandelen dat is inderdaad een hele goede manier om verdriet te verwerken. De natuur oordeelt niet geeft geen antwoord maar wel heel veel rust. En dan is het ook heel erg fijn dat je een hobby hebt waar je je gedachten even een andere wending kunt geven. Natuurlijk mag je ook aangeven dat het leven op dit moment even niet meezit zonder in detail te treden.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Groeten Marga.
    De quiltster op jou foto die met veel aandacht staat te kijken tijdens de uitleg door jou bij The Log Cabin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat je ook te verwerken hebt, ik wens je heel veel sterkte en kracht en dat er vlug weer rust en balans in je leven mag komen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van mij mag je gewoon jezelf zijn hoor. Sterkte en hoop dat je er weer doorheen komt. Je Baby Jane wordt erg mooi met die punten. Ben blij dat ik hem in het echt gezien heb! Heel leuk je eens te ontmoeten.

    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach meisje toch. Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Liefs, Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo lijkt het soms wel hè als je om je heen kijkt maar natuurlijk heeft ieder huisje zijn kruisje. Ik hoop dat hetgeen je nu veel verdriet geeft zal verdwijnen of in ieder geval zal slijten op den duur. Heel veel sterkte gewenst en inderdaad is het heerlijk dat we onze lapjes hebben. Ik heb vrouwen al zo vaak horen verzuchten:"Als ik geen lapjes had gehad was ik allang gek geworden". En zo is het maar net!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat het ook mag zijn sterkte Sis, probeer maar leuke dingen te doen en inderdaad veel wandelen wil vaak ook helpen je hoofd leeg te maken.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Doen wat helpt is heel belangrijk! Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Praten met Chippy helpt ook hij begrijpt vast jouw verdriet... Kop op meid het gaat vast over. Soms helpt een kop koffie...ik woon om de hoek..
    Liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Sis, natuurlijk hoef je niets uit te leggen, aanduiden is meer dan genoeg. Ieder huisje heeft zijn kruisje en ook mijn huisje wordt niet gespaard. Net als dat van jou. Veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je mag mijn mailbox best gebruiken als uithuilbox. Dan krijg je ook nog antwoord ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel sterkte!! Ik zit blokken voor Jane te maken.......om zodoende te proberen mijn verdriet en zorg te verwerken!!! Het werkt, het leidt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sis met wat er ook aan de hand is, heel veel sterkte !!! Je Jane wordt mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach lieve Sis.....nee je hoeft niks uit te leggen!!
    misschien heb je wat aan het gezegde wat mijn Oma altijd zei...
    het was nog nooit zo donker...maar het wordt ook weer licht...!!
    sterkte...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dat klinkt als verdriet...heel veel sterkte, waar je ook voor moeilijks mee rondloopt :0(

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hopelijk gaat ook voor jou de zon weer schijnen, heel veel liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Sis, kom maar schuilen in mijn hart, daar is het warm en troostvol; dan kun je in alle rust
    alles over je heen laten komen en ik hou je vast met twee warme armen.
    Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sterkte met alles wat je bezig houdt. Dat je het een plekje kan gaan geven en lapjes helpen daarbij enorm! Je Jane wordt heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel veel sterkte gewenst met waar je verdriet over hebt.
    Ik hoop dat het werken met je lapjes je een beetje helpt.
    Hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen