maandag 7 juli 2014

Ik kan niet meer zeggen.....



Dank jullie wel allemaal !



10 opmerkingen:

  1. Altijd fijn om wat lieve steun te krijgen.
    Het helpt je vast een beetje als je je realiseert dat we aan je denken.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms helpt het te weten dat er mensen zijn die aan je denken als je het moeilijk hebt.
    Lieve groetjes, Hermie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh Sis, sneu voor je, i k denk o ok aan je, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sis,
    Nu pas lees ik je blogje, en ik weet niet wat er is. Maar dat maakt ook niet uit.
    Verdriet komt, maar het gaat ook weer. En hoe oneerlijk het soms ook lijkt, het kan ook iets goeds brengen. Alleen dat besef je nu nog niet!!!!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel weer wat licht komt aan de horizon.
    En Jane? jane is geweldig dat heb ik ook ontdekt. Het geeft afleiding om geconcentreerd met ieder (soms moeilijk`) blokje bezig te zijn.
    dikke kus

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik lees net pas je blogjes.....en voel je verdriet!
    Wat er ook is, ik wens je heel veel sterkte en vanuit hier een dikke knuffel!
    Liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sis, Ik had je vorige blogpost even gemist, maar wil je alsnog laten weten, dat ik je van harte sterkte wens bij deze nare periode in je leven. Ik hoop, dat er snel een uitweg komt, en dat je afleiding kunt vinden in je creativiteit. Want het is echt waar: "If life gives you scraps, make quilts...".
    Liefs en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zoveel lieve reacties had. Mijn gedachten zijn regelmatig bij jou en jos.
    Dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat elke blogster in ons quiltwereldje is begonnen met bloggen om de leuke kanten van onze hobby en alles wat erom heen hangt te delen met zielsverwanten. Als dan blijkt dat je ook in tijden van tegenslag en verdriet er een beetje kunt zijn voor elkaar is dat heel warm en bijzonder. Quilten verzusterd op deze manker, in goede en slechte tijden, met een lach en een traan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat grappig dat ik zo dicht bij jou in de buurt was, het is een schitterende omgeving met dus prachtige tuinen. Heb begrepen uit je blog dat je het even moeilijk hebt. Sterkte, en......na regen komt zonneschijn! De papaver is trouwens een beauty.
    Groetjes,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel sterkte met wat er ook aan de hand is. Hopelijk kun je een beetje afleiding of troost vinden in je lapjes.
    Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen