zondag 29 juni 2014

The Log Cabin


vierde afsluiting van het seizoen ...
en leuk dat wij het hadden !

Winkeltje gevuld met allemaal moois en tussendoor een show en tell :

Ellen van Ellis quiltplace was er :


Veel andere prachtexemplaren, waar ik de namen niet meer van weet, sorry...
 

Jaqueline zelf was er natuurlijk ook ;-)
Links in beeld...
 

De show en tell binnen op zaterdag :
 

Michiel presenteerd het werk van zijn vrouw Carin ;-)
 

De AWS van mijn Marianne ...
 

Mandjesquilt van Carin en ja, ik vind hem echt leuk Carin ! ;-)
 

*scheve* kersthuisjes, sorry ook hier ben ik de naam kwijt, 
maar zeker niet het verhaal dat erbij hoort !
Want deze quilt, met al zijn piepkleine details is gemaakt van een dame die nog maar 20% kan zien !!! 
En dat ook alleen maar als ze het ca. 20 cm voor haar ogen houd...
Diep respect, heb ik ervoor !
 

Deze is niet zo goed gelukt, maar er komen nog foto's aan...
want wij hadden geluk,
Pim Pararazzi was in the house ;-)
Dus daar zien jullie nog vast wel iets van.

Ikzelf, zei de gek, mocht aan jullie het scheurvlies laten zien:
 

Mag ik mij bij jullie allen bedanken,
want het was errruuugggg leuk om te doen !
Heerlijk om zoveel quiltsters op een hoop te ontmoeten.

Ook hier nog een lieve groet aan de moeder van Jaqueline,
bedankt voor de goede zorg.

Morgen weer andermans tanden,
maar dat is ook leuk...
echt waar  ;-))

Liefs Sis

22 opmerkingen:

  1. Wat een hoop moois! En wat ontzettend knap dat je met zo weinig zicht nog zo'n mooie quilt kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat komen er veel mooie quilts voorbij en respect voor de Mevr. die de quilt maakte met zo weinig zicht. Zo zie je wel weer dat de doorzetter wint. Chapeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie quilts. je hebt vast een leuke dag gehad!
    Wat knap de quilt die gemaakt is door de dame die nog maar zo weinig kan zien.

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastische Quilts. Danke fürs Zeigen.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer een leuke dag geweest met mooie dingen die je laat zien. Oooo als mijn aws toch eens net zo mooi wordt als die van Marianne. Een plaatje is het.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was für wundervolle Quilts das sind! Einer schöner als der andere und Du mittendrin, mindestens genauso schön.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent helemaal in je element Sis, tussen mensen en quilts. Dat is te zien op de foto. Die foto met die prachtige blauwe English Basket op de achtergrond. Waar is jouw groene Basket....?
    Oh en de AWS van Marianne is zooooo prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was gezellig en weer heel veel wimmetjes gezien die op mijn lijst komen.
    heb jij je stemmetje weer terug ,juf ??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De blauwe diamantquilt is van mij.
    Leuk om alle foto's van deze quilts te zien.
    Groetjes Liesbeth A.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Quilters op een hoop? Mooie uitdrukkingen gebruik jij hoor :-)
    Maar ik kan me voorstellen dat het super leuk was.
    Krijg altijd een schok van herkenning als ik de foto van de AWS van Marianne zie.... wat is ie toch mooi.
    Kan niet wachten totdat hij bij mij aan de muur hangt, maar dat duurt nog wel een jaar..... geduld......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog eens een mooie verzameling quilts bij elkaar! Superleuk om hiervan te mogen meegenieten, want wat jammer, dat deze winkel voor mij zo ver weg is.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn er toch een hoop creatieve mensen. En door het internet kunnen we er allemaal van mee genieten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja wat was het een geweldige dag afgelopen zaterdag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was erg leuk, en leuk je ontmoet te hebben.
    Binnenkort ga ik het scheurvlies uitproberen ;)
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige gevarieerde show and tell. Ik heb bewondering voor alle quiltsters en nu in het bijzonder voor die slechtziende mevrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sis, je was er helemaal in je element, en wat een mooi werk kwam er voorbij, die quilts van Carin........geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke belevenis!! en het dorp op de Noordpool maken met maar 20% zicht...pfieuw, dat is niet niets! maar mooi is hij wel :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad het was gezellig.
    Groeten
    Marga
    Die met veel aandacht naar jou uitleg staat te kijken en te luisteren.
    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie quilts en leuk dat je daar zelf stond met demo scheurvlies, misschien een idee voor ander werk?
    fijne dag, groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die onbekende dame van Welcome to the North Pole quilt, dat ben ik. Mariëlle is de naam.
    Wat een lieve opmerkingen allemaal.
    Het was een leuke dag, en wat leuk om je te leren kennen Sis

    BeantwoordenVerwijderen