zondag 15 juni 2014

Paperpiecing....


Even nog snel laten zien....
Deze week ben ik bezig geweest met dit tussendoortje ;)


Ik heb het patroontje gekocht toen wij in Appeltern waren.
Velen van jullie vast wel bekend...
Paperpiecing van Maaike Bakker.
Het patroon is erg goed, Sjors ( mijn machientje) en ik zijn er zeer blij mee.
Zo blij dat we niet meer kunnen stoppen ;))


Snel af, komt goed uit...
kan ik mijn free motion ervaring verder uitbouwen.
Natuurlijk ondertussen met de hand frutsend aan Jane !

Dit word voor mij een korte werkweek,
donderdag is in Duitsland een feestdag.

Ik mag Cooper en en Yvonne op de camping verwelkomen.

Dus laat die week maar komen ;-)

Liefs Sis 

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tussendoortje dat schiet lekker op zo. Ik vind de kleuren ook zo mooi ziet er gezellig uit. Ik woon ook in een grensdorp in het noorden van Limburg en donderdag loopt het hier over van de Duitse mensen die hier in onze enige supermarkt boodschappen komen doen. Je zou toch denken dat er leukere dingen te doen zijn dan boodschappen doen.........quilten b.v. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sieht super aus, und paßt bei mir sehr gut rein ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, hat ein bischen was von dem Geschirr bei Dir zuhause. Ist auch so schön.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk geworden Sis. Heb je al een plekje om het op te hangen?
    Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor en prima om te oefenen met Sjors.
    Fijne (korte) week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig tussendoortje hoor. Geniet van de korte week en het vooruitzicht om er weer op uit te trekken!
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ziet er zeker gezellig uit! Geniet van je korte weekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is het al bijna donderdag??????? Ik zit er nog diep over na te denken, wat ik aan quiltwerk mee zal nemen. Natuurlijk mijn sneeuwmannen, misschien komt het doorquiltwerk dan af :) Maar verder....
    Als Cooper zou weten waar we heen gaan, zou hij niet meer slapen, denk ik. Tot donderdag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi!
    Leuk zo in de blauw/witte kleurtjes zeg.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn wij quilters toch gek op tussendoortjes hè, heb er zelf van de week ook al eentje ter hand genomen.
    Maar als je het met de machine doet gaat het inderdaad lekker snel.
    Ik vind het een enig quiltje, zou heel leuk staan in de keuken aan de muur of zo.
    Vooral als daar dan nog blauw serviesgoed staat, anders er gewoon even er bij kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk ding!!! Ben gek op kopjes, schoteltjes, borden, schalen..... dit is bij mij recht in de roos!!
    Veel plezier met alles!!!
    Groet, Rya, R'dam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is toch een enig tussendoortje! Mooi blauw.

    BeantwoordenVerwijderen