zondag 22 juni 2014

Eifelblick


Mijn eerste blik, toen ik woensdag op de camping kwam, was niet zo heel fijn....
Pinksterstorm...



Maar, zoals altijd, het had erger gekunt...


Zelfs degelijke, duitse dennen hebben het niet gehaald :-(

Dus stangetjes en paviloendoek opgeruimd, want donderdagmiddag verwachten Chippy en ikke bezoek ;-)
Het baasje van Chip heeft dit weekend moeten werken en aan zijn hobby, de Land Rover gewerkt.
 Dus zijn wij er even tussenuit geknepen.

De mooiste Eifelblick heeft deze jongen ons gegeven :

 Cooper , de labradoodle van Yvonne.
Chip en ik hebben weer heerlijke dagen met hun gehad.
Geweldig als je zelfs 2 hobbys met elkaar deeld, de hondjes en de lapjes ;-)

We zijn samen naar het openluchtmuseum geweest, waar ik weer mijn moestuinhart voelde kloppen ...


 Ik ben op *groote hoogte* geklommen ;0


De doodles vonden dat niet zo een heel goed idee...
Cooper klimt graag op alles om te poseren :


Chippy niet... die moet je zelf nog op een bankje tillen ;-))


We hebben *goede gesprekken* gevoerd...


Chip is een reutje, maar dat hebben jullie vast al geraden bij deze foto....
 Veel geknuffelt :



En echt... maar minimaal gezondigt 
Hahaha... 

De gemaakte driehoekjes van Jane laat ik aan jullie zien als ze aan de grote lap zitten.

Morgen weer gewoon aan de slag met andermans tanden, maar dat moet ook gebeuren.
Gaat alles veel lichter na zo een heerlijk weekend :-)

Liefs Sis

16 opmerkingen:

  1. Mmmmmmm!!!! Dat ziet er heerlijk uit! Het water loopt me in de mond :-)
    Leuk die twee hondjes zo samen, net of ze klaar zitten voor een medaille, de eerste en de tweede prijs.
    Jullie hebben leuke dagen gehad zo samen met de hondjes.
    Jammer van die storm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je eerst moest ruimen na de storm. Gelukkig nog tijd over voor leuke en hele lekkere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de stormschade maar volgens mij kon dat de pret niet drukken en hebben jullie toch goede dagen gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jullie dagen zien er erg gezellig en smakelijk uit. jammer dat weekend alweer voorbij is. fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben we weer genoten! Cooper is helemaal van de wereld;) Werd zelfs niet wakker toen ik zojuist beneden kwam. Leuk stukje heb je geschreven. Enne... tot zaterdag!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die twee honden samen! Het is goed te zien dat jullie hebben genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schrik als je dit aantreft. Maar inderdaad, het had erger gekund. Prachtige honden hebben jullie, echt heel erg lief
    Sterkte weer met werken.
    groetjes
    Wietske


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo een paar daagjes er tussen uit...leuke foto's heb je weer gemaakt....jammer van de stormschade maar inderdaad ..het had erger gekund!
    Fijne dag...;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ihr laßt es Euch aber gut gehen. Richtig so und ich finde die Hunde entzückend.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch wel even schrikken om zo aan te komen, Gelukkig hebben jullie het nog heel fijn gehad in de Eifel. Wat is het daar mooi he? Lekker genieten zo van een lang weekendje met de honden, wat zijn het schatjes. Fijne werkweek. Groetjes Hermie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De rest van het weekend heeft dit nare begin gelukkig goedgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal geschikt als fotomodel...wat zijn het 2 knapperds.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke dagen en wat een heerlijke ijs zie ik daar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke omgeving! Wat een mooie honden hebben jullie, lijkt me een gezellig stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Sis, wat een vooruitgang in jouw Dear Jane en al die andere prachtige maaksels. Ook heb ik genoten van je bezoekjes aan her en der...dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen