zaterdag 7 juni 2014

Dreischor, de Quiltster....


Deze 2 ( nou ja 2 en een half...) onderstaande dames 


hebben een erg leuke workshop gegeven.
Marianne en ikke vertrokken vroeg richting Zeeland, 
boven verwachting zonder file !

We hebben een zeer gezellige dag gehad,
met aangenaam gezelschap :


Lekker, goed verzorgd eten :


Allerlei trukjes geleerd ....
( hier zou nu een foto van mijn eerste broderie perse moeten staan, maar die hebben jullie tegoed, want mijn pc is stuk en ik zit op een laptopje te frutsen :-( )

Natuurlijk was er ook een beetje show en tell.
Gelukkig had Heleni allerlei meegenomen ;-)


Een kleine Jane, met mooie rand :

De LE in ruststand hebben we ook mogen zien :
 

Natuurlijk is er van alles aan mijn vingers blijven plakken, maar dat zien jullie wel als ik aan het project bezig ben.... want ja die pc....grrrr....

Ik ga nooit terug vanuit de kust zonder de zee te hebben gezien ;-)
Dus ook vandag hadden wij weer mazzel :


Na de cursus in de auto gesprongen en pootje baden !
Nog lekker aan het strand gegeten en ook weer filevrij terug.

Kortom een TOPDAG !
Dank aan al diegenen die dat mogelijk hebben gemaakt.
Snel tot ziens in Dreischor.

Liefs Sis 

P.S. terwijl ik dit op het terras schrijf doen Mick Jagger en de Stones hun best op de achtergrond, want het is Pinkpop ;))

23 opmerkingen:

  1. Een mooie dag zo te zien, altijd leuk zo'n show en tell.
    Heerlijk om even naar zee te gaan en dan ook nog file vrij weer thuis te komen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Sis, wat een enig verslag. En heerlijk dat je nog even kon pootje baden. Dat verdiende je wel hè na zo'n dag zwoegen in de warmte.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige dag, leuk om er van alles over te lezen en zien! Het zijn mooie foto's!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto van Marcha en Heleni. Prachtig en leuk jullie allemaal aan de workshop te zien. Ja, de werken van Heleni vind ik persoonlijk ook PRACHTIG. Hè wat jammer van je pc, maar ja, ook die kunnen verslijten. Wat heerlijk dat je de STONES in je achtertuin kunt horen. Geweldig. Bedankt weer voor de foto´s. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dag! Had ik zo aan mee kunnen doen! Fijn weekend, groetjes..... Lig je al te dromen van mick?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dagje zo te zien en voor joi weer lekker even de zee kunnen zien. Hier om de hoek dus voor ons dagelijkse kost .......maar wij hebben geen pink pop! Zag dat Hubertine er ook was vandaag, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik had zo aan willen schuiven, ziet er gezellig uit zo met z'n allen.
    Wat wil je nog meer, met lekker eten en pootje baden!

    Fijn weekend ,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was für eine gemütloiche Runde und da ist auch wieder dieses hübsche Geschirr. Tolle Quilts sieht man da.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er uit om zo aan te schuiven... Met leuke afsluiting aan de zee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er allemaal goed verzorgd uit en dan als klapstuk zee en zon, wat wil je nog meer.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was weer een TOPdag.
    Leuke winkel,leuke workshop,leuk gezelschap.....leuk voor herhaling !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er inderdaad uit als een topdag! Je rijdt er een eindje voor maar dan heb je ook wat. Heerlijk zo saampjes en nieuwe mensen ontmoeten.
    Nu lekker genieten in de witte doos.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je ook nog een beetje bij The Stones was al was het op de achtergrond.
    En zo'n heerlijke dag bij Marcha met Heleni als juf die alles zo goed kan uitleggen.
    Ben heel benieuwd wat je geleerd heb.
    Hoop dat de p.c. snel gemaakt is. Weet alleen niet hoe het komt dat je die foto's niet op je laptop kunt plaatsen, dat zou toch geen verschil moeten maken dacht ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke dag en wat een moois heb je weer gezien! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er uit als een gezellig dagje! Ik vind het zooo jammer dat ik volgende week niet naar de cursus Amish Quilten kan door mijn arme beentje...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke dag inderdaad!
    Ziet er erg gezellig uit :)
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd heel gezellig in Dreischor Sis, gaan we er van de zomer nog een keer samen heen als je hier bent? Wij waren er vanmorgen nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heerlijk dagje daar in Dreischor!
    Ik was er begin maart, heb er prachtige stofjes voor mijn stonefields gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er gezellig en ook leerzaam en ontspannend uit, daar in Dreischor. Ik kom er heel erg graag, want de stofjes zijn helemaal mijn smaak, en natuurlijk ga ik ook voor de gastvrijheid. En het allermooiste is, dat ik a.s. vrijdag weer mag (en zaterdag ook nog eens bovendien) voor een masterclass, waar ik echt erg naar uitkijk.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er prima uit, wat een leuke foto's van een ongetwijfeld leuke dag! En ja de Rolling Stones op Pinkpop, man en dochter waren erbij en in het voorvak, ze zijn er nog vol van!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooohhhh, veel te mooi, veel te veel ..... Wat een gezelligheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker vanuit je eigen tuin naar The Stones luisteren zonder ervoor betaald te hebben :) Menigeen zou daar jaloers op zijn. Prachtige dingen heb je weer laten zien. Ik ben benieuwd naar al je "plakdingen", maar die zie ik wel. Groetjes aan Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke dag hebben jullie gehad !

    BeantwoordenVerwijderen