woensdag 11 juni 2014

Dear Jane Update


Ze neemt steeds meer vorm aan,
mijn Jane,
niet dat deze jongen daar ook maar iets om geeft :
 
 
Daar tegen deze andere jongen wel ;-) 
Hij gaat er zelfs de ladder voor op :
 
 
Hij had hem al uitgepakt om de caravan te poetsen....
maar toch....
Jane staat er in haar geheel op !
 

 
De eerste 2 punten zijn een feit.
Maar natuurlijk is er een reden waarom ik niet eerst alle blokjes afgemaakt heb ;))
 
De laatste blokjes worden gemaakt op 27 + 28 juni.
Huh ??? Rare planning  ???
 
Nee hoor, want ik ga ze maken bij Jaqueline in de 
The Log Cabin winkel.
Leuke herinnering voor mij en nog leuker word het als jullie er evt. bij kunnen zijn.
 
Heb je tijd en zin om langs te komen ?
 
Gezellie, kunnen we elkaar ontmoeten en jullie kunnen mij een gat in de buik vragen over het scheurvlies.
;-0
 

Liefs Sis


 

18 opmerkingen:

  1. Ich muß sagen, daß mir Deine DJ-Variante bislang am allerbesten gefällt.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dein Jane ist der Hammer. Super Klasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi! Duurt nog wel even tot ik die van mij net zo ver heb als die van jou. Tsjonge wat een rare zin. Maar je snapt het wel. Ik heb 10 blokjes af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, leuk hoor Sis, zie ik hem van de zomer ook nog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas, ik kan er niet bij zijn maar ik wens je hele leuke dagen toe met je mooie Jane. Je gaar hard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je naarstig bezig aan je jane .
    Het einde komt in zicht en hij is heel mooi .
    Groetjes Marijke (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad erg moeilijk om een goede foto te krijgen van zo'n grote quilt, maar met een stoere man bovenop een trap gaat het heel goed.
    Het is een held hoor, jeetje ik durf hooguit drie treden en dan moet ik me nog heel goed vast kunnen houden :-)
    Hij wordt (is) mooi je zwart-witte Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg je Jane zo van grote hoogte bezien! Wat zouden we toch zijn zonder die nooit aflatende steun en hulp van onze mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, echt heel bijzonder. Veel plezier bij de log cabin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wate leuk om Jane nu eens in een heel ander kleurtje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig wordt ie...jou Jane...en wat is die vakkundig op de foto gezet....;0))
    Deze week heb ik weer twee blokjes gemaakt..tssss...moet me wel even in mijn nekvel pakken hoor..ben nu bij rij 9...I-1..;0))
    Fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw Jane in zwart/wit..... eigenlijk vind ik 'm hartstikke chique. Een trouvaille om hem in zwart/wit te maken, terwijl ik de Janes in kleuren heus ook erg mooi vind.
    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
    Groet, Rya
    P.S .jouw mannie....? in ere houden die goser!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi jouw Jane in zwart-wit, ik heb die al vaak voorbij zien komen maar meestal in het rood. Hij staat op mijn ooit doen lijstje eerst wat meer ervaring opdoen voordat ik me daar aan waag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jouw Jane zal belangsteling genoeg krijgen bij Jacqueline,ze word toch zo MOOI !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat spannend, bijna je laatste blokjes! Je Jae wordt helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je DJ ziet er super uit en ik kom je vervelen op de zaterdag bij Jacq ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi, ben even voor het eerst bij je 'langs' en heb met plezier even door het een en ander door gelezen en gekeken. Ik vind je blokken in het zwart wit erg mooi. Ik heb ze nog nooit zo gezien. Dank ook voor je bezoekje. Ik ben toevallig op vakantie in Zutendaal vanf de 27ste. Dat is niet zo ver bij die quiltwinkel vandaan denk ik? Ik weet niet zeker of ik langs zou kunnen komen maar dat zou leuk zijn.
    Groetjes,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen