dinsdag 3 juni 2014

Appeltern


Beter laat als nooit ;-)
 Zoals ik al vertelde zijn we zondag naar de tentoonstelling van het quiltersgilde gegaan, in de tuinen van Appeltern.

Wij hebben een hele fijne dag gehad,
nogmals dank aan al die mensen die daar vrijwillig aan meegewerkt hebben.
Deze foto kan ik jullie niet besparen ;-)


Mijn favoriete quilt van de tentoonstelling was deze :


Ik heb hem al eens eerder ergens gezien, hij blijft mij boeien !
Sorry, ik ben kwijt wie hem gemaakt heeft :0
Natuurlijk was er ook genoeg ander moois te zien :





Overal kon je lekker zitten en wat eten en drinken...
vooral leuk als je ineens iemand tegenkomt, toch Bep ?! ;-)

 

Het meest gelachen heb ik om dit :


er word altijd hard gewerkt, kijk maar ;-)


Graag wil ik dit berichtje afsluiten met deze leuke text van 
*Ben*


Gezellige week wens ik jullie verder,
ik ga nu aan de Jane ;-)

Liefs Sis

10 opmerkingen:

  1. Je zult wel vol nieuwe ideetjes zitten.
    Mooie foto`s !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige omgeving voor een quilttentoonstelling! Kan me voorstellen dat het genieten was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Leuk die foto van Spa blauw etc. Grappig bedacht, en natuurlijk het mooie gedicht van Ben, helemaal waar.
    Nu maar lekker genieten van je Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige plaatjes weer en ik ben wel een beetje verliefd op de kikkerfoto! Wat een schatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was für tolle Quilts das sind!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je Sis voor een kijkje in de tentoonstelling...geef mij maar Spa Groen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker leuk als je zomaar iemand tegen komt, leuk om te zien dat we verschillende dingen opvallen , het was ook zoveel daar,ik ga zeker een paar keer terug, groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er inspirerend uit, zowel de quilts als de tuinen! Mooie foto's heb je ervan gemaakt, en die tekst is prachtig... Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie foto's van tuinen en quilts!! Die dahlia......heel erg mooi!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen wonder dat je genoten hebt! Die combinatie van de quilts met de tuinen er omheen is natuurlijk geweldig. Die spa's!!!! En ook die tekst!

    BeantwoordenVerwijderen