zondag 27 april 2014

Weekenddingetjes....


Het was nog best redelijk weer in Zuid Limburg,
voor april dan...
 Chip op de foto, dat is geen makkie...
Hij vind er niets aan tijdens het wandelen.


Neeeeee vrouwtje, ik kijk echt niet....
doe maar die bloemetjes....
Ok, ok 
;-)


Verder hebben we nu echt de laatste dozen uitgepakt van de renovatie, hier zaten nog de boeken in.


Voelt lekker om ze weer in de buurt te hebben !

Maar ik heb me niet laten verleiden, om er snel eentje te pakken ;-)

Want....
de Gossipgirls komen binnenkort weer, 
dan moet je natuurlijk wel iets kunnen laten zien.
Omdat ik in al die jaren met het scheurvlies zo gewent ben geraakt aan dat spul, werkt  ik ieder patroon daar op uit.


Ik houd ervan dat de stof niet op de loop kan gaan,
want hij zit als het ware vastgeplakt.
Uitsnijden doe ik het geheel met het add a quarter lineaal.

Alle naadtoeslagen gelijk,
daar houd ik van.
Lekker het s'avonds op de bank steekjes zetten.
;-)
Het volgende stukje Gossip ziet er bij mij zo uit :


 Is dat zomers of niet ?!?!

Nu nog effe aan elkaar zetten :0
Volgende week op de camping met mums, vanaf woensdag. ;-)

Sjors en ik hebben lekker verder geoefend,
ik probeer iedere dag een half uurtje te quilten op de free motion manier.
Omdat je er echt na een tijdje scheel van gaat kijken, houd ik het maar op dat halve uurtje !
;))
Ik heb dit blog nog ontdekt dit weekend :


Voor diegenen die er zin in hebben, maar even de link .

Jane is ook nog aan de beurt geweest :

Komt wel goed met haar...


Fijne, gezonde week

Liefs Sis

10 opmerkingen:

  1. Je hebt het er maar druk mee: de Gossip girls; Sjimmie; Jane, Chip.... Tjonge, tjonge;)
    Alvast veel plezier met mams op de camping xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, je bent lekker bezig geweest. Leuk om zo af te wisselen met vrolijke kleurtjes en de DJ. Mooie foto en profiel van Chip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mensch, das sieht toll aus bislang.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fleurig je gossipgirls! Schiet vast lekker op met je Jane?! In elk geval lekker bezig. Heerlijk even met je mams naar de camping. Gezellig. Kan ze lekker peuteren aan je Jane 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de link, verder zie ik hier weer veel moois langs komen! Vrolijk wordt jouw gossip girls.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jouw roddel-tantes, goede kleuren, gezellig, happy word ik ervan! Ach en chippy, ik snap het wel hoor, ben je lekker buiten moet je op de foto! Fijne week en veel plezier vanaf woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je weer vrolijke zomerlapjes klaar hebt liggen voor de camping, want de handen kunnen natuurlijk niet stil liggen.
    Je hebt projecten genoeg en je bent lekker bezig.
    Af en toe een wandeling met hondje, dat is ook leuk, vooral met het zonnetje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat worden gezellige klets theetantes. Leuke frisse kleuren. Heel veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sis je bent een quiltster naar mijn hart, precies, netjes en behulpzaam... Jouw plakvlieseline methode werkt perfekt

    BeantwoordenVerwijderen