maandag 28 april 2014

Vrije maandag....


buitengewoon *golfverlof* zeg maar
;-)
Niet voor mij hoor... die stikkies met dat balletjesgedoe zijn aan mij niet besteed....
ik heb me met lapjes beziggehouden !
Aan die van anderen, Jeanny heeft deze quilt gemaakt :


 ik mocht hem vanochtend sandwichen.
Dat had ik aan Jeanny beloofd.
En nee, zij wilde echt niet op de foto...
 Wel wilde zij graag eens zien hoe het werkt met het micro stitch systeem.
Nog even een close upje :
  

Ze heeft alles, voor het eerst, met de needle-turn methode gedaan.
Toppie toch ?!

Ik kreeg nog een te gekke 'beloning'


Het Spring-pakketje van de Log Cabin winkel.
Mee happy...

De middaguurtjes heb ik onderandere besteed aan mijn 
* Pinterestboompjeoefenlap*

De rand is platgequilt, nu aan mijn eerste steentjes begonnen 


Heb je last van lage bloeddruk ???
Begin maar met free motion quilting...
schiet ie vanzelluff omhoog.
;-))

Ik heb genoten, meissies.
Maar niet te veel achter elkaar, want ik zij het al ...
je gaat er hartstikke scheel van kijken....

Motiongreetings

Liefs Sis


11 opmerkingen:

  1. Je hebt het al goed onder de knie zeg! Toppie.
    Lekkere dag gehad zo te lezen en nog een leuke beloning toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk dagje zeg :)
    Leuk de steentjes zo, echt mooi.
    Groetjes patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit die steentjes!
    Veel beter dan Golf zo'n dag.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deine steentjes sehen prima aus und was für herrliche Applikationen das sind!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeautje!! En je steentjes zijn gewoon prachtig! Je hebt goed opgelet bij juf Nana :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geef mij ook maar liever lapjes dan zo'n golfdag hoor. ;-)
    Je gaat goed met machine quilten zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh gottegot, kind waar ben je allemaal mee bezig en wat doe je het goed!!!!! Ik zit met verbijstering te kijken naar je foto's van de afgelopen dagen.... hoe krijg je het voor elkaar..... na één cursus. Het gaat er echt heel leuk uitzien en ik bewonder je zeer!!!! Nee, je moet zeker niet gaan golfen, gewoon doorgaan met quilten en regelmatig dingen laten zien, vind ik leuk!! En je weet, IK ben geen quiltster. maar toch.....
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaat dat al goed zeg dat freemotion quilten bij jou! Mooie quilt van Jeanny!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, dan moet ik dus maar niet meer freemotion quilten, die bloeddruk..... Nee hoor, valt wel mee. Maar ik moet me altijd wel bewust ontspannen als ik daar mee bezig ben. Steentjes quilten vind ik enig!

    BeantwoordenVerwijderen